Heb halve dag op balkon staan te klussen, niet echt winderig. Best lekker weertje vond ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Vorst vind ik prima, maar dan wel met zon erbij.. nu scheen de zon ook was best lekker buiten mits je uit de wind was..

Ik las worst maar dat komt waarschijnlijk omdat ik strontziek benquote:Op maandag 7 februari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Vorst vind ik prima, maar dan wel met zon erbij.. nu scheen de zon ook was best lekker buiten mits je uit de wind was..

En daarna weer warmerquote:Op maandag 7 februari 2022 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het kan nog. In de loop van de week wordt het kouder.

Dan waaide het misschien daar niet, of de wind stond op de voorkantquote:Op maandag 7 februari 2022 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb halve dag op balkon staan te klussen, niet echt winderig. Best lekker weertje vond ik.

Ja eens. Kou maar wel met een zonnetje.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:

Ojee, buikgriep? Corona?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik las worst maar dat komt waarschijnlijk omdat ik strontziek ben

Of het waaide alleen in Groningen?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan waaide het misschien daar niet, of de wind stond op de voorkant

ahhh beterschapquote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]

Al genoeg van die dagen gehad idd, is niks aan blehquote:Op maandag 7 februari 2022 19:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja eens. Kou maar wel met een zonnetje.
Als het maar geen grijze druilerige dagen zijn.

Dat weet ik niet, zou best kunnenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of het waaide alleen in Groningen?

Jij woont daar toch? Hoe kan je dit nou niet weten?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zou best kunnen

Dat ik niet weet of er alleen in t noorden winderige was slimmerdquote:Op maandag 7 februari 2022 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij woont daar toch? Hoe kan je dit nou niet weten?

Dat pak sneeuw toenquote:

Gaat dat opvallen dan?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik begin te ijlen hier komt het door de koorts

Kon je dat niet even googelen of zo?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat ik niet weet of er alleen in t noorden winderige was slimmerd

Beterschapquote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]

Goh dat ik daar niet aan gedacht heb zeg hahaquote:Op maandag 7 februari 2022 19:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kon je dat niet even googelen of zo?![]()
* SolidasRock zoekt gewoon naar redenen om MrsL mepjes te kunnen geven![]()

Ga je nog wel op je dak liggen?quote:

Dit klinkt meer als schoolziekquote:Op maandag 7 februari 2022 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
Een zoentje van AOI omdat iemand ziek is?
* SolidasRock is plots ook heel heel heel erg ziek!!!

Verse sneeuw over de stad. Het heeft iets magisch.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat pak sneeuw toenWas rond dezelfde tijd dat ik ook begon met mijn werk bij de GGD.

kippenquote:

Jaquote:Op maandag 7 februari 2022 19:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Verse sneeuw over de stad. Het heeft iets magisch.

Leukquote:Op maandag 7 februari 2022 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaAltijd zo mooi ook als de sneeuw net gevallen is en niemand heeft er nog doorheen gelopen. Al komen er hier in de tuin binnen no time poezenpootjes bij

Zorg eerst maar eens dat je boek af komt.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Beste plek om te sterven me dunkt

Wow!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:52 schreef Prisha het volgende:
Deze is van vandaag precies 2 jaar geleden, op de top van de Kilimanjaro. Twee jaar geleden alweer. Waar blijft de tijd.
[ link | afbeelding ]

fris wel lijkt mequote:Op maandag 7 februari 2022 19:52 schreef Prisha het volgende:
Deze is van vandaag precies 2 jaar geleden, op de top van de Kilimanjaro. Twee jaar geleden alweer. Waar blijft de tijd.
[ link | afbeelding ]

Wauwquote:Op maandag 7 februari 2022 19:52 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]

Was heel bijzondere ervaring, zal het idd nooit vergeten denk ik. Vooral zoveel minder zuurstof binnenkrijgenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WauwWat een bikkel dat je dat hebt gedaan! Lijkt me echt een ervaring die je nooit meer kwijtraakt

Echt wel. brrrrrrr.quote:

Adembenemend. Net als het uitzicht.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was heel bijzondere ervaring, zal het idd nooit vergeten denk ik. Vooral zoveel minder zuurstof binnenkrijgen

Ja dat lijkt me best een beetje eng, als je zo hoog zit!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was heel bijzondere ervaring, zal het idd nooit vergeten denk ik. Vooral zoveel minder zuurstof binnenkrijgen

Yep. Mijn volgende doel is Mount Everest base camp, in Nepalquote:Op maandag 7 februari 2022 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me best een beetje eng, als je zo hoog zit!
Staan er nog meer bergen op het programma?

Dat heb ik ook voortdurend. Er is zelfs een topic over:quote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
Fok! en het gegoochel met de posts onderin blijft een merkwaardig iets. Ik zag de post van Domni en de post van mij gewoon onder die van Prisha staan, schuiven ze een voor een weg

mobiel of pc/laptop of tablet/ipad?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
Fok! en het gegoochel met de posts onderin blijft een merkwaardig iets. Ik zag de post van Domni en de post van mij gewoon onder die van Prisha staan, schuiven ze een voor een weg

ha ja dat dusquote:Op maandag 7 februari 2022 20:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Adembenemend. Net als het uitzicht.

Ik heb het niet. Wel verdween een keer een post van mij en de dienstdoende mod die had geveegd ontkende mijn post te hebben gemodereerd en de dag erop was ie ineens weer terug.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voortdurend. Er is zelfs een topic over:
BUG / Laatste post verschijnt en verdwijnt

Wauw, wat een mooi vooruitzicht!quote:Op maandag 7 februari 2022 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep. Mijn volgende doel is Mount Everest base camp, in Nepal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |