Nouja, dat moest dus ookquote:Op maandag 7 februari 2022 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is moeilijk he, alleen al staan op zo'n ding
Stel je toch voordat je je ook nog had moeten bewegen
wahhhhh zo'n loopband. Allereerste keer dat ik op zo'n ding stond, toen ie aanging donderde ik er afquote:Op maandag 7 februari 2022 20:49 schreef D. het volgende:
Daar staat tegenover, ik stond zondag op de loopband, en dat kon ik bijna niet volhouden
Doe je toch niet, iedereen leeft met jullie mee. Heel veel sterktequote:
Het scheelde weinigquote:Op maandag 7 februari 2022 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
wahhhhh zo'n loopband. Allereerste keer dat ik op zo'n ding stond, toen ie aanging donderde ik er af
Crosstrainer > loopbandquote:Op maandag 7 februari 2022 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
wahhhhh zo'n loopband. Allereerste keer dat ik op zo'n ding stond, toen ie aanging donderde ik er af
quote:Op maandag 7 februari 2022 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, dat moest dus ook
Tenminste, ik vond dat dat moest
Eraf vallen omdat je hem aanzet telt niet als bewegen hequote:Op maandag 7 februari 2022 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het scheelde weinig
Ik had de lat wat (te) hoog gelegd
Neh, vooral anders.quote:
Ik heb nu boven op zolder een crosstrainer staan. Doe ik veel liever dan een loopbandquote:
oquote:Op maandag 7 februari 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Eraf vallen omdat je hem aanzet telt niet als bewegen he
quote:Op maandag 7 februari 2022 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het scheelde weinig
Ik had de lat wat (te) hoog gelegd
En ook die heb ik op zolder staanquote:Op maandag 7 februari 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, vooral anders.
Maar als je echt kapot wil gaan, probeer eens zo'n traplooplijktopding.
Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:49 schreef D. het volgende:
Daar staat tegenover, ik stond zondag op de loopband, en dat kon ik bijna niet volhouden
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet.![]()
[ afbeelding ]
Ohhh ja die ken ik! Daar raak je vrij snel van uitgeput jaquote:Op maandag 7 februari 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, vooral anders.
Maar als je echt kapot wil gaan, probeer eens zo'n traplooplijktopding.
Wij hebben er sinds kort ook eenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nu boven op zolder een crosstrainer staan. Doe ik veel liever dan een loopband
Ben je nu ook in de bergen?quote:
Weet je hoe engquote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
Wat is er mis met lekker buiten lopen? Dan zie je nog eens wat.
Keertje binnen moet ook kunnenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
Buiten lopen is op zich wel leuker, maar voor een specifieke work-out vind ik die apparaten wel handigquote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |