Ga je nog wel op je dak liggen?quote:
Dit klinkt meer als schoolziekquote:Op maandag 7 februari 2022 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
Een zoentje van AOI omdat iemand ziek is?
* SolidasRock is plots ook heel heel heel erg ziek!!!
Verse sneeuw over de stad. Het heeft iets magisch.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat pak sneeuw toenWas rond dezelfde tijd dat ik ook begon met mijn werk bij de GGD.
kippenquote:
Jaquote:Op maandag 7 februari 2022 19:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Verse sneeuw over de stad. Het heeft iets magisch.
Leukquote:Op maandag 7 februari 2022 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaAltijd zo mooi ook als de sneeuw net gevallen is en niemand heeft er nog doorheen gelopen. Al komen er hier in de tuin binnen no time poezenpootjes bij
Zorg eerst maar eens dat je boek af komt.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Beste plek om te sterven me dunkt
Wow!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:52 schreef Prisha het volgende:
Deze is van vandaag precies 2 jaar geleden, op de top van de Kilimanjaro. Twee jaar geleden alweer. Waar blijft de tijd.
[ link | afbeelding ]
fris wel lijkt mequote:Op maandag 7 februari 2022 19:52 schreef Prisha het volgende:
Deze is van vandaag precies 2 jaar geleden, op de top van de Kilimanjaro. Twee jaar geleden alweer. Waar blijft de tijd.
[ link | afbeelding ]
Wauwquote:Op maandag 7 februari 2022 19:52 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Was heel bijzondere ervaring, zal het idd nooit vergeten denk ik. Vooral zoveel minder zuurstof binnenkrijgenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WauwWat een bikkel dat je dat hebt gedaan! Lijkt me echt een ervaring die je nooit meer kwijtraakt
Echt wel. brrrrrrr.quote:
Adembenemend. Net als het uitzicht.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was heel bijzondere ervaring, zal het idd nooit vergeten denk ik. Vooral zoveel minder zuurstof binnenkrijgen
Ja dat lijkt me best een beetje eng, als je zo hoog zit!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was heel bijzondere ervaring, zal het idd nooit vergeten denk ik. Vooral zoveel minder zuurstof binnenkrijgen
Yep. Mijn volgende doel is Mount Everest base camp, in Nepalquote:Op maandag 7 februari 2022 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me best een beetje eng, als je zo hoog zit!
Staan er nog meer bergen op het programma?
Dat heb ik ook voortdurend. Er is zelfs een topic over:quote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
Fok! en het gegoochel met de posts onderin blijft een merkwaardig iets. Ik zag de post van Domni en de post van mij gewoon onder die van Prisha staan, schuiven ze een voor een weg
mobiel of pc/laptop of tablet/ipad?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
Fok! en het gegoochel met de posts onderin blijft een merkwaardig iets. Ik zag de post van Domni en de post van mij gewoon onder die van Prisha staan, schuiven ze een voor een weg
ha ja dat dusquote:Op maandag 7 februari 2022 20:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Adembenemend. Net als het uitzicht.
Ik heb het niet. Wel verdween een keer een post van mij en de dienstdoende mod die had geveegd ontkende mijn post te hebben gemodereerd en de dag erop was ie ineens weer terug.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voortdurend. Er is zelfs een topic over:
BUG / Laatste post verschijnt en verdwijnt
Wauw, wat een mooi vooruitzicht!quote:Op maandag 7 februari 2022 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep. Mijn volgende doel is Mount Everest base camp, in Nepal
Jij bent een van de weinigen hier die zoiets ook waarmaakt.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep. Mijn volgende doel is Mount Everest base camp, in Nepal
Soms blijft ie wel eens zolang heen en weer gaan dat ik in mijn hoofd al ga kop-of-munten of ie blijft staan of dat ik moet verversenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voortdurend. Er is zelfs een topic over:
BUG / Laatste post verschijnt en verdwijnt
Ik mis soury ookquote:Op maandag 7 februari 2022 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had wel wat voorbeelden willen lezen van die grensoverschrijdende teksten.
"ik mis je muisje" lijkt mij grensoverschrijdend tekst. Of iemand die interpunctie vergeten is.
![]()
Hmmm. Goeie vraag. Ik hou van natuur en wildernis en hiken. En avontuur. En uitdagingen. Van daaruit gegroeid denk ik. Of zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw, wat een mooi vooruitzicht!Hoe is dat zo begonnen eigenlijk?
Misschien, dat weet ik niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen hier die zoiets ook waarmaakt.
omaaaaaaaa hoe is t nuquote:
wasdaquote:
nieuwe spelling, moet kunnenquote:
....met SF gaat het behoorlijk. Het is maar wachten op alle afspraken bij de artsenquote:
oh jezus houdt het nooit opquote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
....met SF gaat het behoorlijk. Het is maar wachten op alle afspraken bij de artsen
Onze oudste kleinzoon heeft corona en is goed ziek. Yvet ook ziek, bijna 40 koorts. Thuistest positief, net naar rotterdam gereden. Binnen een uur uitslag en negatief ....
Ik vertrouw het niet zo
Ik las het één en ander in lurk-modusquote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
....met SF gaat het behoorlijk. Het is maar wachten op alle afspraken bij de artsen
Onze oudste kleinzoon heeft corona en is goed ziek. Yvet ook ziek, bijna 40 koorts. Thuistest positief, net naar rotterdam gereden. Binnen een uur uitslag en negatief ....
Ik vertrouw het niet zo
Pff, het zit jullie niet mee. Beterschap voor de ziekenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet zo
Wel tof dat het zo gegroeid is danquote:Op maandag 7 februari 2022 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmm. Goeie vraag. Ik hou van natuur en wildernis en hiken. En avontuur. En uitdagingen. Van daaruit gegroeid denk ik. Of zo.
Doe normaalquote:
Sterktequote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet zo
Ik heb bij de Toychamps iets gezien wat je dit jaar aan Santa kunt vragenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doe normaal![]()
Jij bent de enige gezonde zo onderhand daar. Slaap je wel een beetje?
Wat is toychamps en wat kan ik aan Santa vragenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bij de Toychamps iets gezien wat je dit jaar aan Santa kunt vragen
Een speelgoedwinkelquote:Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat is toychamps en wat kan ik aan Santa vragen
wahhhh Groot met een eigen VWquote:
Jammer dat je jouw verleiding zo onder controle hebtquote:Op maandag 7 februari 2022 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond 'm leuk...maar kon de verleiding weerstaan
Ik heb gisteren op een verjaardag 1 biertje gehadquote:Op maandag 7 februari 2022 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jammer dat je jouw verleiding zo onder controle hebt
goed bezigquote:Op maandag 7 februari 2022 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op een verjaardag 1 biertje gehad
helemaal niks?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nu weer een maandje niets
nouja....misschien
Ik had zaterdag mijn eerste biertje van het jaar, en voelde me een beetje schuldigquote:
Niks mis mee, doe je goedquote:Op maandag 7 februari 2022 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had zaterdag mijn eerste biertje van het jaar, en voelde me een beetje schuldig
Maar, nee, ik ga wel weer vaker drinken, alleen wat minder vaak dan vorig jaar
Nouja, niet zozeer schuldig, maar voor mijn gevoel kon ik het ook langer volhoudenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niks mis mee, doe je goed![]()
Schuldig voelen is dan weer niet nodig denk ik.
Sterkte Nijn, het zit jullie echt niet mee op dit moment.quote:
Is moeilijk he, alleen al staan op zo'n dingquote:Op maandag 7 februari 2022 20:49 schreef D. het volgende:
Daar staat tegenover, ik stond zondag op de loopband, en dat kon ik bijna niet volhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |