Als je naar de teams kijkt is het idd niet willekeurigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Whuzz het volgende:
"We hebben de teams in gedeeld, puur random, dus... uh... zeker niet met uh... willekeur."
huh? Willekeurig is gewoon nederlands voor random
Mjah... ben wel bang dat als je naar een lingerieshop gaat en vraagt om een "kleine BH" je ofwel als pedo de winkel uitgejaagd wordt ofwel als sexist wordt weggejouwd.quote:
Qua uiterlijk wel ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Passen toch beter bij elkaar
[ afbeelding ]
volgens mij balconettequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Respectvol vraagje aan de vrouwtjes hier... hoe noem je zo BH ? Kwestie iemand leuk cadeautje te geven hé
Begin maar eens aan al onze belgische regeringen. Wij hebben 4 (vier ! ) ministers voor volksgezondheid !!! Verzin dit maar eens !quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:07 schreef Rhosyn het volgende:
Twee Belgen maken een quiz.
mmm dat worden dus veelal Belgendingen.
Belgische geschiedenis.
Belgische cultuur
Vroeger hadden we er 8quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begin maar eens aan al onze belgische regeringen. Wij hebben 4 (vier ! ) ministers voor volksgezondheid !!! Verzin dit maar eens !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Triestig inderdaad, beetje afgeven omdat ze zelf waarschijnlijk te weinig aandacht krijgt, zou ook haar houding verklaren (zo terughoudend en vals achter mensen hun rug)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Overal kom ik Eveline tegen, die blijft afgeven op Vera. Ze blijft stoïcijns het riedeltje afdraaien, dat ze geen connectie had met Vera en dat ze werkelijk zonder Dimitri niks voorstelt en niets toevoegt aan BB. Wat een raar mens is dat toch… heeft ze wel een leven zonder Vera? Het zit haar wel dwars zeg erg vreemd vind ik dat voor een volwassen vrouw.
Nieuwopfokquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Onderaan op 'Back to Poll' klikken
* ik voel mij beschaamd nu, en hoop nu ook het goed te maken met een bloemetjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
vrouwtjes is sowieso niet respectvol
Op Facebook en dan in allerlei topics waar ze verslag mag doen over haar verblijf en vertrek en ze zat bij Liese en Naomi in hun programma No biggi. Wat een vreselijk raar mens zeg en maar roepen; ik mag Vera niet en Vera dit en Vera dat. Het lijkt wel een obsessie van haar geworden. Pure jaloezie is het volgens mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt? Ik volg goddank niks van BB buiten COS en Twitter, maar daar heb ik d'r nog niet gezien.
1 vind jij het leuk om te gevenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Respectvol vraagje aan de vrouwtjes hier... hoe noem je zo BH ? Kwestie iemand leuk cadeautje te geven hé
In 2008 was hij nieuw op FOK!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nieuwopfok![]()
Ik kan het niet laten
[ afbeelding ]
Het is iig duidelijk wie BB eruit wil hebben, geheimzinnig doen over een aantal nominaties afgelopen rondes maar wel dit fragment erg vroeg vrijgevenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wil Dimi wel zien uitleggen aan Salar dat hij op 'm gestemd heeft![]()
Ze zijn allebei van 'je moet het spel spelen', maar ben benieuwd
Waarom is dat nou weer relevantquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
2 vind diegene het leuk om te krijgen
stuur maar naar just me @Fok! dan komt het vast goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:11 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
* ik voel mij beschaamd nu, en hoop nu ook het goed te maken met een bloemetje
dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |