Lekker rustig weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:08 schreef Jockari het volgende:
Ik vraag me zelfs soms af wat een BB-cos zonder Mario zou zijn ?
Het is wel leuk om hem te plagen, maar haal die verdomde SL eraf.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:08 schreef Jockari het volgende:
Ik vraag me zelfs soms af wat een BB-cos zonder Mario zou zijn ?
nope had ze pas net weer aanquote:
Gewoon op de parkeerplaats ernaast een bouwatch camera neer laten zetten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:10 schreef viseenoptie het volgende:
Hebben we geen IT'er die werkt in de amsterdam arena? kan hij een webcam in de lichtmast hangen richting het BB huis, dan weten we iniedergeval dat het huis er nog staat
`Moet je het licht aan doen Marioquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik kann niet donkere naaakte vrouwen kijken
Iedereen in diepe slaapquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:11 schreef greysbones het volgende:
Als de streams terug komen
gaat dat een enorme teleurstelling zijn![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:05 schreef Yolk het volgende:
[..]
Meestal als er iets live gebeurt in Afrika, wordt er een staatshoofd afgezet.
Maar hé, wel live in ieder geval.
Alles slaapt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:11 schreef greysbones het volgende:
Doe dan ekte hollandsch glorie. 2 Unlimited!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:12 schreef Jockari het volgende:
Zit hier weer hele disco van Doe Maar er door te draaien...
niks geks in het huis enzoquote:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:10 schreef Ireth het volgende:
Of ze zijn Noush en Salar van het dak aan het halen. 20 muizen loslaten was toch iets to much....
Liggen ze allemaal te pitten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:11 schreef greysbones het volgende:
Nou dan luister ik liever naar het SL muziekje in een loopquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:12 schreef Jockari het volgende:
Zit hier weer hele disco van Doe Maar er door te draaien...
Of allemaal op random plekken in slaap/buiten bewustzijn. Overal kotsplekken op de vloer.... en dubieuze andere vlekken....quote:
Is het huis donker en ligt alles te slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:11 schreef greysbones het volgende:
kan iemand even gaan kijken of ze niet allemaal van ellende op het dak zijn gaan zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of allemaal op random plekken in slaap/buiten bewustzijn. Overal kotsplekken op de vloer.... en dubieuze andere vlekken....
Het is Mario, geef het op, joh. De kans dat de sl binnen 2 uur voorbij is, is groter dan de kans dat hij het begrijpt🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Snap nieteens wat er staat.. iets met amsterdam en rijden
Epic Dakstreamsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan iemand even gaan kijken of ze niet allemaal van ellende op het dak zijn gaan zitten
Ik eindelijk weer 2 handbal wedstrijden van m'n 2 zonen bijwonenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Morgen voor het eerst een wedstrijd van Ajax met publiek terwijl er bewoners in het huis zitten.
Tremors in Amsterdam gespot?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan iemand even gaan kijken of ze niet allemaal van ellende op het dak zijn gaan zitten
dit is niet ok Marioquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kutjes van de meiden blijven donker
"Amateur deukbuik solo white teeth"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef Ireth het volgende:
Stagiaire heeft per ongeluk een knop ingedrukt en vervolgens is iedereen naar huis gegaan en zit alleen de nachtportier er nog en die is druk bezig met p0rnhub op zijn laptop en heeft niets door...
Ik zit nu te kijken naar MTV Ridiculousness , ff de dag lachend afsluiten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:13 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Nou dan luister ik liever naar het SL muziekje in een loop
Ik las darkroom.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik moest aan Mario zij darkstream denken
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik moest aan Mario zij darkstream denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |