kan nogquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:33 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Het was leuk geweest als BB de nominaties in de DBK op het scherm had laten zien tijdens de bekendmaking aan de bewoners...judgment week
is al de 3e keer vandaagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi loopt buiten z'n zonden te overdenken
Ook mijn eigen vrouw doet dat eigenlijk nooit. Zij is puur zonder snavelverf, zoals ik het ook graag heb. Sorry dat ik hier enkele lady's geschoffeerd heb.quote:
hij heeft haar gezegd dat hij op julio ging, en alle stemmen voorgerekend, toen vera zei van oh dat vind ik moeilijk ging hij ineens zeggen doe maar wat je wilquote:
zoals ik het graag heb.... je hebt geen keus man ! als je vrouw haar snavel zou verven heb je dat maar te accepterenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook mijn eigen vrouw doet dat eigenlijk nooit. Zij is puur zonder snavelverf, zoals ik het ook graag heb. Sorry dat ik hier enkele lady's geschoffeerd heb.
het is u vergevenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook mijn eigen vrouw doet dat eigenlijk nooit. Zij is puur zonder snavelverf, zoals ik het ook graag heb. Sorry dat ik hier enkele lady's geschoffeerd heb.
Ik hoop echt voor Vera dat Dimi gaat, dan is ze misschien nog te reddenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hij heeft haar gezegd dat hij op julio ging, en alle stemmen voorgerekend, toen vera zei van oh dat vind ik moeilijk ging hij ineens zeggen doe maar wat je wil
gegraveerd?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi beseft zicht zeker dat hij zij eigen graf heeft gegraveerd
het spijt mequote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:36 schreef Flow3r het volgende:
Nawel voelt zich een indiaan in die jurk, ze heeft geen kleren want alles is ingepakt
Lijkt me duidelijk dat die jurk van Grace is dus
heeft hij al bij veel gedaan met die koffer en later met die ranking en dat ook de 2e keer te doen bij veraquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Dimi beseft zicht zeker dat hij zij eigen graf heeft gegraven
Ze wilde het eigenlijk niet maar ze heeft het toch gedaan zei ze gisteren in de sauna.quote:
Tuurlijk heeft hij keus, er zijn nog genoeg andere vrouwen zonder verfquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
zoals ik het graag heb.... je hebt geen keus man ! als je vrouw haar snavel zou verven heb je dat maar te accepteren
![]()
Nawel mag eerstquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor Vera dat Dimi gaat, dan is ze misschien nog te redden
Voor BB dan, in het leven niet meer ben ik bang
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij keus, er zijn nog genoeg andere vrouwen zonder verf
Bloemetje kopen voor de vrouwkes hier Jockari; anders gaan ze d'er eeuwig aan herinnerenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Best leuk, maar daarna durft niemand nog iemand een dolk in de rug te steken die niet werd verwacht.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:33 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Het was leuk geweest als BB de nominaties in de DBK op het scherm had laten zien tijdens de bekendmaking aan de bewoners...judgment week
Wil Dimi wel zien uitleggen aan Salar dat hij op 'm gestemd heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel mag eerst
dimi gaat volgende week wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |