quote:
Doe ik!quote:Op maandag 7 februari 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel resultaten posten hier dan hoor ... vinden we leuk
Misschien komend weekend ergens. Eerste recept is er meteen eentje waarbij je een kant-en-klare Swiss roll moet kopen om de rest van de taart te maken en dan denk ik "joh, die maak ik zelf dan wel", maar meer misluk-gevaarquote:Op maandag 7 februari 2022 22:48 schreef chufi het volgende:
Wanneer begin je ? en als het een succes is ook het recept erbij graag
Juist de fails zijn grappig voor ons hequote:Op maandag 7 februari 2022 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien komend weekend ergens. Eerste recept is er meteen eentje waarbij je een kant-en-klare Swiss roll moet kopen om de rest van de taart te maken en dan denk ik "joh, die maak ik zelf dan wel", maar meer misluk-gevaar![]()
Wordt vervolgd
Wat is een kant en klare Swiss roll dan ?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien komend weekend ergens. Eerste recept is er meteen eentje waarbij je een kant-en-klare Swiss roll moet kopen om de rest van de taart te maken en dan denk ik "joh, die maak ik zelf dan wel", maar meer misluk-gevaar![]()
Wordt vervolgd
Sow goedemorgenquote:
ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo NEd - AUS in snowboard slalom 1/4 finals
Ze wintquote:
OKquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:24 schreef mario390 het volgende:
alex payer is de vriend van
sabrina schöffmann
ook paralell-slalom de zit opgesloten
in quarantänehotel in peking wegen
schlechte test
mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:33 schreef mario390 het volgende:
ben ook uit kärnten,heeft ook
de medaille
quote:
Zonder goud kom je er nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:02 schreef mario390 het volgende:
bevor matthias mayer zijn we
op nr.16 gewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |