Of een meisjesschool ontvoerdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:05 schreef Yolk het volgende:
[..]
Meestal als er iets live gebeurt in Afrika, wordt er een staatshoofd afgezet.
Maar hé, wel live in ieder geval.
ff koest .. tosti ham kaas graagquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je zit al duizend jaar te typen in RLS Nederland en nog steeds typ je als een natte tosti.
ja maar ik kann niet donkere naaakte vrouwen kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:02 schreef spapaars het volgende:
In Afrika feesten ze wel met streams.
[ afbeelding ]
hij woont in Oostenrijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je zit al duizend jaar te typen in RLS Nederland en nog steeds typ je als een natte tosti.
Verveel mequote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Trolltypetje. Soms vergeet hij in zijn accent te tiepen, is grappig
Bijna een uur.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
hoe lang hebben ze al een streamlock???
dat was zonder foutjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
afkeer?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik kann niet donkere naaakte vrouwen kijken
Rustig Mario... Gaat maar over een programma.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik kann niet donkere naaakte vrouwen kijken
Dat weet je nietquote:
En jij een cursus aan normaal reageren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:05 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Beter ff seizoentje besteden aan een taalcursus
nee is bb mzanziquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rustig Mario... Gaat maar over een programma.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat weet je niet
We speculeren dat Dimi met zijn auto dee de schutting is gereden om samen met Salar weg te vluchten naar een onbewoond eiland.
Prima te doen kan ik je zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:08 schreef Jockari het volgende:
Ik vraag me zelfs soms af wat een BB-cos zonder Mario zou zijn ?
Lekker rustig weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:08 schreef Jockari het volgende:
Ik vraag me zelfs soms af wat een BB-cos zonder Mario zou zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |