Maar dat maakt het niet minder waarquote:Op maandag 7 februari 2022 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
Blijven grappig, na de eerste 2 weet je het ook wel
Dat einde is wel een goeie afsluiterquote:
Ja het is er niet leuker op gewordenquote:Op maandag 7 februari 2022 16:55 schreef aloa het volgende:
Man man man, die hooligans worden steeds gewelddadiger...
Heftige beelden![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399929
Moeten ze zelf wetenquote:Op maandag 7 februari 2022 16:55 schreef aloa het volgende:
Heftige beelden![]()
Idd. Spanje was dit.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is er niet leuker op geworden
Je mist niks.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja las het .. Ik het het filmpje verder niet gekeken
Ik ben echt steeds meer voor andere straffen voor dit soort 'mensen'.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:55 schreef aloa het volgende:
Heftige beelden![]()
Ik ook ja. Dit hoort niet in deze maatschappij thuis.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben echt steeds meer voor andere straffen voor dit soort 'mensen'.
Mwah, ik ga ze wel geven wat ze willen hebben hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 17:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook ja. Dit hoort niet in deze maatschappij thuis.
Vergeet je hockeystick nietquote:Op maandag 7 februari 2022 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, ik ga ze wel geven wat ze willen hebben hoor
Stand your ground and fight !!!quote:Op maandag 7 februari 2022 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, ik ga ze wel geven wat ze willen hebben hoor
Oh nee, die ga ik niet vuil maken aan dit soort kansloze gevallenquote:
Heb je al gekeken of er bloed aan de muur zit?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zal wel een vrouw achter het stuur hebben gezeten.
Een dickpicje dan.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mark .. eh nee laat ik Overmars gebruiken is nogal klein van formaat ...
quote:
Ketchup over je shoarma?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:44 schreef Prisha het volgende:
mmmmm...broodje shoarma gemaakt,lekker pittig. Mét ketchup uiteraard
Heinz uiteraardquote:Op maandag 7 februari 2022 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ketchup over je shoarma?
Jij barbaar
Eet smakelijk!quote:Op maandag 7 februari 2022 18:44 schreef Prisha het volgende:
mmmmm...broodje shoarma gemaakt,lekker pittig. Mét ketchup uiteraard
Had wel wat voorbeelden willen lezen van die grensoverschrijdende teksten.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:51 schreef Prisha het volgende:
Ik vind het allemaal maar weer vreemd verhaal.
Overmars: ik besefte niet dat het grensoverschrijdend was
Parool: hij stuurde dickpics.
Ik neem dat je toch weet dat het niet bepaald normale omgang is met vrouwelijke werknemers als je dickpics stuurt?
Sowieso dickpics
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had wel wat voorbeelden willen lezen van die grensoverschrijdende teksten.
"ik mis je muisje" lijkt mij grensoverschrijdend tekst. Of iemand die interpunctie vergeten is.
Ja ja je boodschap was al duidelijkquote:Op maandag 7 februari 2022 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had wel wat voorbeelden willen lezen van die grensoverschrijdende teksten.
"ik mis je muisje" lijkt mij grensoverschrijdend tekst. Of iemand die interpunctie vergeten is.
![]()
Dat kan. Het is een standaardvoorbeeld van hoe interpunctie levens kan redden.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kwam dit niet pasgeleden ook langs?Maar dan over een grandma?
Het kan nog. In de loop van de week wordt het kouder.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:17 schreef Prisha het volgende:
Vandaag een jaar geleden lag hier een flink pak sneeuw. Nu nog niets, ben benieuwd of we nog winter gaan krijgen.
quote:
We gaan het zien, ben benieuwd.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het kan nog. In de loop van de week wordt het kouder.
Ah, is dat het.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
We gaan het zien, ben benieuwd.
Flinke vorst zou wel goed zijn. Effe die slakken kapot vriezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |