Heb je de spellen daar weleens gezien ? En dat wil je vergelijken met Nederland ? Oké hahahaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:50 schreef Verida het volgende:
[..]
BB Australie was niet te vergelijken met een RLS. Er waren geen streams en ze propten een week opnames in een uitzending.
Whahahaha ik heb beeldquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Stagair 1: EH! GODVER! Wat hadden we gezegd over die deksel op de spinnenbak man! WTF
Stagair 2: kutkutkutkut!
huh, jij vergeleek het toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:59 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Heb je de spellen daar weleens gezien ? En dat wil je vergelijken met Nederland ? Oké hahaha
wat is niet normal?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kan je nog steeds niet normaal typen, manmanman.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:57 schreef Whuzz het volgende:
Dimi met zijn auto door de schutting gereden!
Vera: Oh Dimi! Je bent terug voor mij!
Dimi:![]()
Dimi: SALAR! HET SPIJT ME ZO! VERGEEF ME MATTIE!
Salar: *checkt of zijn haar goed zit* Oooooh Dimi, geeft niks kerel, ik snap het toch! Tuuuduudududuuuu zo gaat dat man!
Salar & Dimi: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
33 dagen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef GayGuy het volgende:
Het ergste is dat ik vroeg naar bed wilde, maar nu hoogstwaarschijnlijk toch wel opblijf tot deze rare sl voorbij is🤣 🤣 hoelang duurt hij nu al?
ja samequote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef GayGuy het volgende:
Het ergste is dat ik vroeg naar bed wilde, maar nu hoogstwaarschijnlijk toch wel opblijf tot deze rare sl voorbij is🤣 🤣 hoelang duurt hij nu al?
spellen maakt natuurlijk geen RLS.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:59 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Heb je de spellen daar weleens gezien ? En dat wil je vergelijken met Nederland ? Oké hahaha
Zeker al 1 uurquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef GayGuy het volgende:
Excusesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit best wel een kutopmerking vind....
bb kijkers rijden nach amsterdam staatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Snap nieteens wat er staat.. iets met amsterdam en rijden
Of die Russische staat voor de poort, vragen om geld voor 'n treinkaartjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef zodeju het volgende:
Of buurvrouw van Leroy kan niet wachten totdat hij eruit is.....![]()
![]()
![]()
Ok ik snap hem: bb kijkers rijden naar Amsterdam staat op twitter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
bb kijkers rijden nach amsterdam staat
op twitter
Ik heb 'n Nikon mag dat ook?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef Yolk het volgende:
Ik probeer de muziek onder beide streams in canon te laten gaan.
Je zit al duizend jaar te typen in RLS Nederland en nog steeds typ je als een natte tosti.quote:
Enig begrip voor een oostenrijkse fokker a.u.b.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Trolltypetje. Soms vergeet hij in zijn accent te tiepen, is grappigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je zit al duizend jaar te typen in RLS Nederland en nog steeds typ je als een natte tosti.
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen ..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Beter ff seizoentje besteden aan een taalcursusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je zit al duizend jaar te typen in RLS Nederland en nog steeds typ je als een natte tosti.
Meestal als er iets live gebeurt in Afrika, wordt er een staatshoofd afgezet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:02 schreef spapaars het volgende:
In Afrika feesten ze wel met streams.
[ afbeelding ]
Ja zeker, maar dat er ook geen feestje kwam....terwijl dat nog gezegd werd. Er klopt niks van.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:57 schreef viseenoptie het volgende:
Als er nou door de wind een schutting is omgevallen, vind ik SL nog wel ok-ish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |