ja dat had ik doorquote:
Echt? Ik volg goddank niks van BB buiten COS en Twitter, maar daar heb ik d'r nog niet gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Overal kom ik Eveline tegen, die blijft afgeven op Vera. Ze blijft stoïcijns het riedeltje afdraaien, dat ze geen connectie had met Vera en dat ze werkelijk zonder Dimitri niks voorstelt en niets toevoegt aan BB. Wat een raar mens is dat toch… heeft ze wel een leven zonder Vera? Het zit haar wel dwars zeg erg vreemd vind ik dat voor een volwassen vrouw.
Hannie is een raar trolletje , nix leuks aanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:56 schreef Ptr67 het volgende:
1- Moet toegeven dat Hanne er goed uitziet... knap knap !!!
2- Vreselijk om dit te zeggen maar Nawee Cheyenne is veel gezelliger vandaag dan Droplul Dimi = 1-0
3- Wil een confrontatie aan een tafel met aan beide zijden Salar & Dimi nadat ze de nominaties gezien hebben.
quote:
Triest vind ik het voor haar. Eerder een reflectie op haarzelf dan over anderen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Overal kom ik Eveline tegen, die blijft afgeven op Vera. Ze blijft stoïcijns het riedeltje afdraaien, dat ze geen connectie had met Vera en dat ze werkelijk zonder Dimitri niks voorstelt en niets toevoegt aan BB. Wat een raar mens is dat toch… heeft ze wel een leven zonder Vera? Het zit haar wel dwars zeg erg vreemd vind ik dat voor een volwassen vrouw.
Dacht het ook al. Ben inderdaad via VPN verbonden. Seffens ander truukje proberen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vpn wellicht? Er zit een 1-per-ip lockje op.
Respectvol vraagje aan de vrouwtjes hier... hoe noem je zo BH ? Kwestie iemand leuk cadeautje te geven héquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |