Van Roest? 30.4quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 04:25 schreef Starflyer het volgende:
1. Van der Poel
2. Roest
3. Engebraaten
Verweij is het hier niet mee eens.quote:
Of een 29.7 van Roest in de slotronde.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, vooral dat VDP2 nog naar die .0 kon versnellen op 4200 deed het hem, want 2x .3 ipv .0 was goud voor Roest.
Al besproken.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef Evertjan het volgende:
ZILVEREN PLAK MET EEN GOUD RANDJE!!!!!![]()
![]()
Nou ja, zo eindigen is geen ideale raceopbouw.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef Pedroso het volgende:
Er zat bij Roest ook niet meer in, gelukkig dat het bijna een halve seconde was en geen 2 honderdste ofzo.
Ik denk het niet, zeker in het middenstuk zag je dat zijn techniek echt minder was, moest op het end puur op kracht.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef hhh38 het volgende:
Zou dit berekenend zijn geweest of ging ie weg op 6.07?
Ik denk niet dat hij veel sneller had gekund, zo soepel zag het er bij hem ook niet uit.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef hhh38 het volgende:
Toen-ie al ruim achter lag op Roest, riep zijn coach Ericsson nog gewoon 'bra!' (goed!) naar hem, dus VdP reed blijkbaar nog steeds op schema.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef hhh38 het volgende:
Dat geloof ik niet, daarvoor was het te penibel.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef hhh38 het volgende:
Nee. Al had Roest denk ik wel gedacht dat VDP er eerder en makkelijker onder had gezeten. Waardoor het nu als extra balen voelt door die slechte laatste ronden.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef Pedroso het volgende:
Er zat bij Roest ook niet meer in, gelukkig dat het bijna een halve seconde was en geen 2 honderdste ofzo.
+ veel beter voor de sport.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:16 schreef Mani89 het volgende:
Nils is gewoon een veel mooiere kampioen dan Roest. Iedereen zou blij moeten zijn.
Je bent gewoon jaloers dat hij de dochter van Gunda heeft geneukt.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:16 schreef Mani89 het volgende:
Nils is gewoon een veel mooiere kampioen dan Roest. Iedereen zou blij moeten zijn.
Die is wel gelijk ernstig in mijn achting gedaald.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat hij de dochter van Gunda heeft geneukt.
Vooral de laatste ronde, voorlaatste ronde van 29.7 heeft hem de kop niet gekost.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Al had Roest denk ik wel gedacht dat VDP er eerder en makkelijker onder had gezeten. Waardoor het nu als extra balen voelt door die slechte laatste ronden.
Eens.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:16 schreef Mani89 het volgende:
Omdat de underdog niet won van de grote favoriet?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:17 schreef Netsplitter het volgende:
De schaatsnatie die we waren is dood en begraven.
Als hij anders had opgebouwd wel. Maar wellicht had Nils nog wel een stukje harder gekund, wie zal het zeggen.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vooral de laatste ronde, voorlaatste ronde van 29.7 heeft hem de kop niet gekost.
Maar hij kon ook niet harder, het is niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |