SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdHet komt goed.... En anders maar niet.
Ze hebben niet gezegd dat de eerste die safe is ook de meeste stemmen had, toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nawel heeft gewonnen van Salar
Ik weet niet of ik deze BB nog serieus moet nemen.
Nee, maar dat is wel aannemelijk......het is niet zo dat hun er gewoon eentje pikken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben niet gezegd dat de eerste die safe is ook de meeste stemmen had, toch?
Waarom niet? Ze hebben juist wel die vrijheid om die keuze te maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel aannemelijk......het is niet zo dat hun er gewoon eentje pikken.
Moesten zeker het target voor het aantal te verkopen Videoland abonnementen vandaag nog halen .quote:
onzin hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera is misschien nu volledig over haar toeren. En slaat op dit moment de boel kort en klein en is er daardoor streamlock want securty komt in covid-19 pakjes haar kalmeren.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera is misschien nu volledig over haar toeren. En slaat op dit moment de boel kort en klein en is er daardoor streamlock want securty komt in covid-19 pakjes haar kalmeren.
Denk het wel en dan met ontbloot boven lichaamquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera oog in oog met een clown
Staat ze dan oog in oog met dimi
En als ze te weinig op stream laten zien zeggen mensen hun videoland abo op.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Sofia35 het volgende:
Als ze alles laten zien op streams gaan mensen geen uitzendingen meer kijken hè. Lijkt me logisch
Ik heb geen Videoland abbo voor bb speciaal. Ik kijk ook andere dingen dus boeienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En als ze te weinig op stream laten zien zeggen mensen hun videoland abo op.
Ik zit er niet ver meer van af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Als ze niets laten zien op de streams, gaan mensen geen streams meer kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Sofia35 het volgende:
Als ze alles laten zien op streams gaan mensen geen uitzendingen meer kijken hè. Lijkt me logisch
Davina Michellequote:
Kijkcijfers gaan toch ook om uitzendingen en niet om live streams neem ik aan ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als ze niets laten zien op de streams, gaan mensen geen streams meer kijken.
en toch blijven we kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als ze niets laten zien op de streams, gaan mensen geen streams meer kijken.
Mijn abo loopt morgen af....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom dringen ze mensen aan om na de liveshow de livestream moeten kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Sofia35 het volgende:
Maar op videoland staat ook de serie Mocro mafia en die is de moeite waard vind ikquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Idem, dit is gewoon een valse belofte van de makers.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk er hard over na om helemaal niet meer te kijken. W
Dank u !!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:32 schreef Hunter het volgende:
Vroeger was alles beter1999SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook een oud wijf nuquote:
Hij is geruild voor Dimi, maar de put wilde 'm nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Jockari het volgende:
Triestig, die jongen Rayan heb ze dood uit de schacht gehaald. Er waren eerder toch ook al zo"n gevallen. Die oosterse voetbalploeg in bepaalde gangen van een berg of zo.
En in Spanje toch ook een jongetje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Jockari het volgende:
Triestig, die jongen Rayan heb ze dood uit de schacht gehaald. Er waren eerder toch ook al zo"n gevallen. Die oosterse voetbalploeg in bepaalde gangen van een berg of zo.
Kan bij jullie niet zonder abo in nederland ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Mijn abo loopt morgen af....
Had het weken geleden al opgezegd.
Als ik Mocromaffia wil zien loop ik wel bij het plaatselijke AZC langsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:34 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Maar op videoland staat ook de serie Mocro mafia en die is de moeite waard vind ik
Nee. Daar laten ze je vakkundig voor betalenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan bij jullie niet zonder abo in nederland ?
Ze kunnen op de maanlanden al 50 jaren geleden ofzo. Maar een kind uit de put halen van 30 meter, neen daar kunnen ze niet in slagenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Jockari het volgende:
* just me kijkt even in de spiegel, ja, ook een ander gezicht dan in 1999quote:
Ik niet, ik ben nog steeds een jonge godquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
* just me kijkt even in de spiegel, ja, ook een ander gezicht dan in 1999
Kan wel hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee. Daar laten ze je vakkundig voor betalen
Dat is veel moeilijker dan het lijkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze kunnen op de maanlanden al 50 jaren geleden ofzo. Maar een kind uit de put halen van 30 meter, neen daar kunnen ze niet in slagen
Stelletjes amateurs.
Beter een ander gezicht, dan dat het geen gezicht isquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
* just me kijkt even in de spiegel, ja, ook een ander gezicht dan in 1999
Mag nog 2 weken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Mijn abo loopt morgen af....
Had het weken geleden al opgezegd.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben nog steeds een jonge god
Geen idee!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan bij jullie niet zonder abo in nederland ?
Ik snap niet waarom ze de livestream zo hypen tijdens de liveshow net om dan nu gewoon NIETS te tonen?!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb het al eens gezegd maar snap niks van die SL’s denk niet dat het extra kijkers naar de uitzending oplevert.
Niet doen @capuchon_jongen... Streams leveren veel meer info op.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na deze hardnekkige sl heb ik beslist om volledig over te schakelen naar TV uitzending kijker.
Sure, beetje de balans zoeken. Nu te veel streamlocks. Wel net een kwartier naar dat simpele bekkie van die Leroy mogen kijken en nu niksquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:33 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Kijkcijfers gaan toch ook om uitzendingen en niet om live streams neem ik aan ?
Precies en om eerlijk te zijn, schaf Videoland aan voor BB kijk er verder nooit naar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Geen idee!
Het gaat me niet zozeer om het geld.
Meer, omdat dit het kijken niet waard is.
De maandag en dinsdag zijn aardig, maar dan houdt het eerlijk gezegd snel op.
Ik geloof dat ik dit best wel een kutopmerking vind....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:36 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hij is geruild voor Dimi, maar de put wilde 'm niet
om eerlijk te zijn....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Beter een ander gezicht, dan dat het geen gezicht is
NWS / Jongen (5) valt in 32 meter diepe waterput #2quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Jockari het volgende:
je heeft maar echt einfällequote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Jockari het volgende:
SL. Waarschijnlijk fout in de exit. Wilden Nawel buiten, maar bed paste niet in de bestelwagen. Dus Dimi gekozen. Uiteindelijk wel een bestelwagen met bed gevonden. Dus Nawel kan dus toch vertrekken.
Of via Twitch, al zitten daar veel k*tkinderenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:42 schreef chufi het volgende:
Opgezegd ... Ik kijk wel via de Belg als ik nog wil
Ik vermoed het "feestje". Maar dat mogen we niet meer zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Cargamelk het volgende:
Zou er een orgie aan de gang zijn ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:42 schreef MMXMMX het volgende:
Ik ga ff schijten kan nu mooi ff .
Had daar eerder geen tijd voor moest BB kijken
Ga er nog steeds niet de uitzending voor kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed het "feestje". Maar dat mogen we niet meer zien.
Er is te weinig spannends om de uitzendingen mee te vullen, dus moet alles wat ook maar een beetje interessant is achter een SL. Tenminste, dat vermoeden heb ik.
Heb hem al gerapporteerd. Zo'n opmerking is triest en smakeloosquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit best wel een kutopmerking vind....
Gewoon een grote schande.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:48 schreef Jockari het volgende:
Wel abnormaal die streamlock na een live....
minachting naar de kijkers...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:48 schreef Jockari het volgende:
Wel abnormaal die streamlock na een live....
net gedaanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moest ik ook even denken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:49 schreef suzi1 het volgende:
mss is er iets ernstigs aan de hand. kan ook
BB Australie was niet te vergelijken met een RLS. Er waren geen streams en ze propten een week opnames in een uitzending.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef Sofia35 het volgende:
Big brother Australië was echt epic. Verlegen met Nederland echt een lachertje. Zoveel leuke spellen en heftig ook was bizar. Waarom doet Nederland altijd zo weinig moeite ?
Zou kunnen, vaak voel je een streamlock wel aankomen, deze was echt pats boem uit het nietsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:49 schreef suzi1 het volgende:
mss is er iets ernstigs aan de hand. kan ook
Hel...emaal geen streamsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:50 schreef GayGuy het volgende:
Dit,,,,,,,is,,,,,,,,,,helweek,,,,voor,,,,,,ons
Truckers en Tractorenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Boze dimitrifans die de boel kort en klein hebben geslaan
was hij niet met eigen auto, ? Misschien het terrein naar binnen gereden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Boze dimitrifans die de boel kort en klein hebben geslaan
Kan je nog steeds niet normaal typen, manmanman.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:55 schreef mario390 het volgende:
somige van twitter rijden nach
amsterdam
hell voor ons dan, doen ze goedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef spapaars het volgende:
Dus dit is wat ze bedoelen met hell week
Nouquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef viseenoptie het volgende:
Uit verveling maar weer even op Fok!
Wie weet 'n paar zwarte weduwe's ontsnapt en zit de regie nu met z'n allen op de SEHquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef spapaars het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef spapaars het volgende:
Stagair 1: EH! GODVER! Wat hadden we gezegd over die deksel op de spinnenbak man! WTFquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet 'n paar zwarte weduwe's ontsnapt en zit de regie nu met z'n allen op de SEH
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:57 schreef Whuzz het volgende:
Dimi met zijn auto door de schutting gereden!
Vera: Oh Dimi! Je bent terug voor mij!
Dimi:![]()
Dimi: SALAR! HET SPIJT ME ZO! VERGEEF ME MATTIE!
Salar: *checkt of zijn haar goed zit* Oooooh Dimi, geeft niks kerel, ik snap het toch! Tuuuduudududuuuu zo gaat dat man!
Salar & Dimi: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb je de spellen daar weleens gezien ? En dat wil je vergelijken met Nederland ? Oké hahahaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:50 schreef Verida het volgende:
[..]
BB Australie was niet te vergelijken met een RLS. Er waren geen streams en ze propten een week opnames in een uitzending.
Whahahaha ik heb beeldquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Stagair 1: EH! GODVER! Wat hadden we gezegd over die deksel op de spinnenbak man! WTF
Stagair 2: kutkutkutkut!
huh, jij vergeleek het toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:59 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Heb je de spellen daar weleens gezien ? En dat wil je vergelijken met Nederland ? Oké hahaha
wat is niet normal?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kan je nog steeds niet normaal typen, manmanman.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:57 schreef Whuzz het volgende:
Dimi met zijn auto door de schutting gereden!
Vera: Oh Dimi! Je bent terug voor mij!
Dimi:![]()
Dimi: SALAR! HET SPIJT ME ZO! VERGEEF ME MATTIE!
Salar: *checkt of zijn haar goed zit* Oooooh Dimi, geeft niks kerel, ik snap het toch! Tuuuduudududuuuu zo gaat dat man!
Salar & Dimi: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
33 dagen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef GayGuy het volgende:
Het ergste is dat ik vroeg naar bed wilde, maar nu hoogstwaarschijnlijk toch wel opblijf tot deze rare sl voorbij is🤣 🤣 hoelang duurt hij nu al?
ja samequote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef GayGuy het volgende:
Het ergste is dat ik vroeg naar bed wilde, maar nu hoogstwaarschijnlijk toch wel opblijf tot deze rare sl voorbij is🤣 🤣 hoelang duurt hij nu al?
spellen maakt natuurlijk geen RLS.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:59 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Heb je de spellen daar weleens gezien ? En dat wil je vergelijken met Nederland ? Oké hahaha
Zeker al 1 uurquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef GayGuy het volgende:
Excusesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit best wel een kutopmerking vind....
bb kijkers rijden nach amsterdam staatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Snap nieteens wat er staat.. iets met amsterdam en rijden
Of die Russische staat voor de poort, vragen om geld voor 'n treinkaartjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef zodeju het volgende:
Of buurvrouw van Leroy kan niet wachten totdat hij eruit is.....![]()
![]()
![]()
Ok ik snap hem: bb kijkers rijden naar Amsterdam staat op twitter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
bb kijkers rijden nach amsterdam staat
op twitter
Ik heb 'n Nikon mag dat ook?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef Yolk het volgende:
Ik probeer de muziek onder beide streams in canon te laten gaan.
Je zit al duizend jaar te typen in RLS Nederland en nog steeds typ je als een natte tosti.quote:
Enig begrip voor een oostenrijkse fokker a.u.b.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Trolltypetje. Soms vergeet hij in zijn accent te tiepen, is grappigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je zit al duizend jaar te typen in RLS Nederland en nog steeds typ je als een natte tosti.
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen ..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Beter ff seizoentje besteden aan een taalcursusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je zit al duizend jaar te typen in RLS Nederland en nog steeds typ je als een natte tosti.
Meestal als er iets live gebeurt in Afrika, wordt er een staatshoofd afgezet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:02 schreef spapaars het volgende:
In Afrika feesten ze wel met streams.
[ afbeelding ]
Ja zeker, maar dat er ook geen feestje kwam....terwijl dat nog gezegd werd. Er klopt niks van.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:57 schreef viseenoptie het volgende:
Als er nou door de wind een schutting is omgevallen, vind ik SL nog wel ok-ish
Of een meisjesschool ontvoerdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:05 schreef Yolk het volgende:
[..]
Meestal als er iets live gebeurt in Afrika, wordt er een staatshoofd afgezet.
Maar hé, wel live in ieder geval.
ff koest .. tosti ham kaas graagquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
ja maar ik kann niet donkere naaakte vrouwen kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:02 schreef spapaars het volgende:
In Afrika feesten ze wel met streams.
[ afbeelding ]
hij woont in Oostenrijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Verveel mequote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Trolltypetje. Soms vergeet hij in zijn accent te tiepen, is grappig
Bijna een uur.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
hoe lang hebben ze al een streamlock???
dat was zonder foutjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
afkeer?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik kann niet donkere naaakte vrouwen kijken
Rustig Mario... Gaat maar over een programma.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat weet je nietquote:
En jij een cursus aan normaal reageren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:05 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Beter ff seizoentje besteden aan een taalcursus
nee is bb mzanziquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rustig Mario... Gaat maar over een programma.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat weet je niet
We speculeren dat Dimi met zijn auto dee de schutting is gereden om samen met Salar weg te vluchten naar een onbewoond eiland.
Prima te doen kan ik je zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:08 schreef Jockari het volgende:
Ik vraag me zelfs soms af wat een BB-cos zonder Mario zou zijn ?
Lekker rustig weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:08 schreef Jockari het volgende:
Het is wel leuk om hem te plagen, maar haal die verdomde SL eraf.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:08 schreef Jockari het volgende:
Gewoon op de parkeerplaats ernaast een bouwatch camera neer laten zetten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:10 schreef viseenoptie het volgende:
Hebben we geen IT'er die werkt in de amsterdam arena? kan hij een webcam in de lichtmast hangen richting het BB huis, dan weten we iniedergeval dat het huis er nog staat
`Moet je het licht aan doen Marioquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
Iedereen in diepe slaapquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:11 schreef greysbones het volgende:
Als de streams terug komen
gaat dat een enorme teleurstelling zijn![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:05 schreef Yolk het volgende:
[..]
Meestal als er iets live gebeurt in Afrika, wordt er een staatshoofd afgezet.
Maar hé, wel live in ieder geval.
Alles slaapt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:11 schreef greysbones het volgende:
Doe dan ekte hollandsch glorie. 2 Unlimited!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:12 schreef Jockari het volgende:
Zit hier weer hele disco van Doe Maar er door te draaien...
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:10 schreef Ireth het volgende:
Of ze zijn Noush en Salar van het dak aan het halen. 20 muizen loslaten was toch iets to much....
Liggen ze allemaal te pitten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:11 schreef greysbones het volgende:
Nou dan luister ik liever naar het SL muziekje in een loopquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:12 schreef Jockari het volgende:
Zit hier weer hele disco van Doe Maar er door te draaien...
Of allemaal op random plekken in slaap/buiten bewustzijn. Overal kotsplekken op de vloer.... en dubieuze andere vlekken....quote:
Is het huis donker en ligt alles te slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:11 schreef greysbones het volgende:
kan iemand even gaan kijken of ze niet allemaal van ellende op het dak zijn gaan zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of allemaal op random plekken in slaap/buiten bewustzijn. Overal kotsplekken op de vloer.... en dubieuze andere vlekken....
Het is Mario, geef het op, joh. De kans dat de sl binnen 2 uur voorbij is, is groter dan de kans dat hij het begrijpt🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Snap nieteens wat er staat.. iets met amsterdam en rijden
Epic Dakstreamsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan iemand even gaan kijken of ze niet allemaal van ellende op het dak zijn gaan zitten
Ik eindelijk weer 2 handbal wedstrijden van m'n 2 zonen bijwonenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Morgen voor het eerst een wedstrijd van Ajax met publiek terwijl er bewoners in het huis zitten.
Tremors in Amsterdam gespot?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan iemand even gaan kijken of ze niet allemaal van ellende op het dak zijn gaan zitten
dit is niet ok Marioquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kutjes van de meiden blijven donker
"Amateur deukbuik solo white teeth"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef Ireth het volgende:
Stagiaire heeft per ongeluk een knop ingedrukt en vervolgens is iedereen naar huis gegaan en zit alleen de nachtportier er nog en die is druk bezig met p0rnhub op zijn laptop en heeft niets door...
Ik zit nu te kijken naar MTV Ridiculousness , ff de dag lachend afsluiten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:13 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Nou dan luister ik liever naar het SL muziekje in een loop
Ik las darkroom.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik moest aan Mario zij darkstream denken
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik moest aan Mario zij darkstream denken
Beter kijken Marioquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet hoeveel kutjes jij heb gezien maar ik heb er echt geen lantaarnpaal naast de ingang bij staan hoor??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
de aflevering met al die airbags is echt de beste die ze hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken naar MTV Ridiculousness , ff de dag lachend afsluiten.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik schoot in een spontane lach met zijn post. Weet eigenlijk niet waarom. Waarschijnlijk bedoelt hij iets heel anders.quote:
wtf niet? Hoe moeten wij het juiste gat dan vinden?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou weet ik niet hoeveel kutjes jij heb gezien maar ik heb er echt geen lantaarnpaal naast de ingang bij staan hoor??
nee hij bedoelt exact wat er staatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry, maar ik schoot in een spontane lach met zijn post. Weet eigenlijk niet waarom. Waarschijnlijk bedoelt hij iets heel anders.
Its been 84 years🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
hoe lang hebben ze al een streamlock???
Je bent er maar druk meequote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:16 schreef mario390 het volgende:
kijk wat hier afgaat, de hele dag
[ afbeelding ]
Maar dan in het oostenrijksquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij bedoelt exact wat er staat
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:19 schreef mario390 het volgende:
in brasil vanavond ook saai ,gestern party
nu slapen bijna alle het is daar half 8
Er is feest geweest "ik heb veel te veel wijn op" riep iemand netquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:18 schreef Whuzz het volgende:
Kennelijk hebben ze iets opgebouwd ofzo...
Ja, toop zit nog met een biertje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:19 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Er is feest geweest "ik heb veel te veel wijn op" riep iemand net
Heb jij ook een baan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:19 schreef mario390 het volgende:
in brasil vanavond ook saai ,gestern party
nu slapen bijna alle het is daar half 8
Hell voor de kijker, nieuw elanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |