Jij bent een van de weinigen hier die zoiets ook waarmaakt.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep. Mijn volgende doel is Mount Everest base camp, in Nepal
Soms blijft ie wel eens zolang heen en weer gaan dat ik in mijn hoofd al ga kop-of-munten of ie blijft staan of dat ik moet verversenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voortdurend. Er is zelfs een topic over:
BUG / Laatste post verschijnt en verdwijnt
Ik mis soury ookquote:Op maandag 7 februari 2022 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had wel wat voorbeelden willen lezen van die grensoverschrijdende teksten.
"ik mis je muisje" lijkt mij grensoverschrijdend tekst. Of iemand die interpunctie vergeten is.
![]()
Hmmm. Goeie vraag. Ik hou van natuur en wildernis en hiken. En avontuur. En uitdagingen. Van daaruit gegroeid denk ik. Of zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw, wat een mooi vooruitzicht!Hoe is dat zo begonnen eigenlijk?
Misschien, dat weet ik niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen hier die zoiets ook waarmaakt.
omaaaaaaaa hoe is t nuquote:
wasdaquote:
nieuwe spelling, moet kunnenquote:
....met SF gaat het behoorlijk. Het is maar wachten op alle afspraken bij de artsenquote:
oh jezus houdt het nooit opquote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
....met SF gaat het behoorlijk. Het is maar wachten op alle afspraken bij de artsen
Onze oudste kleinzoon heeft corona en is goed ziek. Yvet ook ziek, bijna 40 koorts. Thuistest positief, net naar rotterdam gereden. Binnen een uur uitslag en negatief ....
Ik vertrouw het niet zo
Ik las het één en ander in lurk-modusquote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
....met SF gaat het behoorlijk. Het is maar wachten op alle afspraken bij de artsen
Onze oudste kleinzoon heeft corona en is goed ziek. Yvet ook ziek, bijna 40 koorts. Thuistest positief, net naar rotterdam gereden. Binnen een uur uitslag en negatief ....
Ik vertrouw het niet zo
Pff, het zit jullie niet mee. Beterschap voor de ziekenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet zo
Wel tof dat het zo gegroeid is danquote:Op maandag 7 februari 2022 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmm. Goeie vraag. Ik hou van natuur en wildernis en hiken. En avontuur. En uitdagingen. Van daaruit gegroeid denk ik. Of zo.
Doe normaalquote:
Sterktequote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |