Idem, dit is gewoon een valse belofte van de makers.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk er hard over na om helemaal niet meer te kijken. W
Dank u !!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:32 schreef Hunter het volgende:
Vroeger was alles beter1999SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook een oud wijf nuquote:
Hij is geruild voor Dimi, maar de put wilde 'm nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Jockari het volgende:
Triestig, die jongen Rayan heb ze dood uit de schacht gehaald. Er waren eerder toch ook al zo"n gevallen. Die oosterse voetbalploeg in bepaalde gangen van een berg of zo.
En in Spanje toch ook een jongetje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Jockari het volgende:
Triestig, die jongen Rayan heb ze dood uit de schacht gehaald. Er waren eerder toch ook al zo"n gevallen. Die oosterse voetbalploeg in bepaalde gangen van een berg of zo.
Kan bij jullie niet zonder abo in nederland ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Mijn abo loopt morgen af....
Had het weken geleden al opgezegd.
Als ik Mocromaffia wil zien loop ik wel bij het plaatselijke AZC langsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:34 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Maar op videoland staat ook de serie Mocro mafia en die is de moeite waard vind ik
Nee. Daar laten ze je vakkundig voor betalenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan bij jullie niet zonder abo in nederland ?
Ze kunnen op de maanlanden al 50 jaren geleden ofzo. Maar een kind uit de put halen van 30 meter, neen daar kunnen ze niet in slagenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Jockari het volgende:
* just me kijkt even in de spiegel, ja, ook een ander gezicht dan in 1999quote:
Ik niet, ik ben nog steeds een jonge godquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
* just me kijkt even in de spiegel, ja, ook een ander gezicht dan in 1999
Kan wel hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee. Daar laten ze je vakkundig voor betalen
Dat is veel moeilijker dan het lijkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze kunnen op de maanlanden al 50 jaren geleden ofzo. Maar een kind uit de put halen van 30 meter, neen daar kunnen ze niet in slagen
Stelletjes amateurs.
Beter een ander gezicht, dan dat het geen gezicht isquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
* just me kijkt even in de spiegel, ja, ook een ander gezicht dan in 1999
Mag nog 2 weken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Mijn abo loopt morgen af....
Had het weken geleden al opgezegd.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben nog steeds een jonge god
Geen idee!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan bij jullie niet zonder abo in nederland ?
Ik snap niet waarom ze de livestream zo hypen tijdens de liveshow net om dan nu gewoon NIETS te tonen?!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb het al eens gezegd maar snap niks van die SL’s denk niet dat het extra kijkers naar de uitzending oplevert.
Niet doen @capuchon_jongen... Streams leveren veel meer info op.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na deze hardnekkige sl heb ik beslist om volledig over te schakelen naar TV uitzending kijker.
Sure, beetje de balans zoeken. Nu te veel streamlocks. Wel net een kwartier naar dat simpele bekkie van die Leroy mogen kijken en nu niksquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:33 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Kijkcijfers gaan toch ook om uitzendingen en niet om live streams neem ik aan ?
Precies en om eerlijk te zijn, schaf Videoland aan voor BB kijk er verder nooit naar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Geen idee!
Het gaat me niet zozeer om het geld.
Meer, omdat dit het kijken niet waard is.
De maandag en dinsdag zijn aardig, maar dan houdt het eerlijk gezegd snel op.
Ik geloof dat ik dit best wel een kutopmerking vind....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:36 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hij is geruild voor Dimi, maar de put wilde 'm niet
om eerlijk te zijn....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Beter een ander gezicht, dan dat het geen gezicht is
NWS / Jongen (5) valt in 32 meter diepe waterput #2quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Jockari het volgende:
je heeft maar echt einfällequote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Jockari het volgende:
SL. Waarschijnlijk fout in de exit. Wilden Nawel buiten, maar bed paste niet in de bestelwagen. Dus Dimi gekozen. Uiteindelijk wel een bestelwagen met bed gevonden. Dus Nawel kan dus toch vertrekken.
Of via Twitch, al zitten daar veel k*tkinderenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:42 schreef chufi het volgende:
Opgezegd ... Ik kijk wel via de Belg als ik nog wil
Ik vermoed het "feestje". Maar dat mogen we niet meer zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Cargamelk het volgende:
Zou er een orgie aan de gang zijn ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:42 schreef MMXMMX het volgende:
Ik ga ff schijten kan nu mooi ff .
Had daar eerder geen tijd voor moest BB kijken
Ga er nog steeds niet de uitzending voor kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed het "feestje". Maar dat mogen we niet meer zien.
Er is te weinig spannends om de uitzendingen mee te vullen, dus moet alles wat ook maar een beetje interessant is achter een SL. Tenminste, dat vermoeden heb ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |