is dat ik niemand volg van deze bb maar zou dol graag haar laten weten dat ze zich kapot moet schamen om op haar leeftijd zo te blijven hangen in dat negatieve gedoequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:16 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is dat jij het zegt, ik was haar al volledig vergeten
Zij had haar conclusies al moeten trekken toen hij Nouchine de koffer gundequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mwah Toby is ook niet zo van make-up. Dimi is denk ik ook beetje afgehaakt nadat Vera haar koffer kreeg en kledingstijl en vooral vele make-up opeens duidelijk werd.
Ik vind Vera ook minder mooi nu ze zo telkens vol zit met makeup en haar kledingstijl.
makeup is inderdaad veel maar haar kledingstijl vind ik heel vrouwelijk en vooral stijlvolquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mwah Toby is ook niet zo van make-up. Dimi is denk ik ook beetje afgehaakt nadat Vera haar koffer kreeg en kledingstijl en vooral vele make-up opeens duidelijk werd.
Ik vind Vera ook minder mooi nu ze zo telkens vol zit met makeup en haar kledingstijl.
Wij hebben internetquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Tot nu toe is team 3 het beste ... (team 3 is FOK! CoS)
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:18 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zij had haar conclusies al moeten trekken toen hij Nouchine de koffer gunde
Gaat meer om het idee van 'Big Brother' die alle burgers elk moment van de dag bekijkt via camera's, en checkt of jij wel de staatspropagande tot je neemt etc.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ohhhh ik dacht altijd dat John De Mol dit programma helemaal zelf heeft uitgevonden. Maar hij heeft het dus ook maar van een boek.
Dat laatstequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ok dilemma dit afkijken of overschakelen naar de uitzending
wat doen jullie?
uitzending bekijken wanneer ze slapen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ok dilemma dit afkijken of overschakelen naar de uitzending
wat doen jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |