Ik heb bij de Toychamps iets gezien wat je dit jaar aan Santa kunt vragenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doe normaal![]()
Jij bent de enige gezonde zo onderhand daar. Slaap je wel een beetje?
Wat is toychamps en wat kan ik aan Santa vragenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bij de Toychamps iets gezien wat je dit jaar aan Santa kunt vragen
Een speelgoedwinkelquote:Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat is toychamps en wat kan ik aan Santa vragen
wahhhh Groot met een eigen VWquote:
Jammer dat je jouw verleiding zo onder controle hebtquote:Op maandag 7 februari 2022 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond 'm leuk...maar kon de verleiding weerstaan
Ik heb gisteren op een verjaardag 1 biertje gehadquote:Op maandag 7 februari 2022 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jammer dat je jouw verleiding zo onder controle hebt
goed bezigquote:Op maandag 7 februari 2022 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op een verjaardag 1 biertje gehad
helemaal niks?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nu weer een maandje niets
nouja....misschien
Ik had zaterdag mijn eerste biertje van het jaar, en voelde me een beetje schuldigquote:
Niks mis mee, doe je goedquote:Op maandag 7 februari 2022 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had zaterdag mijn eerste biertje van het jaar, en voelde me een beetje schuldig
Maar, nee, ik ga wel weer vaker drinken, alleen wat minder vaak dan vorig jaar
Nouja, niet zozeer schuldig, maar voor mijn gevoel kon ik het ook langer volhoudenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niks mis mee, doe je goed![]()
Schuldig voelen is dan weer niet nodig denk ik.
Sterkte Nijn, het zit jullie echt niet mee op dit moment.quote:
Is moeilijk he, alleen al staan op zo'n dingquote:Op maandag 7 februari 2022 20:49 schreef D. het volgende:
Daar staat tegenover, ik stond zondag op de loopband, en dat kon ik bijna niet volhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |