Oh, en vooral omdat ik op mijn bek ga als ik zo buiten ga lopen als ik op de loopband doequote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
Wat is er mis met lekker buiten lopen? Dan zie je nog eens wat.
Ik doe allebei. Buiten lopen vooral voor het duurlopen (en foto's maken onderweg) en op de crosstrainer/trapapparaat/hometrainer en met gewichten voor de conditie en spieropbouw.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
Wat is er mis met lekker buiten lopen? Dan zie je nog eens wat.
Voor een gerichte training is het idd. ideaalquote:Op maandag 7 februari 2022 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik doe allebei. Buiten lopen vooral voor het duurlopen (en foto's maken onderweg) en op de crosstrainer/trapapparaat/hometrainer en met gewichten voor de conditie en spieropbouw.
Zo heb ik ook getraind voor de Kili en dat werkte perfect moet ik zeggen.
DORITO'squote:
Ik train ook gerichtquote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor een gerichte training is het idd. ideaal
Voor onderweg zeg maarquote:
Waldolala?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:19 schreef Prisha het volgende:
was dat niet zo'n liedje van Luv? Trombolalaaaaaa...
oh shit ja dat was hetquote:
quote:
Jullie krijgen wel alles tegelijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
....met SF gaat het behoorlijk. Het is maar wachten op alle afspraken bij de artsen
Onze oudste kleinzoon heeft corona en is goed ziek. Yvet ook ziek, bijna 40 koorts. Thuistest positief, net naar rotterdam gereden. Binnen een uur uitslag en negatief ....
Ik vertrouw het niet zo
Van Oekels Discohoek, de Studio Vlemmix avant la lettre.quote:
En fantastische dialogen van Wim T Schippers. Taalvirtuoos.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
Heerlijke tv-momenten van de VPRO die jaren
Elke week een taart bakken.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben een oude Allerhande tegengekomen met alleen maar taarten en cakes erin, en nu ben ik van plan om die allemaal te gaan maken dit jaar
Wel resultaten posten hier dan hoor ... vinden we leukquote:Op maandag 7 februari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben een oude Allerhande tegengekomen met alleen maar taarten en cakes erin, en nu ben ik van plan om die allemaal te gaan maken dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |