Ik verwachtte bij voorbaat al niet meer dan hoogstens 1x brons (Bergsma) voor NL op deze afstand. VdP is van niveau Schouten qua dominantie en dan is er vast nog wel een andere uitblinkende buitenlander. Al denk ik niet dat het TJ Flowers gaat zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:02 schreef Arth_NL het volgende:
Kunnen we de loting alvast de schuld geven als de uitslag tegenvalt voor de Nederlanders?
Bloemen is wel goed in vorm blijkt uit trainingswedstrijden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik verwachtte bij voorbaat al niet meer dan hoogstens 1x brons (Bergsma) voor NL op deze afstand. VdP is van niveau Schouten qua dominantie en dan is er vast nog wel een andere uitblinkende buitenlander. Al denk ik niet dat het TJ Flowers gaat zijn.
Roest is toch echt de beste Nederlandse 5 km man. Alleen op het NK werd hij er door Bergsma helemaal afgereden, maar dat was een incident.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik verwachtte bij voorbaat al niet meer dan hoogstens 1x brons (Bergsma) voor NL op deze afstand. VdP is van niveau Schouten qua dominantie en dan is er vast nog wel een andere uitblinkende buitenlander. Al denk ik niet dat het TJ Flowers gaat zijn.
Roest zou dit keer gepiekt moeten hebben naar dit deel van seizoen ipv het voorseizoen. Dat mag hij morgen tonenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:08 schreef toppertim het volgende:
[..]
Roest is toch echt de beste Nederlandse 5 km man. Alleen op het NK werd hij er door Bergsma helemaal afgereden, maar dat was een incident.
Van der Poel moet het ook nog maar laten zien, zijn laatste race is van vorig jaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Roest zou dit keer gepiekt moeten hebben naar dit deel van seizoen ipv het voorseizoen. Dat mag hij morgen tonen
Dan nog is zilver achter vd Poel het maximale
Die heeft gisteren nog een ultra marathon gelopen. Die is wel in vorm hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van der Poel moet het ook nog maar laten zien, zijn laatste race is van vorig jaar.
True, maar als hij op de been blijft, in de zelfde vorm als vorig jaar, is hij de gedoodverfde favoriet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van der Poel moet het ook nog maar laten zien, zijn laatste race is van vorig jaar.
Hij is rennend naar Peking gegaan toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Die heeft gisteren nog een ultra marathon gelopen. Die is wel in vorm hoor
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is rennend naar Peking gegaan toch?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Die heeft gisteren nog een ultra marathon gelopen. Die is wel in vorm hoor
Ik denk idd dat hij wel gaat winnen. Maar het blijft een beetje vreemde gozer die niet al te goed in te schatten is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar als hij op de been blijft, in de zelfde vorm als vorig jaar, is hij de gedoodverfde favoriet.
Hoezo dan? Van te voren was duidelijk dat de blokken qua loting worden gebaseerd op de WB-stand. Dus je weet dat het risico aanwezig is dat je vroeg moet starten op het moment dat je WB's gaat skippen..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Ach, het is zo niet onredelijk om te stellen dat dat systeem een tikkie gevoelig is voor gesjoemel.
Dat is dan weer wat jammer.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik zal Sven vooral herinneren aan zijn wissel.
“Patrick Roest” is ook al zo’n lekkere lettercombinatie.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De naam Antoinette is een tongbreker voor Erben.
Broddelwerken van Sanexquote:Op zondag 6 februari 2022 08:53 schreef AllesKaputt het volgende:
Wordt Rintjes haar nu al weer dunner?
Hier moest ik ook denkenquote:
Ik heb toch het idee dat het bij het OKT voller was.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ziet er toch best netjes uit
Dat je daar op let.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat het bij het OKT voller was.
Ik ben nog niet zo ver dat ik ook op de haardikte let.quote:
Dat had ik 3 uur geleden al toen dochterlief toch graag wakker wilde wordenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:24 schreef BasEnAad het volgende:
Ik bleef liever nog even in mijn bed liggen, maar wil het hele circus toch niet missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |