Denk het wel en dan met ontbloot boven lichaamquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera oog in oog met een clown
Staat ze dan oog in oog met dimi
En als ze te weinig op stream laten zien zeggen mensen hun videoland abo op.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Sofia35 het volgende:
Als ze alles laten zien op streams gaan mensen geen uitzendingen meer kijken hè. Lijkt me logisch
Ik heb geen Videoland abbo voor bb speciaal. Ik kijk ook andere dingen dus boeienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En als ze te weinig op stream laten zien zeggen mensen hun videoland abo op.
Ik zit er niet ver meer van af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Als ze niets laten zien op de streams, gaan mensen geen streams meer kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Sofia35 het volgende:
Als ze alles laten zien op streams gaan mensen geen uitzendingen meer kijken hè. Lijkt me logisch
Davina Michellequote:
Kijkcijfers gaan toch ook om uitzendingen en niet om live streams neem ik aan ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als ze niets laten zien op de streams, gaan mensen geen streams meer kijken.
en toch blijven we kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als ze niets laten zien op de streams, gaan mensen geen streams meer kijken.
Mijn abo loopt morgen af....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom dringen ze mensen aan om na de liveshow de livestream moeten kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Sofia35 het volgende:
Maar op videoland staat ook de serie Mocro mafia en die is de moeite waard vind ikquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |