Nou grijp dan hier je kans! Jij hebt hier meer macht dan hijquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:53 schreef H_T het volgende:
Ik had al allemaal prachtige grappen over de Spelen gemaakt in OWS, heeft een zekere ijs_beer die allemaal gesloten
Beterschap @Mekequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:50 schreef Meke het volgende:
Ik had even geen inspiraas mensen, jullie doen het er maar mee! Met een beetje geluk komt @:H_T nog langs met een leuke TT, en anders wordt het uitzitten en doorposten
Gaan we weer amandeltennissen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:59 schreef Meke het volgende:
Ja zo dramatisch is het ook allemaal niet hoor mensen, ik zou mezelf niet ziek noemenMaar toch lief
![]()
Pre-corona zou ik gewoon in de bioscoop gaan zitten om mensen ziek te makenEn lekker tongen in de club
Mooi! Dan ga ik je ook geen beterschap wensen en zend ik alle positieve vibes naar de zieke huisdieren van het vorige topicquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:59 schreef Meke het volgende:
Ja zo dramatisch is het ook allemaal niet hoor mensen, ik zou mezelf niet ziek noemen![]()
Nee want nu mag het dus ineens niet meerquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi! Dan ga ik je ook geen beterschap wensen en zend ik alle positieve vibes naar de zieke huisdieren van het vorige topic
San Remoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er nog iets leuks op tv?
Zijn de Spelen al weer begonnen.
Klinkt als carnaval vierenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:59 schreef Meke het volgende:
Ja zo dramatisch is het ook allemaal niet hoor mensen, ik zou mezelf niet ziek noemenMaar toch lief
![]()
Pre-corona zou ik gewoon in de bioscoop gaan zitten om mensen ziek te makenEn lekker tongen in de club
Heel goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stream van het internet af, zou @:strani zeggen
Ik had een goede leraarquote:
Maar ik vraag toch of er iets leuks op tv is, niet of er iets leuks op het internet is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stream van het internet af, zou @:strani zeggen
Als we het letterlijk nemen dan kunnen we gezien je vraag concluderen dat er op jouw TV niks leuks is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik vraag toch of er iets leuks op tv is, niet of er iets leuks op het internet is.
San Remo is ook gewoon op tv, dat jij het niet kunt ontvangen doet daar niks aan af.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik vraag toch of er iets leuks op tv is, niet of er iets leuks op het internet is.
Ik had nog niet alle zenders gehad, maar nu bij sbs 9 aanbeland.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Als we het letterlijk nemen dan kunnen we gezien je vraag concluderen dat er op jouw TV niks leuks is.
Ik zal mijn vraag de volgende keer beter formuleren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
San Remo is ook gewoon op tv, dat jij het niet kunt ontvangen doet daar niks aan af.
Je vroeg of er iets op tv was, niet specifiek of er iets op jouw tv was.
Dat lijkt me geen goed tekenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had nog niet alle zenders gehad, maar nu bij sbs 9 aanbeland.
Hoe dan? Laat eens zien wat je nou hebt geleerd?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zal mijn vraag de volgende keer beter formuleren.
Het lijkt wel een geplande timingquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:50 schreef sportfreak het volgende:
Deeltje 1896, het jaar van de eerste moderne Olympische Spelen.
De openingsceremonie:
[ afbeelding ]
Het stadion tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Lijkt me een goed idee, dat maakt het voor ons ook makkelijker om een antwoord te geven waar jij wat aan hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zal mijn vraag de volgende keer beter formuleren.
Is er vanavond nog iets leuks op een tv-zender op tv die ik kan ontvangen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe dan? Laat eens zien wat je nou hebt geleerd?
Dat lijkt me wel heel subjectief. Wat voor ons leuk is hoeft dat voor jou niet te zijn en vice versa.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is er vanavond nog iets leuks op een tv-zender op tv die ik kan ontvangen?
Trusten Mekequote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:03 schreef Meke het volgende:
Nou mensen, poging twee! So far, so good, hopelijk tot morgenavond
Dat is het sowieso. Maar ik heb wel vertrouwen in jullie goede smaak.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel subjectief. Wat voor ons leuk is hoeft dat voor jou niet te zijn en vice versa.
Trustequote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:03 schreef Meke het volgende:
Nou mensen, poging twee! So far, so good, hopelijk tot morgenavond
Oei, zelfs in die van Roger?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het sowieso. Maar ik heb wel vertrouwen in jullie goede smaak.
Dat komt toch pas om middernacht?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zag daarstraks een mooi stukje kunstschaatsen.
quote:
Een samenvatting, denk ik, op Eurosport. Ik klaag verder niet.quote:
Hoe weten wij welke zenders jij kunt ontvangen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er vanavond nog iets leuks op een tv-zender op tv die ik kan ontvangen?
Scherpe vraag ook. Kortom Luctor, terug naar de tekentafel...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe weten wij welke zenders jij kunt ontvangen?
Pff, ik heb een geweldige tv smaak.quote:
Goed opgemerkt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is meer praktisch bedoeld. Kijk, wij kunnen wel tips geven, maar als hij die zender niet kan ontvangen, heeft niemand daar iets aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:12 schreef Strani het volgende:
Scherpe vraag ook. Kortom Luctor, terug naar de tekentafel...
Nee en dat had hij moeten weten hoor, het is gewoon luiheid.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is meer praktisch bedoeld. Kijk, wij kunnen wel tips geven, maar als hij die zender niet kan ontvangen, heeft niemand daar iets aan.
Hebben we een hekel aan haar? Ik weet eigenlijk niks van 'r.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft ook met smaak te maken. Ik ging net naar VI Vandaag kijken, maar toen zag ik Mona Keijzer daar zitten
Ben ik terechtgekomen in een avondje Luctor pesten?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef Strani het volgende:
Nee en dat had hij moeten weten hoor, het is gewoon luiheid.
Ik heb een hekel aan domme mensen. Zoals mevrouw Keijzer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef Strani het volgende:
Hebben we een hekel aan haar? Ik weet eigenlijk niks van 'r.
Nee nee, lieflijk plagen is het en dat weet 'ie heel goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben ik terechtgekomen in een avondje Luctor pesten?
Iets met kastijden en liefhebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmm een banaandraag. Dat is wel een slimme loopholequote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
Moet ik @:Strani al aandragen voor een ban?
Alle basiszenders plus espn en ziggo.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gelijk de dag na de verjaardag dit weer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Over een ban beginnen is toch je eigen ban uitlokken? Dat was vroegah tenminste zo. Kan een mod geband worden?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
Moet ik @:Strani al aandragen voor een ban?
Eindelijk een beetje steun in dit topicquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Over een ban beginnen is toch je eigen ban uitlokken? Dat was vroegah tenminste zo. Kan een mod geband worden?
Nou, ik wou gewoon een beetje bijdehand doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:34 schreef Strani het volgende:
Eindelijk een beetje steun in dit topic
Maakt me niet uit wat je beweegredenen zijn, ik accepteer het als steun.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, ik wou gewoon een beetje bijdehand doen.
Dat kan vast. Maar ik ben heel lief, dus dat gebeurt vast niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Over een ban beginnen is toch je eigen ban uitlokken? Dat was vroegah tenminste zo. Kan een mod geband worden?
Ja, want jij helpt me tenminste met m’n quote problematiekquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat kan vast. Maar ik ben heel lief, dus dat gebeurt vast niet.
Ik kán ook heel lief zijn Cyan, kijk maar uit!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als ik het zie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kán ook heel lief zijn Cyan, kijk maar uit!
Ik ben een newbie op dit subforum, maar ook goedgelovigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:43 schreef Cyan9 het volgende:
Zelfs als je de waarheid spreekt kom je niet geloofwaardig over.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Je ziet er mooi uit vandaagJe straalt helemaal.
Dat is een leugen, ik zie eruit als een zwerver vandaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Je ziet er mooi uit vandaagJe straalt helemaal.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs als je de waarheid spreekt kom je niet geloofwaardig over.
Ik geef het op. @Wickedangel ik ben blijkbaar niet liefquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is een leugen, ik zie eruit als een zwerver vandaag.
Wat een toestand.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik geef het op. @:WickedAngel ik ben blijkbaar niet lief
Moe. Weekeeeeeendquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja, je doet er niks aan. Hoe is het eigenlijk met jou?
Ik vind dit eigenlijk een prachtige samenvatting van deze hele SC.quote:
Of misschien wel van alle SC's.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een prachtige samenvatting van deze hele SC.
Ik ken eigenlijk alleen deze.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Of misschien wel van alle SC's.
Prima, kan ik mee akkoord gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wou eens helemaal NIKS doen. Jij?
Nou, als ik in Spanje zat en er was kans op taart en tapas, dan wist ik het wel. Hoeveel graden daar nu?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima, kan ik mee akkoord gaan
Moet ik wel een verjaardagslunch op zondag afbellen maar komt goed.
Wie van jullie post ook weer in vijf SC's? Molloot of ijsbeer?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is de enige die er toe doet, eigenlijk. En dat zeg ik als voormalig GC-mod.
Is dat fysiek überhaupt mogelijk?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie van jullie post ook weer in vijf SC's? Molloot of ijsbeer?
Vandaag was het 18 geloof ik, maar gisteren of eergisteren 22quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, als ik in Spanje zat en er was kans op taart en tapas, dan wist ik het wel. Hoeveel graden daar nu?
Ik denk @Koen66quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie van jullie post ook weer in vijf SC's? Molloot of ijsbeer?
Hij zei van wel, maar zoals je inmiddels weet ben ik goedgelovig.quote:
Ik vlieg voorlopig ff niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Vandaag was het 18 geloof ik, maar gisteren of eergisteren 22
Kom je deze kant dan op?
Nee, vanwege het klimaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, vanwege het klimaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik. Ik vloog in september naar Nederland maar toen zaten we net mooi tussen twee golven in. Nu zou ik het liever ook niet doen.
En je blijft maar ontkennen, toch vind ik het erg verdacht, die tweede golf vlak nadat jij hier geweest was.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik. Ik vloog in september naar Nederland maar toen zaten we net mooi tussen twee golven in. Nu zou ik het liever ook niet doen.
Dat klopt, ik blijf ontkennenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En je blijft maar ontkennen, toch vind ik het erg verdacht, die tweede golf vlak nadat jij hier geweest was.
Dit is wel een interessante wending. Je zegt niet meer er niks mee te maken te hebben, enkel het te blijven ontkennen.quote:
Ik ontken helemaal níksquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is wel een interessante wending. Je zegt niet meer er niks mee te maken te hebben, enkel het te blijven ontkennen.
Hmm...
Hoeveel stukken waren dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, ik heb een geweldige tv smaak.![]()
Zo zag ik laatst nog een wedstrijd waar twee slagers een krokodil in zo veel mogelijk mooie verkoopbare stukken moesten verdelen.
AHA!quote:
Eh, binnen de gegeven tijd kreeg de een er (dacht ik) iets van 24 en de ander iets meer, maar die mindere waren wel veel beter gesneden stukken dus die won.quote:
Deze had ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pff, ik heb een geweldige tv smaak.![]()
Zo zag ik laatst nog een wedstrijd waar twee slagers een krokodil in zo veel mogelijk mooie verkoopbare stukken moesten verdelen.
Nutteloos?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deze had ik helemaal gemist![]()
In dat geval kan ik ook nog wel wat nutteloze programma's aanbevelen.
Nutteloos maar vermakelijk.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vlieg voorlopig ook niet. Niet vanwege het klimaat of covid, maar omdat ik nergens heen moet.
Mortimer & Whitehouse go fishing? Dat was op BBC. Twee oude komieken gingen ergens vissen en ondertussen ouwehoeren. Ik heb ook een keer Jochem Myjer bij Vis TV gezien, die herkende je bijna niet terugquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nutteloos maar vermakelijk.
Say yes to the dress op TLC bijvoorbeeld. Binnen een halfuur heeft iedereen een mooie bruidsjurk, everybody happy.
Maar goed, je bent een man. Er is (was?) een programma op Discovery of National Geographic waarin twee mannen op zoek gingen naar een mooie visstek. Binnen een halfuur had iedereen een mooie vis, everybody happy.
Ik verbeeld me helemaal niks, ik ben het schoolvoorbeeld van een stabiele geest.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben hier niet eens, je bent je alles gewoon aan het verbeelden
Ja jij wel maar die Roger...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik verbeeld me helemaal niks, ik ben het schoolvoorbeeld van een stabiele geest.
Eh, wie dacht je voor je te hebben?quote:
Ik ga altijd uit van het ergste.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, wie dacht je voor je te hebben?
Als ik het me goed herinner, waren het Australiërs.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:37 schreef H_T het volgende:
Mortimer & Whitehouse go fishing? Dat was op BBC. Twee oude komieken gingen ergens vissen en ondertussen ouwehoeren. Ik heb ook een keer Jochem Myjer bij Vis TV gezien, die herkende je bijna niet terug
Ik ben overigens niet van het vissen. Ik kan me thuis ook wel vervelen
Alsof ik daar ooit aanleiding toe heb gegeven.quote:
Jij niet, maar die Epiales...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alsof ik daar ooit aanleiding toe heb gegeven.
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, wie dacht je voor je te hebben?
Kookprogramma's, heerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, waren het Australiërs.
Kookprogramma's, ook zo stierlijk vervelend.
Daar heb ik ook iemand voor, maar die is nogal stil.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan blijft eigenlijk alleen de _ over
En down to earth zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar heb ik ook iemand voor, maar die is nogal stil.
Kookprogramma's, kookwedstrijden, kookboeken, allemaal heerlijk imo.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Kookprogramma's, heerlijkIemand vertelt rustig waar die mee bezig is en aan het eind is er eten, everybody happy
Heel erg ja, nog meer dan de rest en dat zegt wat.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Kookprogramma's, heerlijkIemand vertelt rustig waar die mee bezig is en aan het eind is er eten, everybody happy
Je zal toch maar als buitenstaander naar onze conversaties kijken hè...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel erg ja, nog meer dan de rest en dat zegt wat.
Ja, dat moet best een enerverende ervaring zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zal toch maar als buitenstaander naar onze conversaties kijken hè...
Dan hangt het ervan af in welk blok je blijft stekenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Dat is ook wel weer zo.
Uiteraard sprak ik voor mezelf. Mijn nachtmerrie is dat mijn tv defect op 24Kitchen blijft steken
Oh balenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Complete browsercrash, was alweer even geleden.
Nee, gelukkig niet.quote:
Wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 06:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom werd ik al wakker om de tijd dat doordeweeks mijn wekker gaat.
Dat heet een goed slaap ritme.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 06:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom werd ik al wakker om de tijd dat doordeweeks mijn wekker gaat.
Ja, 1,5 uur inderdaad, maar dat vind ik dan niet uitslapen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat heet een goed slaap ritme.Dat is eigenlijk gezonder dan uitslapen. Ze raden zelfs aan om Max 1 uurtje langer te slapen dan doordeweeks geloof ik.
Omdat ik doordeweeks nooit om die tijd wakker wil worden.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:24 schreef ijs_beer het volgende:
Vanmiddag naar de teststraat. Hoezee.
Ja.quote:
Ik heb al mijn contacten daar al geprobeerd te overtuigen dat hij een Oeigoer is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:24 schreef Em31 het volgende:
Vind het wel sneu voor ons dat ze nou net Erben Wennemars naar China hebben gestuurd.
Hmmm, iedereen lijkt in de prijzen te vallen deze dagen. Hopelijk vallen de klachten mee.quote:
Stomquote:
Je KAN ook gewoon verkouden zijn hequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, iedereen lijkt in de prijzen te vallen deze dagen. Hopelijk vallen de klachten mee.
Die mag steeds naar de Spelenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:24 schreef Em31 het volgende:
Vind het wel sneu voor ons dat ze nou net Erben Wennemars naar China hebben gestuurd.
Jezus tering Fred.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb al mijn contacten daar al geprobeerd te overtuigen dat hij een Oeigoer is.
En voor dit tuig zet je dan de wekker hèquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Terug naar huis iedereen, heeft geen zin meer, alles is verloren!
En ook alweer de eerste debiele opmerking. 'En nu aanhaken' in de laatste bochtquote:
Dat gevoel heb ik bij sommige commentatoren van de NOS ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:51 schreef ijs_beer het volgende:
Ach, ik keek vorige week even naar de livestream van het WK junioren. Daar zat een commentator die de sport voor het eerst zag.
/standaardgrapje over Jorien Voorhuis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:58 schreef Strani het volgende:
Eerste dweilpauze van deze OS! Altijd spannend.
Die worden nooit gemaakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
/standaardgrapje over Jorien Voorhuis.
Ik ga een boze brief schrijven naar een natte krant.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:49 schreef Strani het volgende:
[..]
En voor dit tuig zet je dan de wekker hè
Inderdaad ja, die zou alleen nog maar aan kunnen haken als ze een lasso had.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook alweer de eerste debiele opmerking. 'En nu aanhaken' in de laatste bocht
En daarbij jezelf katapulteren om toch nog voorbij de ander te gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad ja, die zou alleen nog maar aan kunnen haken als ze een lasso had.
Ik heb morgen een lunch met dertig Noren, die zullen wel weer walgelijk arrogant zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:09 schreef Em31 het volgende:
De eerste gouden medaille is heel verrassend voor Noorwegen.
Wat een godenland hèquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:11 schreef Redefine het volgende:
@:Strani Cyprus ligt vijfde bij de mixed relay biatlon.
Die lui zijn gewoon 4 jaar voor dit aan het oefenen en meer doen ze niet in het leven hequote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb morgen een lunch met dertig Noren, die zullen wel weer walgelijk arrogant zijn
Dan komt ze zichzelf wel tegen met dit ijs lijkt mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:11 schreef Em31 het volgende:
Wel benieuwd of Lollobrigida weer als een gek weg schaatst straks
Gewoon aan het eind top tien in de medaillespiegelquote:
En de overheid betaalt in de tussentijd alles want oh oh ze zouden iets tekort komen zegquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die lui zijn gewoon 4 jaar voor dit aan het oefenen en meer doen ze niet in het leven he
Gewoon gelijk erover beginnen dat Johaug al eens bestraft is vanwege dopinggebruikquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb morgen een lunch met dertig Noren, die zullen wel weer walgelijk arrogant zijn
Dat ze zo snel gaat dat ze zichzelf op een ronde zet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan komt ze zichzelf wel tegen met dit ijs lijkt mij.
Zouden ze waarschijnlijk wel echt kunnen doen ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:16 schreef Strani het volgende:
[..]
En de overheid betaalt in de tussentijd alles want oh oh ze zouden iets tekort komen zeg
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ze zo snel gaat dat ze zichzelf op een ronde zet?
Alles komt goed, Em!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:26 schreef Em31 het volgende:
Ik ben sowieso zenuwachtiger dan Irene Schouten.
Wat een walgelijke dooddoenerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles komt goed, Em!
Ook als het niet goedkomt.
Had je iets beters verwacht?quote:
De zomerspelen begonnen toch ook dramatisch om daarna flink aan te trekken?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:26 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen als het echt misgaat krijgen we wel weer een paar dagen dat gejank over SLECHTSTE SPELEN OOIT
Het verbaasde mij dat ze meer van jou had verwachtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Beledig Em nou niet met dit soort voorzetjes, die heeft ze toch helemaal niet nodig
Ik was al begonnen met het niet kijken daarvanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou de Spelen hoeven we ook niet meer te kijken. Nos heeft weer goed gejinxt.
Daar zijn ze altijd goed in.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:30 schreef Cee het volgende:
Ondertussen jinxen de commentatoren op de NOS lekker door.
Jinxen en clichés eruit gooienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:30 schreef Cee het volgende:
Ondertussen jinxen de commentatoren op de NOS lekker door.
Ja. Mits het bij de mixed relay shorttrack vanmiddag ook niks wordt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:26 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen als het echt misgaat krijgen we wel weer een paar dagen dat gejank over SLECHTSTE SPELEN OOIT
Ja, daarom was dat gezeur ook zo dom. Maar veel journalisten gingen er meteen in mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:30 schreef H_T het volgende:
[..]
De zomerspelen begonnen toch ook dramatisch om daarna flink aan te trekken?
Ik vind shorttrack altijd best eng om te kijken, bloednerveus word ik ervan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Mits het bij de mixed relay shorttrack vanmiddag ook niks wordt.
Hein Otterspeer door de bocht is inderdaad doodeng.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind shorttrack altijd best eng om te kijken, bloednerveus word ik ervan.Net als de 500m schaatsen, telkens als ze de bocht door gaan.
Ik gun hem die medaille zoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hein Otterspeer door de bocht is inderdaad doodeng.
Kan er ook slecht tegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind shorttrack altijd best eng om te kijken, bloednerveus word ik ervan.Net als de 500m schaatsen, telkens als ze de bocht door gaan.
Daar snap ik echt helemaal niks van, alsof ze maar wat doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan er ook slecht tegen.vooral hoe ze tijdens die relay tussen elkaar doorvliegen.
U heeft er verstand van meneer.quote:
De nos waren vergeten dat zij ook mee deed?quote:
Zeiden ze dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De nos waren vergeten dat zij ook mee deed?
Tegenwoordig zeggen we 4 zeeuw.quote:
Veel zal op gevoel gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar snap ik echt helemaal niks van, alsof ze maar wat doen.
Al je naast de boarding staat te kijken zou ik bij zijn rit altijd wat verder weg gaan staan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hein Otterspeer door de bocht is inderdaad doodeng.
Daar gaat zequote:
Omdat ik bij de Grenze woon?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:43 schreef H_T het volgende:
@:Arizona @:GeorgeM Ik denk dat ik vanmiddag even naar Gronau gaHebben jullie nog tips?
Dat wordt pittig voor Irenequote:
Surprise date?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:46 schreef Koen66 het volgende:
Heb er een matig gevoel over voor Schouten maar hoop dat ze me verwacht
Ze kunnen het nooit laten hequote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:52 schreef Cee het volgende:
“Zij kan de koningin van de Spelen worden”. Doe dat nou niet, NOS.
Ja he! Sympathie voor alle drie op het podium.quote:
Ja, maar ik heb denk ik het verkeerde stuk grens onthoudenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Omdat ik bij de Grenze woon?
Ik ben er nooit geweest. Alleen in Bocholt
Ja echtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja he! Sympathie voor alle drie op het podium.
De dierentuin! Het Rock und Popmuseum!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:43 schreef H_T het volgende:
@:Arizona @:GeorgeM Ik denk dat ik vanmiddag even naar Gronau gaHebben jullie nog tips?
Affluiten maar.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb denk ik het verkeerde stuk grens onthouden
Bovenaan op alfabet.quote:
Wa?quote:
Ado den Haag vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is de mooiste manier
Nog net.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:02 schreef Strani het volgende:
Vlag of fluit maar af hoor!
Ben ik nog op tijd?
Zie post van Luctorquote:
Zeker, maar vooral voor Schouten zelf. Die leek me toch een partij zenuwachtig, niet normaal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:07 schreef Em31 het volgende:
MENTAAL ook wel lekker voor de rest van de Nederlandse schaatsers
Als Schouten ook in elkaar zit klappen was de spanning hierna enorm geweest ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:07 schreef Em31 het volgende:
MENTAAL ook wel lekker voor de rest van de Nederlandse schaatsers
Boequote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En Noorwegen is ons alweer voorbij.
Die stiekemerd heeft het alweer aangepast. Maar ik heb het gezien!quote:
Ik wist dat die lang was, maar zijn verschil had ik niet gedachtquote:
Eerste medaille ooit voor een Italiaanse op het langebaanschaatsen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:05 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Italiaans commentaar genot![]()
SIIIIII
Zo jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zeker, maar vooral voor Schouten zelf. Die leek me toch een partij zenuwachtig, niet normaal.
Uhh ik kan me wel een ploegenachtervolging medaille herinnerenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerste medaille ooit voor een Italiaanse op het langebaanschaatsen?hoor ik dat nou goed?
Geloof het wel ja. Simionato was dichtbij in Turijn, maar verder hebben ze voornamelijk mannen die geregeld een medaille meepakken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerste medaille ooit voor een Italiaanse op het langebaanschaatsen?hoor ik dat nou goed?
Ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Die stiekemerd heeft het alweer aangepast. Maar ik heb het gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |