Kan je nog steeds niet normaal typen, manmanman.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:55 schreef mario390 het volgende:
somige van twitter rijden nach
amsterdam
hell voor ons dan, doen ze goedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef spapaars het volgende:
Dus dit is wat ze bedoelen met hell week
Nouquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef viseenoptie het volgende:
Uit verveling maar weer even op Fok!
Wie weet 'n paar zwarte weduwe's ontsnapt en zit de regie nu met z'n allen op de SEHquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef spapaars het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef spapaars het volgende:
Stagair 1: EH! GODVER! Wat hadden we gezegd over die deksel op de spinnenbak man! WTFquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet 'n paar zwarte weduwe's ontsnapt en zit de regie nu met z'n allen op de SEH
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:57 schreef Whuzz het volgende:
Dimi met zijn auto door de schutting gereden!
Vera: Oh Dimi! Je bent terug voor mij!
Dimi:![]()
Dimi: SALAR! HET SPIJT ME ZO! VERGEEF ME MATTIE!
Salar: *checkt of zijn haar goed zit* Oooooh Dimi, geeft niks kerel, ik snap het toch! Tuuuduudududuuuu zo gaat dat man!
Salar & Dimi: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb je de spellen daar weleens gezien ? En dat wil je vergelijken met Nederland ? Oké hahahaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:50 schreef Verida het volgende:
[..]
BB Australie was niet te vergelijken met een RLS. Er waren geen streams en ze propten een week opnames in een uitzending.
Whahahaha ik heb beeldquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Stagair 1: EH! GODVER! Wat hadden we gezegd over die deksel op de spinnenbak man! WTF
Stagair 2: kutkutkutkut!
huh, jij vergeleek het toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:59 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Heb je de spellen daar weleens gezien ? En dat wil je vergelijken met Nederland ? Oké hahaha
wat is niet normal?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kan je nog steeds niet normaal typen, manmanman.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:57 schreef Whuzz het volgende:
Dimi met zijn auto door de schutting gereden!
Vera: Oh Dimi! Je bent terug voor mij!
Dimi:![]()
Dimi: SALAR! HET SPIJT ME ZO! VERGEEF ME MATTIE!
Salar: *checkt of zijn haar goed zit* Oooooh Dimi, geeft niks kerel, ik snap het toch! Tuuuduudududuuuu zo gaat dat man!
Salar & Dimi: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
33 dagen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef GayGuy het volgende:
Het ergste is dat ik vroeg naar bed wilde, maar nu hoogstwaarschijnlijk toch wel opblijf tot deze rare sl voorbij is🤣 🤣 hoelang duurt hij nu al?
ja samequote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef GayGuy het volgende:
Het ergste is dat ik vroeg naar bed wilde, maar nu hoogstwaarschijnlijk toch wel opblijf tot deze rare sl voorbij is🤣 🤣 hoelang duurt hij nu al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |