Gaat om de bewoners, die weten niet wat buiten nu gaande is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef D. het volgende:
[..]
In de poll van het publiek stond ze onderaan, dus niemand denkt dat ze populair is
Hooguit minder storend dan de personen waar ze eerder tegenover stond
maar dat kook je niet??quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]yep
wanneer de meiden dat koken eten ze
en dag en bord![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef suzi1 het volgende:
nawel. en dan dat salar gaat sliden richting dimi
vpn aan???quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:45 schreef BarryOSeven het volgende:
Weer niet te kijken die streams met de lage kwaliteit en buffers de hele tijd. Ik ga maar weer wat anders doen. Wel schandalig om hier 5,99 voor te vragen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:33 schreef freaky40 het volgende:
Off topic: Ik kwam dit tegen.
ja dat was leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Julio en Nawel zingend zijn beter te pruimen dan een zingende Grace.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef D. het volgende:
Kan de regie de mensen die 'zingen' niet ontwijken?
Het is inderdaad heel wisselvallig, dan weer perfect, en dan haast niet te starten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:45 schreef BarryOSeven het volgende:
Weer niet te kijken die streams met de lage kwaliteit en buffers de hele tijd. Ik ga maar weer wat anders doen. Wel schandalig om hier 5,99 voor te vragen.
Zij hebben die poll gezien, dus dat weten zequote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat om de bewoners, die weten niet wat buiten nu gaande is.
Ze trekt echt aan een dood paardquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
gaat alleen over het spel. Vera probeert het steeds weer. Ze zegt ik denk wel dat je mag blijven. Nu doet dimi stoer dat ze hem er elke week op mogen zetten na zijn misstapjes. En gaat hij tegen leroy beginnen met praten . Wat een verliefde puber is het toch
Nou, neequote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Julio en Nawel zingend zijn beter te pruimen dan een zingende Grace.
Nee!! Ik had al een groot vermoedenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:12 schreef ledn81 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CZkJKEmPw3R/?utm_medium=copy_link
Dimi heeft Salar genomineerd. Gaan een hoop mensen ook niet leuk vinden. Dimi is nu echt wel exit morgen.
dat maal je of doe je door je yoghurtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen idee ,meiden misschien wel
kunnen ze en week eten
omkleden met Kris grace en Veraquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:47 schreef D. het volgende:
Is op de andere stream ook 'zingen'?
Anders probeer ik die even op te starten
Mannen die zich omkledenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:47 schreef D. het volgende:
Is op de andere stream ook 'zingen'?
Anders probeer ik die even op te starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |