ja dat had ik doorquote:
Echt? Ik volg goddank niks van BB buiten COS en Twitter, maar daar heb ik d'r nog niet gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Overal kom ik Eveline tegen, die blijft afgeven op Vera. Ze blijft stoïcijns het riedeltje afdraaien, dat ze geen connectie had met Vera en dat ze werkelijk zonder Dimitri niks voorstelt en niets toevoegt aan BB. Wat een raar mens is dat toch… heeft ze wel een leven zonder Vera? Het zit haar wel dwars zeg erg vreemd vind ik dat voor een volwassen vrouw.
Hannie is een raar trolletje , nix leuks aanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:56 schreef Ptr67 het volgende:
1- Moet toegeven dat Hanne er goed uitziet... knap knap !!!
2- Vreselijk om dit te zeggen maar Nawee Cheyenne is veel gezelliger vandaag dan Droplul Dimi = 1-0
3- Wil een confrontatie aan een tafel met aan beide zijden Salar & Dimi nadat ze de nominaties gezien hebben.
quote:
Triest vind ik het voor haar. Eerder een reflectie op haarzelf dan over anderen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Overal kom ik Eveline tegen, die blijft afgeven op Vera. Ze blijft stoïcijns het riedeltje afdraaien, dat ze geen connectie had met Vera en dat ze werkelijk zonder Dimitri niks voorstelt en niets toevoegt aan BB. Wat een raar mens is dat toch… heeft ze wel een leven zonder Vera? Het zit haar wel dwars zeg erg vreemd vind ik dat voor een volwassen vrouw.
Dacht het ook al. Ben inderdaad via VPN verbonden. Seffens ander truukje proberen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vpn wellicht? Er zit een 1-per-ip lockje op.
Respectvol vraagje aan de vrouwtjes hier... hoe noem je zo BH ? Kwestie iemand leuk cadeautje te geven héquote:
vrouwtjes is sowieso niet respectvolquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Respectvol vraagje aan de vrouwtjes hier... hoe noem je zo BH ? Kwestie iemand leuk cadeautje te geven hé
ik heb het eerlijk gehouden, dus 1 stemquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vpn wellicht? Er zit een 1-per-ip lockje op.
"een kleine bh"quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Respectvol vraagje aan de vrouwtjes hier... hoe noem je zo BH ? Kwestie iemand leuk cadeautje te geven hé
Da's toch gewoon een normale BH zonder vulling of beugelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
VPN door VPN omzeild en kunnen stemmen. Ga de minimale technische uitleg niet meegeven ;-)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht het ook al. Ben inderdaad via VPN verbonden. Seffens ander truukje proberen.
Als je naar de teams kijkt is het idd niet willekeurigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Whuzz het volgende:
"We hebben de teams in gedeeld, puur random, dus... uh... zeker niet met uh... willekeur."
huh? Willekeurig is gewoon nederlands voor random
Mjah... ben wel bang dat als je naar een lingerieshop gaat en vraagt om een "kleine BH" je ofwel als pedo de winkel uitgejaagd wordt ofwel als sexist wordt weggejouwd.quote:
Qua uiterlijk wel ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Passen toch beter bij elkaar
[ afbeelding ]
volgens mij balconettequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Begin maar eens aan al onze belgische regeringen. Wij hebben 4 (vier ! ) ministers voor volksgezondheid !!! Verzin dit maar eens !quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:07 schreef Rhosyn het volgende:
Twee Belgen maken een quiz.
mmm dat worden dus veelal Belgendingen.
Belgische geschiedenis.
Belgische cultuur
Vroeger hadden we er 8quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begin maar eens aan al onze belgische regeringen. Wij hebben 4 (vier ! ) ministers voor volksgezondheid !!! Verzin dit maar eens !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Triestig inderdaad, beetje afgeven omdat ze zelf waarschijnlijk te weinig aandacht krijgt, zou ook haar houding verklaren (zo terughoudend en vals achter mensen hun rug)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nieuwopfokquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Onderaan op 'Back to Poll' klikken
* ik voel mij beschaamd nu, en hoop nu ook het goed te maken met een bloemetjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
vrouwtjes is sowieso niet respectvol
Op Facebook en dan in allerlei topics waar ze verslag mag doen over haar verblijf en vertrek en ze zat bij Liese en Naomi in hun programma No biggi. Wat een vreselijk raar mens zeg en maar roepen; ik mag Vera niet en Vera dit en Vera dat. Het lijkt wel een obsessie van haar geworden. Pure jaloezie is het volgens mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt? Ik volg goddank niks van BB buiten COS en Twitter, maar daar heb ik d'r nog niet gezien.
1 vind jij het leuk om te gevenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
In 2008 was hij nieuw op FOK!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nieuwopfok![]()
Ik kan het niet laten
[ afbeelding ]
Het is iig duidelijk wie BB eruit wil hebben, geheimzinnig doen over een aantal nominaties afgelopen rondes maar wel dit fragment erg vroeg vrijgevenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wil Dimi wel zien uitleggen aan Salar dat hij op 'm gestemd heeft![]()
Ze zijn allebei van 'je moet het spel spelen', maar ben benieuwd
Waarom is dat nou weer relevantquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
2 vind diegene het leuk om te krijgen
stuur maar naar just me @Fok! dan komt het vast goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:11 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
* ik voel mij beschaamd nu, en hoop nu ook het goed te maken met een bloemetje
dat dusquote:
helleu mede psycholoogquote:
Dat ziet er betere uit..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Het ging om de naam, niet het programmaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
John de Mol heeft BB uitgevonden. Dus Nederland.
Ja, ik vind het idd een triest geval. Dan ben je toch niet goed als je overal wordt uitgenodigd en je gaat alleen vertellen dat ze Vera niet mag en ze blijft erover doorgaan. Als Eveline, daar denkt mee te scoren is ze nog dommer dan ik al dacht! Volgens mij werkt het averechts en keert het tegen haar!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:10 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Triestig inderdaad, beetje afgeven omdat ze zelf waarschijnlijk te weinig aandacht krijgt, zou ook haar houding verklaren (zo terughoudend en vals achter mensen hun rug)
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus, zonder de uitzending gezien te hebben, maar met de informatie die tot nu toe verzameld is, zijn dit de nominaties. Groen is bevestigd door die persoon op stream (of insta post dus):Wat een naaistreek van Dimi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door hem staat Salar erop.
Het is ook wel duidelijk wie ern bondje vormen en dat is niet goud!
Anders had ie het niet gevraagd natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:15 schreef JDB94 het volgende:
Valt me nog mee dat Kristoff dit weet van 1984
Inderdaad, het is dat jij het zegt, ik was haar al volledig vergetenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:15 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ja, ik vind het idd een triest geval. Dan ben je toch niet goed als je overal wordt uitgenodigd en je gaat alleen vertellen dat ze Vera niet mag en ze blijft erover doorgaan. Als Eveline, daar denkt mee te scoren is ze nog dommer dan ik al dacht! Volgens mij werkt het averechts en keert het tegen haar!
Ik vind haar ogen eng als ze zo streng kijktquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:15 schreef just me het volgende:
Hanne kan zo voor een kleuterklasje staan
Mwah Toby is ook niet zo van make-up. Dimi is denk ik ook beetje afgehaakt nadat Vera haar koffer kreeg en kledingstijl en vooral vele make-up opeens duidelijk werd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Passen toch beter bij elkaar
[ afbeelding ]
Beiden zijn Ja (laatste keer was een welness-kuur)... ze wou iets pikanter (dacht bij mezelf weeral niet goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 vind jij het leuk om te geven
of
2 vind diegene het leuk om te krijgen
heb jij mijn antw wel gelezen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Beiden zijn Ja (laatste keer was een welness-kuur)... ze wou iets pikanter (dacht bij mezelf weeral niet goed
Ohhhh ik dacht altijd dat John De Mol dit programma helemaal zelf heeft uitgevonden. Maar hij heeft het dus ook maar van een boek.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging om de naam, niet het programma
is dat ik niemand volg van deze bb maar zou dol graag haar laten weten dat ze zich kapot moet schamen om op haar leeftijd zo te blijven hangen in dat negatieve gedoequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:16 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is dat jij het zegt, ik was haar al volledig vergeten
Zij had haar conclusies al moeten trekken toen hij Nouchine de koffer gundequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mwah Toby is ook niet zo van make-up. Dimi is denk ik ook beetje afgehaakt nadat Vera haar koffer kreeg en kledingstijl en vooral vele make-up opeens duidelijk werd.
Ik vind Vera ook minder mooi nu ze zo telkens vol zit met makeup en haar kledingstijl.
makeup is inderdaad veel maar haar kledingstijl vind ik heel vrouwelijk en vooral stijlvolquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mwah Toby is ook niet zo van make-up. Dimi is denk ik ook beetje afgehaakt nadat Vera haar koffer kreeg en kledingstijl en vooral vele make-up opeens duidelijk werd.
Ik vind Vera ook minder mooi nu ze zo telkens vol zit met makeup en haar kledingstijl.
Wij hebben internetquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Tot nu toe is team 3 het beste ... (team 3 is FOK! CoS)
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:18 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zij had haar conclusies al moeten trekken toen hij Nouchine de koffer gunde
Gaat meer om het idee van 'Big Brother' die alle burgers elk moment van de dag bekijkt via camera's, en checkt of jij wel de staatspropagande tot je neemt etc.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ohhhh ik dacht altijd dat John De Mol dit programma helemaal zelf heeft uitgevonden. Maar hij heeft het dus ook maar van een boek.
Dat laatstequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ok dilemma dit afkijken of overschakelen naar de uitzending
wat doen jullie?
uitzending bekijken wanneer ze slapen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ok dilemma dit afkijken of overschakelen naar de uitzending
wat doen jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |