Beter kijken Marioquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kutjes van de meiden blijven donker
Nou weet ik niet hoeveel kutjes jij heb gezien maar ik heb er echt geen lantaarnpaal naast de ingang bij staan hoor??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
de aflevering met al die airbags is echt de beste die ze hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken naar MTV Ridiculousness , ff de dag lachend afsluiten.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik schoot in een spontane lach met zijn post. Weet eigenlijk niet waarom. Waarschijnlijk bedoelt hij iets heel anders.quote:
wtf niet? Hoe moeten wij het juiste gat dan vinden?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou weet ik niet hoeveel kutjes jij heb gezien maar ik heb er echt geen lantaarnpaal naast de ingang bij staan hoor??
nee hij bedoelt exact wat er staatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry, maar ik schoot in een spontane lach met zijn post. Weet eigenlijk niet waarom. Waarschijnlijk bedoelt hij iets heel anders.
Its been 84 years🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
hoe lang hebben ze al een streamlock???
Je bent er maar druk meequote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:16 schreef mario390 het volgende:
kijk wat hier afgaat, de hele dag
[ afbeelding ]
Maar dan in het oostenrijksquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij bedoelt exact wat er staat
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:19 schreef mario390 het volgende:
in brasil vanavond ook saai ,gestern party
nu slapen bijna alle het is daar half 8
Er is feest geweest "ik heb veel te veel wijn op" riep iemand netquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:18 schreef Whuzz het volgende:
Kennelijk hebben ze iets opgebouwd ofzo...
Ja, toop zit nog met een biertje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:19 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Er is feest geweest "ik heb veel te veel wijn op" riep iemand net
Heb jij ook een baan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:19 schreef mario390 het volgende:
in brasil vanavond ook saai ,gestern party
nu slapen bijna alle het is daar half 8
Hell voor de kijker, nieuw elanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |