Heb hem al gerapporteerd. Zo'n opmerking is triest en smakeloosquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit best wel een kutopmerking vind....
Gewoon een grote schande.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:48 schreef Jockari het volgende:
Wel abnormaal die streamlock na een live....
minachting naar de kijkers...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:48 schreef Jockari het volgende:
Wel abnormaal die streamlock na een live....
net gedaanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En als ze te weinig op stream laten zien zeggen mensen hun videoland abo op.
Ik zit er niet ver meer van af.
Moest ik ook even denken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:49 schreef suzi1 het volgende:
mss is er iets ernstigs aan de hand. kan ook
BB Australie was niet te vergelijken met een RLS. Er waren geen streams en ze propten een week opnames in een uitzending.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef Sofia35 het volgende:
Big brother Australië was echt epic. Verlegen met Nederland echt een lachertje. Zoveel leuke spellen en heftig ook was bizar. Waarom doet Nederland altijd zo weinig moeite ?
Zou kunnen, vaak voel je een streamlock wel aankomen, deze was echt pats boem uit het nietsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:49 schreef suzi1 het volgende:
mss is er iets ernstigs aan de hand. kan ook
Hel...emaal geen streamsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:50 schreef GayGuy het volgende:
Dit,,,,,,,is,,,,,,,,,,helweek,,,,voor,,,,,,ons
Truckers en Tractorenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Boze dimitrifans die de boel kort en klein hebben geslaan
was hij niet met eigen auto, ? Misschien het terrein naar binnen gereden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Boze dimitrifans die de boel kort en klein hebben geslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |