Jij bent een van de weinigen hier die zoiets ook waarmaakt.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep. Mijn volgende doel is Mount Everest base camp, in Nepal
Soms blijft ie wel eens zolang heen en weer gaan dat ik in mijn hoofd al ga kop-of-munten of ie blijft staan of dat ik moet verversenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voortdurend. Er is zelfs een topic over:
BUG / Laatste post verschijnt en verdwijnt
Ik mis soury ookquote:Op maandag 7 februari 2022 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had wel wat voorbeelden willen lezen van die grensoverschrijdende teksten.
"ik mis je muisje" lijkt mij grensoverschrijdend tekst. Of iemand die interpunctie vergeten is.
![]()
Hmmm. Goeie vraag. Ik hou van natuur en wildernis en hiken. En avontuur. En uitdagingen. Van daaruit gegroeid denk ik. Of zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw, wat een mooi vooruitzicht!Hoe is dat zo begonnen eigenlijk?
Misschien, dat weet ik niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen hier die zoiets ook waarmaakt.
omaaaaaaaa hoe is t nuquote:
wasdaquote:
nieuwe spelling, moet kunnenquote:
....met SF gaat het behoorlijk. Het is maar wachten op alle afspraken bij de artsenquote:
oh jezus houdt het nooit opquote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
....met SF gaat het behoorlijk. Het is maar wachten op alle afspraken bij de artsen
Onze oudste kleinzoon heeft corona en is goed ziek. Yvet ook ziek, bijna 40 koorts. Thuistest positief, net naar rotterdam gereden. Binnen een uur uitslag en negatief ....
Ik vertrouw het niet zo
Ik las het één en ander in lurk-modusquote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
....met SF gaat het behoorlijk. Het is maar wachten op alle afspraken bij de artsen
Onze oudste kleinzoon heeft corona en is goed ziek. Yvet ook ziek, bijna 40 koorts. Thuistest positief, net naar rotterdam gereden. Binnen een uur uitslag en negatief ....
Ik vertrouw het niet zo
Pff, het zit jullie niet mee. Beterschap voor de ziekenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet zo
Wel tof dat het zo gegroeid is danquote:Op maandag 7 februari 2022 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmm. Goeie vraag. Ik hou van natuur en wildernis en hiken. En avontuur. En uitdagingen. Van daaruit gegroeid denk ik. Of zo.
Doe normaalquote:
Sterktequote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet zo
Ik heb bij de Toychamps iets gezien wat je dit jaar aan Santa kunt vragenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doe normaal![]()
Jij bent de enige gezonde zo onderhand daar. Slaap je wel een beetje?
Wat is toychamps en wat kan ik aan Santa vragenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bij de Toychamps iets gezien wat je dit jaar aan Santa kunt vragen
Een speelgoedwinkelquote:Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat is toychamps en wat kan ik aan Santa vragen
wahhhh Groot met een eigen VWquote:
Jammer dat je jouw verleiding zo onder controle hebtquote:Op maandag 7 februari 2022 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond 'm leuk...maar kon de verleiding weerstaan
Ik heb gisteren op een verjaardag 1 biertje gehadquote:Op maandag 7 februari 2022 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jammer dat je jouw verleiding zo onder controle hebt
goed bezigquote:Op maandag 7 februari 2022 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op een verjaardag 1 biertje gehad
helemaal niks?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nu weer een maandje niets
nouja....misschien
Ik had zaterdag mijn eerste biertje van het jaar, en voelde me een beetje schuldigquote:
Niks mis mee, doe je goedquote:Op maandag 7 februari 2022 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had zaterdag mijn eerste biertje van het jaar, en voelde me een beetje schuldig
Maar, nee, ik ga wel weer vaker drinken, alleen wat minder vaak dan vorig jaar
Nouja, niet zozeer schuldig, maar voor mijn gevoel kon ik het ook langer volhoudenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niks mis mee, doe je goed![]()
Schuldig voelen is dan weer niet nodig denk ik.
Sterkte Nijn, het zit jullie echt niet mee op dit moment.quote:
Is moeilijk he, alleen al staan op zo'n dingquote:Op maandag 7 februari 2022 20:49 schreef D. het volgende:
Daar staat tegenover, ik stond zondag op de loopband, en dat kon ik bijna niet volhouden
Nouja, dat moest dus ookquote:Op maandag 7 februari 2022 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is moeilijk he, alleen al staan op zo'n ding
Stel je toch voordat je je ook nog had moeten bewegen
wahhhhh zo'n loopband. Allereerste keer dat ik op zo'n ding stond, toen ie aanging donderde ik er afquote:Op maandag 7 februari 2022 20:49 schreef D. het volgende:
Daar staat tegenover, ik stond zondag op de loopband, en dat kon ik bijna niet volhouden
Doe je toch niet, iedereen leeft met jullie mee. Heel veel sterktequote:
Het scheelde weinigquote:Op maandag 7 februari 2022 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
wahhhhh zo'n loopband. Allereerste keer dat ik op zo'n ding stond, toen ie aanging donderde ik er af
Crosstrainer > loopbandquote:Op maandag 7 februari 2022 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
wahhhhh zo'n loopband. Allereerste keer dat ik op zo'n ding stond, toen ie aanging donderde ik er af
quote:Op maandag 7 februari 2022 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, dat moest dus ook
Tenminste, ik vond dat dat moest
Eraf vallen omdat je hem aanzet telt niet als bewegen hequote:Op maandag 7 februari 2022 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het scheelde weinig
Ik had de lat wat (te) hoog gelegd
Neh, vooral anders.quote:
Ik heb nu boven op zolder een crosstrainer staan. Doe ik veel liever dan een loopbandquote:
oquote:Op maandag 7 februari 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Eraf vallen omdat je hem aanzet telt niet als bewegen he
quote:Op maandag 7 februari 2022 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het scheelde weinig
Ik had de lat wat (te) hoog gelegd
En ook die heb ik op zolder staanquote:Op maandag 7 februari 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, vooral anders.
Maar als je echt kapot wil gaan, probeer eens zo'n traplooplijktopding.
Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:49 schreef D. het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet.![]()
[ afbeelding ]
Ohhh ja die ken ik! Daar raak je vrij snel van uitgeput jaquote:Op maandag 7 februari 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, vooral anders.
Maar als je echt kapot wil gaan, probeer eens zo'n traplooplijktopding.
Wij hebben er sinds kort ook eenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nu boven op zolder een crosstrainer staan. Doe ik veel liever dan een loopband
Ben je nu ook in de bergen?quote:
Weet je hoe engquote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
Wat is er mis met lekker buiten lopen? Dan zie je nog eens wat.
Keertje binnen moet ook kunnenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
Buiten lopen is op zich wel leuker, maar voor een specifieke work-out vind ik die apparaten wel handigquote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
jaquote:
Oh, en vooral omdat ik op mijn bek ga als ik zo buiten ga lopen als ik op de loopband doequote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
Ik doe allebei. Buiten lopen vooral voor het duurlopen (en foto's maken onderweg) en op de crosstrainer/trapapparaat/hometrainer en met gewichten voor de conditie en spieropbouw.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
Voor een gerichte training is het idd. ideaalquote:Op maandag 7 februari 2022 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik doe allebei. Buiten lopen vooral voor het duurlopen (en foto's maken onderweg) en op de crosstrainer/trapapparaat/hometrainer en met gewichten voor de conditie en spieropbouw.
Zo heb ik ook getraind voor de Kili en dat werkte perfect moet ik zeggen.
DORITO'squote:
Ik train ook gerichtquote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor een gerichte training is het idd. ideaal
Voor onderweg zeg maarquote:
Waldolala?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:19 schreef Prisha het volgende:
was dat niet zo'n liedje van Luv? Trombolalaaaaaa...
oh shit ja dat was hetquote:
quote:
Jullie krijgen wel alles tegelijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet zo
Van Oekels Discohoek, de Studio Vlemmix avant la lettre.quote:
En fantastische dialogen van Wim T Schippers. Taalvirtuoos.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
Heerlijke tv-momenten van de VPRO die jaren
Elke week een taart bakken.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben een oude Allerhande tegengekomen met alleen maar taarten en cakes erin, en nu ben ik van plan om die allemaal te gaan maken dit jaar
Wel resultaten posten hier dan hoor ... vinden we leukquote:Op maandag 7 februari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben een oude Allerhande tegengekomen met alleen maar taarten en cakes erin, en nu ben ik van plan om die allemaal te gaan maken dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |