Van Roest? 30.4quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 04:25 schreef Starflyer het volgende:
1. Van der Poel
2. Roest
3. Engebraaten
Verweij is het hier niet mee eens.quote:
Of een 29.7 van Roest in de slotronde.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, vooral dat VDP2 nog naar die .0 kon versnellen op 4200 deed het hem, want 2x .3 ipv .0 was goud voor Roest.
Al besproken.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef Evertjan het volgende:
ZILVEREN PLAK MET EEN GOUD RANDJE!!!!!![]()
![]()
Nou ja, zo eindigen is geen ideale raceopbouw.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef Pedroso het volgende:
Er zat bij Roest ook niet meer in, gelukkig dat het bijna een halve seconde was en geen 2 honderdste ofzo.
Ik denk het niet, zeker in het middenstuk zag je dat zijn techniek echt minder was, moest op het end puur op kracht.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef hhh38 het volgende:
Zou dit berekenend zijn geweest of ging ie weg op 6.07?
Ik denk niet dat hij veel sneller had gekund, zo soepel zag het er bij hem ook niet uit.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef hhh38 het volgende:
Toen-ie al ruim achter lag op Roest, riep zijn coach Ericsson nog gewoon 'bra!' (goed!) naar hem, dus VdP reed blijkbaar nog steeds op schema.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef hhh38 het volgende:
Dat geloof ik niet, daarvoor was het te penibel.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef hhh38 het volgende:
Nee. Al had Roest denk ik wel gedacht dat VDP er eerder en makkelijker onder had gezeten. Waardoor het nu als extra balen voelt door die slechte laatste ronden.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef Pedroso het volgende:
Er zat bij Roest ook niet meer in, gelukkig dat het bijna een halve seconde was en geen 2 honderdste ofzo.
+ veel beter voor de sport.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:16 schreef Mani89 het volgende:
Nils is gewoon een veel mooiere kampioen dan Roest. Iedereen zou blij moeten zijn.
Je bent gewoon jaloers dat hij de dochter van Gunda heeft geneukt.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:16 schreef Mani89 het volgende:
Nils is gewoon een veel mooiere kampioen dan Roest. Iedereen zou blij moeten zijn.
Die is wel gelijk ernstig in mijn achting gedaald.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat hij de dochter van Gunda heeft geneukt.
Vooral de laatste ronde, voorlaatste ronde van 29.7 heeft hem de kop niet gekost.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Al had Roest denk ik wel gedacht dat VDP er eerder en makkelijker onder had gezeten. Waardoor het nu als extra balen voelt door die slechte laatste ronden.
Eens.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:16 schreef Mani89 het volgende:
Omdat de underdog niet won van de grote favoriet?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:17 schreef Netsplitter het volgende:
De schaatsnatie die we waren is dood en begraven.
Als hij anders had opgebouwd wel. Maar wellicht had Nils nog wel een stukje harder gekund, wie zal het zeggen.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vooral de laatste ronde, voorlaatste ronde van 29.7 heeft hem de kop niet gekost.
Maar hij kon ook niet harder, het is niet anders.
Altijd de Belgen. Beloofd ook niet veel goeds voor de massastart.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:19 schreef Zorro het volgende:
En in de achtergrond houdt Swings 0.14 over om Kramer een Olympisch diploma te onthouden.
Harde klap.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:19 schreef Zorro het volgende:
En in de achtergrond houdt Swings 0.14 over om Kramer een Olympisch diploma te onthouden.
Kramer had nooit moeten starten en Bergsma stelt enorm teleur. Roest heeft pech.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de underdog niet won van de grote favoriet?
Op naar het grote Joep Wennemars-topic.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kramer had nooit moeten starten en Bergsma stelt enorm teleur. Roest heeft pech.
En dat was het mannen schaatsen. Tijd om een nieuwe lichting te gaan kweken voor over 4 tot 8 jaar.
Komt harder aan dan De Wissel.quote:
Hij had inderdaad niet veel sneller gekund.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vooral de laatste ronde, voorlaatste ronde van 29.7 heeft hem de kop niet gekost.
Maar hij kon ook niet harder, het is niet anders.
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat hij de dochter van Gunda heeft geneukt.
Roest had gewoon de 1500 meter moeten rijden.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nuis en Krol schrikken hier wel van denk ik met het oog op de 1.500.
Het is altijd het een of het ander. Doen we het heel goed, dan moeten we de sport opdoeken. Is de concurrentie eens wat beter, dan kunnen de Nederlanders er helemaal niks vanquote:Op zondag 6 februari 2022 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de underdog niet won van de grote favoriet?
Dan denk ik dat Roest wel een gouden plak zou hebben.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:23 schreef Slobeend het volgende:
Wat hadden we graag een rit VDP vs Roest gezien.
Dan was VDP lekker achter Roest gaan hangen er de laatste 2 rondes overheen gegaan. Niet best.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:23 schreef Slobeend het volgende:
Exact dit, laten we ook niet vergeten dat we voor Sochi niet vaker met meer dan 10 medailles naar huis gingen en daar mee dan tevreden mee waren.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is altijd het een of het ander. Doen we het heel goed, dan moeten we de sport opdoeken. Is de concurrentie eens wat beter, dan kunnen de Nederlanders er helemaal niks van
Een echte versnelling was het eigenlijk nauwelijks, hij reed gewoon vrij vlak waar Roest op het einde verzwakte.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:24 schreef -XOR- het volgende:
Beetje Kramer-achtige versnelling van NvdP in de laatste rondes.
2x goud was vaak al heel mooi.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Exact dit, laten we ook niet vergeten dat we voor Sochi niet vaker met meer dan 10 medailles naar huis gingen en daar mee dan tevreden mee waren.
Ja enorm voordeel voor types met meer inhoud zoals Johansson, Mantia en Ningquote:Op zondag 6 februari 2022 11:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nuis en Krol schrikken hier wel van denk ik met het oog op de 1.500.
Het is maar net hoe de wind staat ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:22 schreef Felagund het volgende:
"Iedereen bijt zich stuk op de eerdere ritten."
"Laatste rit is wel een voordeel."
Logica weer bij de NOS.
En Roest.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja enorm voordeel voor types met meer inhoud zoals Johansson, Mantia en Ning
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Exact dit, laten we ook niet vergeten dat we voor Sochi niet vaker met meer dan 10 medailles naar huis gingen en daar mee dan tevreden mee waren.
Sochi was leuk voor Team NL, maar erg slecht voor de sport.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Keurig op een schema van 6.08 gereden zoals hij van te voren al zei.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een echte versnelling was het eigenlijk nauwelijks, hij reed gewoon vrij vlak waar Roest op het einde verzwakte.
Eerst de loting maar eens afwachten.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zei Erben dat.quote:
Die was in het begin nog best leuk. Maar die begint met de jaren steeds vervelender te wordenquote:
Ik denk dat hij ook beseft dat hij niet veel beter kon.quote:
Jup, “mokerslag voor het Nederlandse schaatsen” zelfs.quote:
Hun dag is geslaagd.quote:
Tenzij hij verliest op de 10km... maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef BasEnAad het volgende:
VDP is er niet meer bij over 4 jaar denk ik.
Het gaat ook om sponsoring. Om de fokking centen.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tenzij hij verliest op de 10km... maar dat zal wel niet.
Als Roest dat ook graag had gezien had hij in Calgary moeten rijden.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:23 schreef Slobeend het volgende:
Marianne Timmer? Annie Borckink?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:34 schreef wimderon het volgende:
Wie zou er morgen bij de 1500 open deuren mogen intrappen? Margot Boer?
Ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Roest dat ook graag had gezien had hij in Calgary moeten rijden.
Annemarie Thomas? Hoe zou die er tegenwoordig uitzien?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:34 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop Barbara de Loorquote:Op zondag 6 februari 2022 11:34 schreef wimderon het volgende:
Wieteke Cramer.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:34 schreef wimderon het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Annemarie Thomas? Hoe zou die er tegenwoordig uitzien?
Dat zou wel leuk zijn, maar ik ben bang dat het idd Margot Boer of zo wordt. Of Gerritsen.quote:
Waar woont Anesi?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:34 schreef wimderon het volgende:
Barbara de Loor?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:34 schreef wimderon het volgende:
Ik vond Wieteke een leuke meid. Maar ook een voorbeeld van: hele hele goeie junior, en er toch nooit echt gekomen.quote:
[..]
Linda de Vriesquote:Op zondag 6 februari 2022 11:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Effe gegoogled. Is een typetje van Michiel Romeijnquote:
Marrit Leentraquote:Op zondag 6 februari 2022 11:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, maar ik ben bang dat het idd Margot Boer of zo wordt. Of Gerritsen.
Leenstra zou wel weer leuk zijn.
Annie Borckinkquote:
[..]
Er moet nog iemand bij toch? Of zijn dat dan gewoon Tuitert en Rintje?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:41 schreef AllesKaputt het volgende:
Annette G. zit er morgen. Die heeft een vast contract.
Die heeft die vervelende act al opgevoerd hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 11:41 schreef Remco het volgende:
Zilver gewonnen laat @:arcee het niet horen
Matig. Dan neem ik geen vrij en ga ik gewoon werken.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:41 schreef AllesKaputt het volgende:
Annette G. zit er morgen. Die heeft een vast contract.
Te laat, de act heeft al plaatsgevondenquote:Op zondag 6 februari 2022 11:41 schreef Remco het volgende:
Zilver gewonnen laat @:arcee het niet horen
Bloodsucker gonna suck bloodquote:Op zondag 6 februari 2022 11:46 schreef Felagund het volgende:
Bert probeert te zuigen door iemand een trauma aan te praten, maar dat werkt bij Jorrit niet echt.
Nou ja het is altijd weer afwachten hoeveel je daarvoor terug krijgt van de energiemaatschappij.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:44 schreef Felagund het volgende:
Je bent alleen maar energie aan het leveren. Wat is daar mis mee?
Hoe zo niet?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:46 schreef Slobeend het volgende:
Baal nu al dat ik de 10 niet kan zien.
Die rijdt wel vaker een matige 5 km om daarna een goede 10 km te rijden.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jorrit Flopsma net te vroeg gepiekt dit jaar.
Die heeft een cursus omdenken gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:43 schreef franklop het volgende:
Dus WE moeten blij zijn met zilver van Henry omdat er 2 Nederlanders niet in de buurt van het podium kwamen
Juist
Engebraten.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:47 schreef franklop het volgende:
Benieuwd wie er op de 10k achter VD Poel op podium komen
Bergsma?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:47 schreef franklop het volgende:
En Antoinette?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:48 schreef franklop het volgende:
Wust gaat geen potten breken hoor morgen
hohoho
Net geen Olympisch diploma voor deze grap.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:48 schreef franklop het volgende:
Wust gaat geen potten breken hoor morgen
hohoho
Hoogstens haar make-up doosje dat gebroken wordt.quote:
Het zou me niet eens verbazen dat hij hiermee ironiserend Heinze Bakker citeert.quote:
Wat had hij getweet?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:31 schreef Slobeend het volgende:
Edit: Thijs heeft z'n tweet verwijderd.
Heinze Bakker was ook al zo waardoos ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen dat hij hiermee ironiserend Heinze Bakker citeert.
Die riep op 4200 meter in 1988: "Het is gedaan met Gustafson!"
Een ronde later riep Heinze: "Het kan nog altijd met Gustafson, vergis U niet!"
quote:
Gustafsonquote:Op zondag 6 februari 2022 11:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen dat hij hiermee ironiserend Heinze Bakker citeert.
Die riep op 4200 meter in 1988: "Het is gedaan met Gustafson!"
Een ronde later riep Heinze: "Het kan nog altijd met Gustafson, vergis U niet!"
Laat ik zeggen dat ik hem nog altijd meer kon waarderen dan nu Van Dijk. Herbert Dijkstra wordt met het jaar minder.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heinze Bakker was ook al zo waardoos ja.
Toen Nederland ook al Yvonne van Gennip als heldin binnenhaalde.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gustafson![]()
Episch gevecht met Malkov in 1984 op de 5 en 10k.
In Sarajewo waren al tevreden met de vierde plekken van Hilbert van der Duim.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Het zou nu beter moeten zijn met meer informatie die ze hebben en doordat ze met zijn tweeën zitten. Maar het tegendeel is waar.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik hem nog altijd meer kon waarderen dan nu Van Dijk. Herbert Dijkstra wordt met het jaar minder.
Linksom of rechtsom, zeker in die tijd... live commentaar geven op kleine kutbeeldschermen, dat was niet altijd makkelijk. Naar buiten kijken (in de open lucht): daar werd je ook niet altijd wijzer van. En bij sportcommentaar komt nu eenmaal altijd persoonlijke emotie bovendrijven. Met geleuter als gevolg. Daarom ben ik nog altijd van mening: zeg maar zo weinig mogelijk, de mensen kunnen de beelden zelf wel zien.
Annette Gerritsen, haar bak vol met clichés die ze succesvol door de Chinese douane heeft geloodst is nog lang niet leeg.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:34 schreef wimderon het volgende:
Er is elke dag een speciale gast, naast twee vaste analisten.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Annette Gerritsen, haar bak vol met clichés die ze succesvol door de Chinese douane heeft geloodst is nog lang niet leeg.
Ze zijn niet in China, dus eigenlijk hebben ze onbeperkt toegang tot clichés.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Annette Gerritsen, haar bak vol met clichés die ze succesvol door de Chinese douane heeft geloodst is nog lang niet leeg.
Clown Bassie dan maar doen?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:06 schreef wimderon het volgende:
Er is elke dag een speciale gast, naast twee vaste analisten.
Wat stond erin?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:31 schreef Slobeend het volgende:
Edit: Thijs heeft z'n tweet verwijderd.
Leenstra dus morgen als de info van AllesKaputt klopt.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Clown Bassie dan maar doen?
Kan nooit veel slechter zijn dan tot nu toe.
Oh, dan is Gerritsen blijkbaar gedegradeerd van vaste analist naar speciale gast.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er is elke dag een speciale gast, naast twee vaste analisten.
Zeiden ze bij de NOSquote:Op zondag 6 februari 2022 12:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leenstra dus morgen als de info van AllesKaputt klopt.
Die is volgens mij gewoon de vaste analist bij de vrouwen.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, dan is Gerritsen blijkbaar gedegradeerd van vaste analist naar speciale gast.
Lijkt mij ook inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is volgens mij gewoon de vaste analist bij de vrouwen.
Ik denk dat Jorrit Bergsma boven Nils van der Poel eindigt op de 10 kmquote:Op zondag 6 februari 2022 11:47 schreef franklop het volgende:
Maar vooral op de WK tegen Rolf Falk Larsen, toen hij het niet voor mogelijk geachte te breken wereldrecord wel degelijk brak van Eric Heiden van 14:30 naar 14:23.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gustafson![]()
Episch gevecht met Malkov in 1984 op de 5 en 10k.
Nee, Malkov was in Sarajewo 1984.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toen Nederland ook al Yvonne van Gennip als heldin binnenhaalde.
Met 2 Olympische diploma's.
Verder NIKS.
(Nou ja, de halve Fransman Hans van Helden... die oude gek miste maar net het brons op de 1500 meter.)
Werd-ie daar maar 4e.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In Sarajewo waren al tevreden met de vierde plekken van Hilbert van der Duim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |