SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
ze gaan toch gewoon zitten waar een plekje is?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vera ook niet vlak bij dimi zitten nu
Was gewoon in de hoop om zijn eigen vel te redden ==> zijn onzekerheid (nee geen narcistisch trekje).quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:12 schreef ledn81 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CZkJKEmPw3R/?utm_medium=copy_link
Dimi heeft Salar genomineerd. Gaan een hoop mensen ook niet leuk vinden. Dimi is nu echt wel exit morgen.
van je vrienden moet je het hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:12 schreef ledn81 het volgende:
Dimi heeft Salar genomineerd. Gaan een hoop mensen ook niet leuk vinden. Dimi is nu echt wel exit morgen.
Matennaaier...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:12 schreef ledn81 het volgende:
Voorheen niet. Veer kroop altijd dicht bij Dimi. Maar zij gebruikt nu de "jaloersheidstruuk" en gaat bewust ergens anders zitten. Dimi voelt dat hij gesjareld (typisch vlaams kempisch woord, ook wel gezjost genoemd) is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
ze gaan toch gewoon zitten waar een plekje is?
videoland heb ik dagen niet anquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat Peter hier blij mee is
zijn snor![]()
inderdaad, maar ben bang dat alles ontploft in zn gezicht.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Was gewoon in de hoop om zijn eigen vel te redden ==> zijn onzekerheid (nee geen narcistisch trekje).
geen idee wat dat is marioquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
videoland heb ik dagen niet an
ik kijk bb stream op iptv dark nederland
Nou vanaf begin zat ze op de hoek en dimi aan hoofd van tafelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
ze gaan toch gewoon zitten waar een plekje is?
agresssieeeffffffffquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:17 schreef Ptr67 het volgende:
Kan er daar niemand echt geen braadpan tegen Nous hare smoel meppen...
Die lach gadver
Wat een sukkel, goede timing welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:12 schreef ledn81 het volgende:
Die braadpan was al voor BB gebeurd. Dus nu een andere oplossing aub.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:17 schreef Ptr67 het volgende:
Die lach gadver
Krijg steeds meer het gevoel dat zij gwoon niet spoortquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:17 schreef Ptr67 het volgende:
Die lach gadver
ach toch,is dat niet bijlage ?quote:
ik dacht van welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach toch,is dat niet bijlage ?
heb ik nog nie gegeten
ik geloof ook niemand van
de mannen in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soort van you dont know what you have until its gonequote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voorheen niet. Veer kroop altijd dicht bij Dimi. Maar zij gebruikt nu de "jaloersheidstruuk" en gaat bewust ergens anders zitten. Dimi voelt dat hij gesjareld (typisch vlaams kempisch woord, ook wel gezjost genoemd) is.
nee nee naomi van utopia,maar datquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:22 schreef Jockari het volgende:
@:Mario Je moet dit dringend eens aanpassen, want het was Jill vorig jaar.
[ afbeelding ]
Die weet al van dag 1 dingen. Wij weten maar 1 ding van haar. Nu wordt ik ook moe.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:22 schreef freaky40 het volgende:
Nawel is mij te hieper 'die weet dingen'...
Ah O.K. Ik heb Utopia spijtig genoeg nooit gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nee naomi van utopia,maar dat
meid is niet naomi
de eerste was echtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah O.K. Ik heb Utopia spijtig genoeg nooit gezien.
Quinoa* Google maar eensquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
maar als ze chimea koken werden ze
in en dag niet met eten klaar
Judgement week, laat ze maar zien aan de bewonersquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:12 schreef ledn81 het volgende:
wat bedoel je mario met chimea?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de kleine bedoel ik
de chimea samen
Zo tegen vera beginnen over julio, zij stemt daar op voor hem en dat dan zelf niet doen. Nawel mag eruit van mij maar dimi is ook goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:12 schreef ledn81 het volgende:
Welke kleine?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de kleine bedoel ik
de chimea samen
Ik vermoedde het al na de teaser van gisteren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:12 schreef ledn81 het volgende:
Chimea ??? Wtf is dat ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de kleine bedoel ik
de chimea samen
dimi heeft gister duidelijk aangegeven dat hij niet de hele tijd met hem bezig wil zijn, en ze kon niet op haar vertrouwde plek zitten want daar zat tobias alquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voorheen niet. Veer kroop altijd dicht bij Dimi. Maar zij gebruikt nu de "jaloersheidstruuk" en gaat bewust ergens anders zitten. Dimi voelt dat hij gesjareld (typisch vlaams kempisch woord, ook wel gezjost genoemd) is.
als we alle stemmen zouden weten .....had het misschien meer nut als hij wel op Julio had gestemdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vermoedde het al na de teaser van gisteren.
Op zich een prima tactische keuze, al heeft het niet geholpen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:12 schreef ledn81 het volgende:
Euh... Doen alle vrouwen dat niet ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:30 schreef humpty het volgende:
Nawel blijft ook maar in elke spiegel kijken die ze tegen komt
wie is hemquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
dimi heeft gister duidelijk aangegeven dat hij niet de hele tijd met hem bezig wil zijn, en ze kon niet op haar vertrouwde plek zitten want daar zat tobias al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Euh... Doen alle vrouwen dat niet ?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Euh... Doen alle vrouwen dat niet ?
Pitjes ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
chinea samen dat is zo klein
als de dingen in de kiwi
maar daar worden ze en bord en
dag eten
kan het geen knip werk geweest zijn?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:12 schreef ledn81 het volgende:
Ik denk dat hij alleen tegen Nawel meer kans had gehad... dan hadden de Salar stemmers voor een groot deel op hem gestemdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
als we alle stemmen zouden weten .....had het misschien meer nut als hij wel op Julio had gestemd
dat zou een goede grap zijn![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
kan het geen knip werk geweest zijn?
En dat Salar een antwoord op een andere vraag was ?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus, zonder de uitzending gezien te hebben, maar met de informatie die tot nu toe verzameld is, zijn dit de nominaties. Groen is bevestigd door die persoon op stream (of insta post dus):Vera ging niet op Julio zei zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Het was leuk geweest als BB de nominaties in de DBK op het scherm had laten zien tijdens de bekendmaking aan de bewoners...judgment weekquote:
kan nogquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:33 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Het was leuk geweest als BB de nominaties in de DBK op het scherm had laten zien tijdens de bekendmaking aan de bewoners...judgment week
is al de 3e keer vandaagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi loopt buiten z'n zonden te overdenken
Ook mijn eigen vrouw doet dat eigenlijk nooit. Zij is puur zonder snavelverf, zoals ik het ook graag heb. Sorry dat ik hier enkele lady's geschoffeerd heb.quote:
hij heeft haar gezegd dat hij op julio ging, en alle stemmen voorgerekend, toen vera zei van oh dat vind ik moeilijk ging hij ineens zeggen doe maar wat je wilquote:
zoals ik het graag heb.... je hebt geen keus man ! als je vrouw haar snavel zou verven heb je dat maar te accepterenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook mijn eigen vrouw doet dat eigenlijk nooit. Zij is puur zonder snavelverf, zoals ik het ook graag heb. Sorry dat ik hier enkele lady's geschoffeerd heb.
het is u vergevenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook mijn eigen vrouw doet dat eigenlijk nooit. Zij is puur zonder snavelverf, zoals ik het ook graag heb. Sorry dat ik hier enkele lady's geschoffeerd heb.
Ik hoop echt voor Vera dat Dimi gaat, dan is ze misschien nog te reddenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hij heeft haar gezegd dat hij op julio ging, en alle stemmen voorgerekend, toen vera zei van oh dat vind ik moeilijk ging hij ineens zeggen doe maar wat je wil
gegraveerd?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi beseft zicht zeker dat hij zij eigen graf heeft gegraveerd
het spijt mequote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:36 schreef Flow3r het volgende:
Nawel voelt zich een indiaan in die jurk, ze heeft geen kleren want alles is ingepakt
Lijkt me duidelijk dat die jurk van Grace is dus
heeft hij al bij veel gedaan met die koffer en later met die ranking en dat ook de 2e keer te doen bij veraquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi beseft zicht zeker dat hij zij eigen graf heeft gegraven
Tuurlijk heeft hij keus, er zijn nog genoeg andere vrouwen zonder verfquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
zoals ik het graag heb.... je hebt geen keus man ! als je vrouw haar snavel zou verven heb je dat maar te accepteren
![]()
Nawel mag eerstquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor Vera dat Dimi gaat, dan is ze misschien nog te redden
Voor BB dan, in het leven niet meer ben ik bang
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij keus, er zijn nog genoeg andere vrouwen zonder verf
Bloemetje kopen voor de vrouwkes hier Jockari; anders gaan ze d'er eeuwig aan herinnerenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Best leuk, maar daarna durft niemand nog iemand een dolk in de rug te steken die niet werd verwacht.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:33 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Het was leuk geweest als BB de nominaties in de DBK op het scherm had laten zien tijdens de bekendmaking aan de bewoners...judgment week
Wil Dimi wel zien uitleggen aan Salar dat hij op 'm gestemd heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel mag eerst
dimi gaat volgende week wel
ik wil ook het liefste nawel, maar met dimi heb ik ook geen probleem mee. Zeker niet na gisteravond dat gesprekquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel mag eerst
Nee, Nawel gaat volgende week pasquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel mag eerst
zat ook al te kijken of de kleding klopte enzo. dus weet nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
kan het geen knip werk geweest zijn?
En dat Salar een antwoord op een andere vraag was ?
nou wat grappigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine en Hanne hebben het matras van Nawel weg gehaald en verstopt.
Dat kun je natuurlijk voor het trouwen al zien aankomen hequote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:38 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom wilt u scheiden, nou, uh... mijn vrouw verft haar snaveltje
Nawel wordt direct gecanceldquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik heb toestemming gekregen om indiaan te zijn.
Wat zal de woke brigade hiervan vinden?
dat zijn toch vooral Nawel fans?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik heb toestemming gekregen om indiaan te zijn.
Wat zal de woke brigade hiervan vinden?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zijn toch vooral Nawel fans?
Chia zaad?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het heisst met chi enis
in jogurt
Ik lees dit en de stream switcht naar Vera die buiten aan Dimi in dat kinderlijke stemmetje vraagt: mag ik mee wandelen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Zie Vera vandaag wel minder aan Dimi plakken, dus dat is een begin
ff kijken op twitterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]![]()
Dus die krijgen nu kortsluiting
Dat zeg je wel, maar ik moet nog zien of ze haar weer nomineren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Nawel gaat volgende week pas
En Salar krijg bij de tussenstand vrijstelling hopelijk, kijk nu al uit naar alle gezichten
In de poll van het publiek stond ze onderaan, dus niemand denkt dat ze populair isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zeg je wel, maar ik moet nog zien of ze haar weer nomineren.
Geen wil nog naast haar op de schopbank, nu ze denken dat ze populair is.
Nawel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef wolffie het volgende:
Wie hopen jullie wie eruit gaat morgen? Ik hoop Dimi😃
Gaat om de bewoners, die weten niet wat buiten nu gaande is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef D. het volgende:
[..]
In de poll van het publiek stond ze onderaan, dus niemand denkt dat ze populair is
Hooguit minder storend dan de personen waar ze eerder tegenover stond
maar dat kook je niet??quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]yep
wanneer de meiden dat koken eten ze
en dag en bord![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef suzi1 het volgende:
nawel. en dan dat salar gaat sliden richting dimi
vpn aan???quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:45 schreef BarryOSeven het volgende:
Weer niet te kijken die streams met de lage kwaliteit en buffers de hele tijd. Ik ga maar weer wat anders doen. Wel schandalig om hier 5,99 voor te vragen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:33 schreef freaky40 het volgende:
Off topic: Ik kwam dit tegen.
ja dat was leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Julio en Nawel zingend zijn beter te pruimen dan een zingende Grace.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef D. het volgende:
Kan de regie de mensen die 'zingen' niet ontwijken?
Het is inderdaad heel wisselvallig, dan weer perfect, en dan haast niet te starten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:45 schreef BarryOSeven het volgende:
Weer niet te kijken die streams met de lage kwaliteit en buffers de hele tijd. Ik ga maar weer wat anders doen. Wel schandalig om hier 5,99 voor te vragen.
Zij hebben die poll gezien, dus dat weten zequote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat om de bewoners, die weten niet wat buiten nu gaande is.
Ze trekt echt aan een dood paardquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
gaat alleen over het spel. Vera probeert het steeds weer. Ze zegt ik denk wel dat je mag blijven. Nu doet dimi stoer dat ze hem er elke week op mogen zetten na zijn misstapjes. En gaat hij tegen leroy beginnen met praten . Wat een verliefde puber is het toch
Nou, neequote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Julio en Nawel zingend zijn beter te pruimen dan een zingende Grace.
Nee!! Ik had al een groot vermoedenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:12 schreef ledn81 het volgende:
dat maal je of doe je door je yoghurtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen idee ,meiden misschien wel
kunnen ze en week eten
omkleden met Kris grace en Veraquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:47 schreef D. het volgende:
Is op de andere stream ook 'zingen'?
Anders probeer ik die even op te starten
Mannen die zich omkledenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:47 schreef D. het volgende:
Is op de andere stream ook 'zingen'?
Anders probeer ik die even op te starten
grappig was het welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat maal je of doe je door je yoghurt
quote:
hm, ook niet alles, maar vooruitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
omkleden met Kris grace en Vera
Vanmorgen alquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:50 schreef D. het volgende:
Ow, we mogen al stemmen zie
Dacht dat dat na de uitzending zou zijn
Ze gaan om 20:00 een quiz spelen, hebben kristof en hanne geregeld..quote:
quizje zometeenquote:
al sinds gisteren Dquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:50 schreef D. het volgende:
je kunt niet leven op alleen chia zaadquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat denk je hoelang de bewohner
blijven worden ze 1 week nur chiazaad
kregen
die koop je in Nl ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:52 schreef Jockari het volgende:
Ik weet niet hoe het in nederland is, maar deze kleur krukken krijg je aan geen enkele echte man in vlaanderen verkocht.
[ afbeelding ]
gistermiddag al nadat de genomineerden bekend warenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:50 schreef D. het volgende:
ik heb echt nooit problemen. Soms blijft er een hangen en moet je verversen. Staan hier 2 streans continu op een apart schermpje hele dag op. Merk wel dat ik het steeds minder begin te volgen. Het is saai en voorspelbaar zeker ook qua stemmingen en wie er weg gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel wisselvallig, dan weer perfect, en dan haast niet te starten.
de mannen worden voetkaas makenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt niet leven op alleen chia zaad
heb hem ook op een andere plek gedeeldquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:52 schreef MMXMMX het volgende:
Die pol loopt wel lekker meer dan 300 Fokkers hebben gestemd en Dimitri gaat naar huis![]()
Dan moet Leroy het als Little Brother maar gewoon verbiedenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:52 schreef Rhosyn het volgende:
Leroy heeft geen zin in een spelletje.
Julio eigenlijk ook niet.
Nawel ook niet.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet Leroy het als Little Brotherain maar gewoon verbieden
Gisteren denk ik, maar ik stemde vanmorgen pasquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nu?
Maar, beetje raar, zonder dat de uitslag op tv geweest is
dan hadden ze dat moeten zeggen ipv nu samen te bespreken. Denk dat het vooral bij leroy komt omdat kristof het heeft geregeldquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet Leroy het als Little Brother maar gewoon verbieden
heb je een link voor mequote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:52 schreef MMXMMX het volgende:
Die pol loopt wel lekker meer dan 300 Fokkers hebben gestemd en Dimitri gaat naar huis![]()
Gaan ze kwissen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In opdracht van de 2 quizmasters : Kristof en Hanne
Wees blij. Meestal loopt die enkel rond in bloot bovenlijf.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
alle mannen kleden zich ook leuk aan
Dimi heeft een trui aan die hij al 3 dagen aanheeft
Die poll is inmiddels ook doorgesijpeld naar Twitter. Op BB-polls op FOK! zelf stemmen vrijwel nooit meer dan ongeveer 120 personen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:52 schreef MMXMMX het volgende:
https://strawpoll.com/hujyjgcs6/rquote:
1 zal eens kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:56 schreef Ptr67 het volgende:
1- Moet toegeven dat Hanne er goed uitziet... knap knap !!!
2- Vreselijk om dit te zeggen maar Nawee Cheyenne is veel gezelliger vandaag dan Droplul Dimi = 1-0
3- Wil een confrontatie aan een tafel met aan beide zeiden Salar & Dimi nadat ze de nominaties gezien hebben.
Ik kan niet stemmen ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die poll is inmiddels ook doorgesijpeld naar Twitter. Op BB-polls op FOK! zelf stemmen vrijwel nooit meer dan ongeveer 120 personen.
[..]
https://strawpoll.com/hujyjgcs6/r
Gaan we mogen meekijken?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. die 2 hebben vandaag vragen verzonnen.
je weet het nooi Sjoef, je weet het nooitquote:
ja dat had ik doorquote:
Echt? Ik volg goddank niks van BB buiten COS en Twitter, maar daar heb ik d'r nog niet gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Overal kom ik Eveline tegen, die blijft afgeven op Vera. Ze blijft stoïcijns het riedeltje afdraaien, dat ze geen connectie had met Vera en dat ze werkelijk zonder Dimitri niks voorstelt en niets toevoegt aan BB. Wat een raar mens is dat toch… heeft ze wel een leven zonder Vera? Het zit haar wel dwars zeg erg vreemd vind ik dat voor een volwassen vrouw.
Hannie is een raar trolletje , nix leuks aanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:56 schreef Ptr67 het volgende:
1- Moet toegeven dat Hanne er goed uitziet... knap knap !!!
2- Vreselijk om dit te zeggen maar Nawee Cheyenne is veel gezelliger vandaag dan Droplul Dimi = 1-0
3- Wil een confrontatie aan een tafel met aan beide zijden Salar & Dimi nadat ze de nominaties gezien hebben.
quote:
Triest vind ik het voor haar. Eerder een reflectie op haarzelf dan over anderen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Overal kom ik Eveline tegen, die blijft afgeven op Vera. Ze blijft stoïcijns het riedeltje afdraaien, dat ze geen connectie had met Vera en dat ze werkelijk zonder Dimitri niks voorstelt en niets toevoegt aan BB. Wat een raar mens is dat toch… heeft ze wel een leven zonder Vera? Het zit haar wel dwars zeg erg vreemd vind ik dat voor een volwassen vrouw.
Dacht het ook al. Ben inderdaad via VPN verbonden. Seffens ander truukje proberen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vpn wellicht? Er zit een 1-per-ip lockje op.
Respectvol vraagje aan de vrouwtjes hier... hoe noem je zo BH ? Kwestie iemand leuk cadeautje te geven héquote:
vrouwtjes is sowieso niet respectvolquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Respectvol vraagje aan de vrouwtjes hier... hoe noem je zo BH ? Kwestie iemand leuk cadeautje te geven hé
ik heb het eerlijk gehouden, dus 1 stemquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vpn wellicht? Er zit een 1-per-ip lockje op.
"een kleine bh"quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Respectvol vraagje aan de vrouwtjes hier... hoe noem je zo BH ? Kwestie iemand leuk cadeautje te geven hé
Da's toch gewoon een normale BH zonder vulling of beugelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
VPN door VPN omzeild en kunnen stemmen. Ga de minimale technische uitleg niet meegeven ;-)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht het ook al. Ben inderdaad via VPN verbonden. Seffens ander truukje proberen.
Als je naar de teams kijkt is het idd niet willekeurigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Whuzz het volgende:
"We hebben de teams in gedeeld, puur random, dus... uh... zeker niet met uh... willekeur."
huh? Willekeurig is gewoon nederlands voor random
Mjah... ben wel bang dat als je naar een lingerieshop gaat en vraagt om een "kleine BH" je ofwel als pedo de winkel uitgejaagd wordt ofwel als sexist wordt weggejouwd.quote:
Qua uiterlijk wel ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Passen toch beter bij elkaar
[ afbeelding ]
volgens mij balconettequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Begin maar eens aan al onze belgische regeringen. Wij hebben 4 (vier ! ) ministers voor volksgezondheid !!! Verzin dit maar eens !quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:07 schreef Rhosyn het volgende:
Twee Belgen maken een quiz.
mmm dat worden dus veelal Belgendingen.
Belgische geschiedenis.
Belgische cultuur
Vroeger hadden we er 8quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begin maar eens aan al onze belgische regeringen. Wij hebben 4 (vier ! ) ministers voor volksgezondheid !!! Verzin dit maar eens !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Triestig inderdaad, beetje afgeven omdat ze zelf waarschijnlijk te weinig aandacht krijgt, zou ook haar houding verklaren (zo terughoudend en vals achter mensen hun rug)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nieuwopfokquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Onderaan op 'Back to Poll' klikken
* ik voel mij beschaamd nu, en hoop nu ook het goed te maken met een bloemetjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
vrouwtjes is sowieso niet respectvol
Op Facebook en dan in allerlei topics waar ze verslag mag doen over haar verblijf en vertrek en ze zat bij Liese en Naomi in hun programma No biggi. Wat een vreselijk raar mens zeg en maar roepen; ik mag Vera niet en Vera dit en Vera dat. Het lijkt wel een obsessie van haar geworden. Pure jaloezie is het volgens mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt? Ik volg goddank niks van BB buiten COS en Twitter, maar daar heb ik d'r nog niet gezien.
1 vind jij het leuk om te gevenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
In 2008 was hij nieuw op FOK!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nieuwopfok![]()
Ik kan het niet laten
[ afbeelding ]
Het is iig duidelijk wie BB eruit wil hebben, geheimzinnig doen over een aantal nominaties afgelopen rondes maar wel dit fragment erg vroeg vrijgevenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wil Dimi wel zien uitleggen aan Salar dat hij op 'm gestemd heeft![]()
Ze zijn allebei van 'je moet het spel spelen', maar ben benieuwd
Waarom is dat nou weer relevantquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
2 vind diegene het leuk om te krijgen
stuur maar naar just me @Fok! dan komt het vast goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:11 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
* ik voel mij beschaamd nu, en hoop nu ook het goed te maken met een bloemetje
Dat ziet er betere uit..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Het ging om de naam, niet het programmaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
John de Mol heeft BB uitgevonden. Dus Nederland.
Ja, ik vind het idd een triest geval. Dan ben je toch niet goed als je overal wordt uitgenodigd en je gaat alleen vertellen dat ze Vera niet mag en ze blijft erover doorgaan. Als Eveline, daar denkt mee te scoren is ze nog dommer dan ik al dacht! Volgens mij werkt het averechts en keert het tegen haar!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:10 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Triestig inderdaad, beetje afgeven omdat ze zelf waarschijnlijk te weinig aandacht krijgt, zou ook haar houding verklaren (zo terughoudend en vals achter mensen hun rug)
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus, zonder de uitzending gezien te hebben, maar met de informatie die tot nu toe verzameld is, zijn dit de nominaties. Groen is bevestigd door die persoon op stream (of insta post dus):Wat een naaistreek van Dimi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door hem staat Salar erop.
Het is ook wel duidelijk wie ern bondje vormen en dat is niet goud!
Anders had ie het niet gevraagd natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:15 schreef JDB94 het volgende:
Valt me nog mee dat Kristoff dit weet van 1984
Inderdaad, het is dat jij het zegt, ik was haar al volledig vergetenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:15 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ja, ik vind het idd een triest geval. Dan ben je toch niet goed als je overal wordt uitgenodigd en je gaat alleen vertellen dat ze Vera niet mag en ze blijft erover doorgaan. Als Eveline, daar denkt mee te scoren is ze nog dommer dan ik al dacht! Volgens mij werkt het averechts en keert het tegen haar!
Ik vind haar ogen eng als ze zo streng kijktquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:15 schreef just me het volgende:
Hanne kan zo voor een kleuterklasje staan
Mwah Toby is ook niet zo van make-up. Dimi is denk ik ook beetje afgehaakt nadat Vera haar koffer kreeg en kledingstijl en vooral vele make-up opeens duidelijk werd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Passen toch beter bij elkaar
[ afbeelding ]
Beiden zijn Ja (laatste keer was een welness-kuur)... ze wou iets pikanter (dacht bij mezelf weeral niet goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 vind jij het leuk om te geven
of
2 vind diegene het leuk om te krijgen
heb jij mijn antw wel gelezen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Beiden zijn Ja (laatste keer was een welness-kuur)... ze wou iets pikanter (dacht bij mezelf weeral niet goed
Ohhhh ik dacht altijd dat John De Mol dit programma helemaal zelf heeft uitgevonden. Maar hij heeft het dus ook maar van een boek.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging om de naam, niet het programma
is dat ik niemand volg van deze bb maar zou dol graag haar laten weten dat ze zich kapot moet schamen om op haar leeftijd zo te blijven hangen in dat negatieve gedoequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:16 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is dat jij het zegt, ik was haar al volledig vergeten
Zij had haar conclusies al moeten trekken toen hij Nouchine de koffer gundequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mwah Toby is ook niet zo van make-up. Dimi is denk ik ook beetje afgehaakt nadat Vera haar koffer kreeg en kledingstijl en vooral vele make-up opeens duidelijk werd.
Ik vind Vera ook minder mooi nu ze zo telkens vol zit met makeup en haar kledingstijl.
makeup is inderdaad veel maar haar kledingstijl vind ik heel vrouwelijk en vooral stijlvolquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mwah Toby is ook niet zo van make-up. Dimi is denk ik ook beetje afgehaakt nadat Vera haar koffer kreeg en kledingstijl en vooral vele make-up opeens duidelijk werd.
Ik vind Vera ook minder mooi nu ze zo telkens vol zit met makeup en haar kledingstijl.
Wij hebben internetquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Tot nu toe is team 3 het beste ... (team 3 is FOK! CoS)
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:18 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zij had haar conclusies al moeten trekken toen hij Nouchine de koffer gunde
Gaat meer om het idee van 'Big Brother' die alle burgers elk moment van de dag bekijkt via camera's, en checkt of jij wel de staatspropagande tot je neemt etc.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ohhhh ik dacht altijd dat John De Mol dit programma helemaal zelf heeft uitgevonden. Maar hij heeft het dus ook maar van een boek.
Dat laatstequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ok dilemma dit afkijken of overschakelen naar de uitzending
wat doen jullie?
uitzending bekijken wanneer ze slapen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ok dilemma dit afkijken of overschakelen naar de uitzending
wat doen jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |