Dat ziet er betere uit..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Respectvol vraagje aan de vrouwtjes hier... hoe noem je zo BH ? Kwestie iemand leuk cadeautje te geven hé
Het ging om de naam, niet het programmaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
John de Mol heeft BB uitgevonden. Dus Nederland.
Ja, ik vind het idd een triest geval. Dan ben je toch niet goed als je overal wordt uitgenodigd en je gaat alleen vertellen dat ze Vera niet mag en ze blijft erover doorgaan. Als Eveline, daar denkt mee te scoren is ze nog dommer dan ik al dacht! Volgens mij werkt het averechts en keert het tegen haar!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:10 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Triestig inderdaad, beetje afgeven omdat ze zelf waarschijnlijk te weinig aandacht krijgt, zou ook haar houding verklaren (zo terughoudend en vals achter mensen hun rug)
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus, zonder de uitzending gezien te hebben, maar met de informatie die tot nu toe verzameld is, zijn dit de nominaties. Groen is bevestigd door die persoon op stream (of insta post dus):Wat een naaistreek van Dimi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door hem staat Salar erop.
Het is ook wel duidelijk wie ern bondje vormen en dat is niet goud!
Anders had ie het niet gevraagd natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:15 schreef JDB94 het volgende:
Valt me nog mee dat Kristoff dit weet van 1984
Inderdaad, het is dat jij het zegt, ik was haar al volledig vergetenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:15 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ja, ik vind het idd een triest geval. Dan ben je toch niet goed als je overal wordt uitgenodigd en je gaat alleen vertellen dat ze Vera niet mag en ze blijft erover doorgaan. Als Eveline, daar denkt mee te scoren is ze nog dommer dan ik al dacht! Volgens mij werkt het averechts en keert het tegen haar!
Ik vind haar ogen eng als ze zo streng kijktquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:15 schreef just me het volgende:
Hanne kan zo voor een kleuterklasje staan
Mwah Toby is ook niet zo van make-up. Dimi is denk ik ook beetje afgehaakt nadat Vera haar koffer kreeg en kledingstijl en vooral vele make-up opeens duidelijk werd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Passen toch beter bij elkaar
[ afbeelding ]
Beiden zijn Ja (laatste keer was een welness-kuur)... ze wou iets pikanter (dacht bij mezelf weeral niet goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 vind jij het leuk om te geven
of
2 vind diegene het leuk om te krijgen
heb jij mijn antw wel gelezen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Beiden zijn Ja (laatste keer was een welness-kuur)... ze wou iets pikanter (dacht bij mezelf weeral niet goed
Ohhhh ik dacht altijd dat John De Mol dit programma helemaal zelf heeft uitgevonden. Maar hij heeft het dus ook maar van een boek.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging om de naam, niet het programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |