ik wil ook het liefste nawel, maar met dimi heb ik ook geen probleem mee. Zeker niet na gisteravond dat gesprekquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel mag eerst
dimi gaat volgende week wel
Nee, Nawel gaat volgende week pasquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel mag eerst
dimi gaat volgende week wel
zat ook al te kijken of de kleding klopte enzo. dus weet nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
kan het geen knip werk geweest zijn?
En dat Salar een antwoord op een andere vraag was ?
nou wat grappigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine en Hanne hebben het matras van Nawel weg gehaald en verstopt.
Dat kun je natuurlijk voor het trouwen al zien aankomen hequote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:38 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom wilt u scheiden, nou, uh... mijn vrouw verft haar snaveltje
Nawel wordt direct gecanceldquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik heb toestemming gekregen om indiaan te zijn.
Wat zal de woke brigade hiervan vinden?
dat zijn toch vooral Nawel fans?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik heb toestemming gekregen om indiaan te zijn.
Wat zal de woke brigade hiervan vinden?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zijn toch vooral Nawel fans?
Chia zaad?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het heisst met chi enis
in jogurt
Ik lees dit en de stream switcht naar Vera die buiten aan Dimi in dat kinderlijke stemmetje vraagt: mag ik mee wandelen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Zie Vera vandaag wel minder aan Dimi plakken, dus dat is een begin
ff kijken op twitterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]![]()
Dus die krijgen nu kortsluiting
Dat zeg je wel, maar ik moet nog zien of ze haar weer nomineren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Nawel gaat volgende week pas
En Salar krijg bij de tussenstand vrijstelling hopelijk, kijk nu al uit naar alle gezichten
In de poll van het publiek stond ze onderaan, dus niemand denkt dat ze populair isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zeg je wel, maar ik moet nog zien of ze haar weer nomineren.
Geen wil nog naast haar op de schopbank, nu ze denken dat ze populair is.
Nawel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef wolffie het volgende:
Wie hopen jullie wie eruit gaat morgen? Ik hoop Dimi😃
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |