SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jaja krijg je er 2 gratis en voor de rest mag je het uitzoeken.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:58 schreef Ebinas het volgende:
Half feb blijkbaar
https://www.rijksoverheid(...)-voor-sociale-minima![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik kom er voor in aanmerking, maar ik schuif de zelftesten zonder moeite door naar mijn zoons, die verplicht moeten testen voor ze naar school mogen. En zij moeten ze wel zelf betalen, wat ik eigenlijk meer dan absurd vind.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:58 schreef Ebinas het volgende:
Half feb blijkbaar
https://www.rijksoverheid(...)-voor-sociale-minimaIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oeh andijvie is ook heerlijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Das beste kost![]()
Ik ben al aan het uitbuiken, van andijvie![]()
![]()
Nu je zegt, ff verder gelezen.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jaja krijg je er 2 gratis en voor de rest mag je het uitzoeken.
Het is iets meer.
Maar dan nog![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ow is en nieuwe tactiek om ons te laten zien hoe irritant wij hypocriete nieuwe users zijn en zow.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:00 schreef Sked het volgende:
Ik word misselijk van de plaatjes die gepost worden.
Niemand post zoveel onzin.![]()
Echt schandalig, en twee keer per week moeten ze toch?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kom er voor in aanmerking, maar ik schuif de zelftesten zonder moeite door naar mijn zoons, die verplicht moeten testen voor ze naar school mogen. En zij moeten ze wel zelf betalen, wat ik eigenlijk meer dan absurd vind.![]()
Ow poeh he.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu je zegt, ff verder gelezen.
Het is iets meer.
Maar dan nog
[ afbeelding ]![]()
![]()
Durf ik niet te zeggen. Maar dan alsnog vind ik het schandalig.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt schandalig, en twee keer per week moeten ze toch?Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
R.I.P DTS.![]()
Andijvie stampot dan?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is gezond en te doen, maar that's all![]()
Dat hoeft niet ten koste te gaan van mijn eetlustquote:Op maandag 31 januari 2022 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow is en nieuwe tactiek om ons te laten zien hoe irritant wij hypocriete nieuwe users zijn en zow.
Niemand post zoveel onzin.![]()
![]()
Moet je maar niet tegen zijn regels posten.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat hoeft niet ten koste te gaan van mijn eetlust![]()
![]()
Is het ook, maar ik vraag me af wie dat elke week trouw doet.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Maar dan alsnog vind ik het schandalig.![]()
NIet scannen, gewoon heel hard scrollenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat hoeft niet ten koste te gaan van mijn eetlust![]()
![]()
Is niet gezond om dat elke week te doen.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik vraag me af wie dat elke week trouw doet.
Je beschadigd het hele slijmvlies in je neus.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Getuige de positieve zelftest die mijn zoon vandaag in handen had, toch nog genoeg kinderen hoor.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik vraag me af wie dat elke week trouw doet.Ik heb er één en ik ben er trots op
Roggebrood niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:04 schreef Ebinas het volgende:
Nee
[..]
Mwah, schuif die snert maar door. Graag wel met roggebrood en spek![]()
Spek en rookworst wel.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nou je het zegt.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is niet gezond om dat elke week te doen.
Je beschadigd het hele slijmvlies in je neus.
Ik zag laatst iemand (de monteur) die had ook een mondkapje op.
Die sukkel had ter hoogte van zijn mond een scheurtje gemaakt.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Verbaasd me echt.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Getuige de positieve zelftest die mijn zoon vandaag in handen had, toch nog genoeg kinderen hoor.
Omdat ik lees en hoor (media) dat velen er wel klaar mee zijn.![]()
Heb je hem zelf gemaakt?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Roggebrood niet.![]()
Spek en rookworst wel.
Die snert dan?![]()
Oeps.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou je het zegt.
Ik zag laatst iemand (de monteur) die had ook een mondkapje op.
Die sukkel had ter hoogte van zijn mond een scheurtje gemaakt.
Hier lopen de installateurs, inspectieknakkers met bosjes tegelijk naar binnen en buiten.
Geen1 heeft een mondkapje op.![]()
Nee. Punk lust het niet en om nou een pan voor mezelf te maken.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb je hem zelf gemaakt?
Die snert dan?![]()
![]()
Jemig ze zijn nog bezig?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oeps.
Hier lopen de installateurs, inspectieknakkers met bosjes tegelijk naar binnen en buiten.
Geen1 heeft een montkapje op.
Las van de ellende bij jullie.
Ik krijg volgende week weer een watermeetman.
Na een lekkende gevel, nu ook lekkende waterleidingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, da's ook zo wat.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee. Punk lust het niet en om nou een pan voor mezelf te maken.
Zit je twee weken snert te eten![]()
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jemig ze zijn nog bezig?
Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn nou wel wakker geworden, ze gaan nou alle buizen helemaal vernieuwen op alle verdiepingen.![]()
[..]
Jemig ze zijn nog bezig?
Oh ook al lekkende waterleidingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, da's ook zo wat.
Zit je twee weken snert te eten
Met kippen/groentesoep doe ik het wel, dat kan je invriezen.![]()
Oh mennnnnnnquote:Op maandag 31 januari 2022 19:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep.
Ze zijn nou wel wakker geworden, ze gaan nou alle buizen helemaal vernieuwen op alle verdiepingen.
En dan nu maar hopen dat het helpt.
Even jou moed in praten. Een jaar of twee geleden hebben ze bij ons in het blok alle waterleidingen vervangen.
En raad eens wat, die lekken nu.
En raad eens wat, die zitten in de muren weggewerkt![]()
Oja, en nog lekker ook. En gezond.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja.
Met kippen/groentesoep doe ik het wel, dat kan je invriezen.
Mss maar weer eens soep maken, ja van de week is even ingredienten bestellen![]()
![]()
[..]
Jemig ze zijn nog bezig?
Krijg je weer dezelfde monteur over de vloer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die was voor iets anders.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Krijg je weer dezelfde monteur over de vloer?
Da's dan wel weer jammer![]()
BOLK IK JULLIE DE MOEDERTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
weer niet geneuktquote:Op maandag 31 januari 2022 19:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, die was voor iets anders.
Da's dan wel weer jammerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
R.I.P DTS.![]()
Ellende.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh mennnnnnn
En dan nu maar hopen dat het helpt.
Even jou moed in praten. Een jaar of twee geleden hebben ze bij ons in het blok alle waterleidingen vervangen.
En raad eens wat, die lekken nu.
En raad eens wat, die zitten in de muren weggewerkt
Alles moet ook veel te gehaast, normaal moet zoiets 10tallen jaren meegaan.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja, en nog lekker ook. En gezond.
Mss maar weer eens soep maken, ja van de week is even ingredienten bestellen![]()
![]()
Ik verveel me en ik weet niet waar ik zin in heb.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ga maar in je dagboek schrijven.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:25 schreef DJMO het volgende:
Ik verveel me en ik weet niet waar ik zin in heb.![]()
![]()
meh, ook geen zin inquote:Op maandag 31 januari 2022 19:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ga maar in je dagboek schrijven.
Iets maken, iets kijken iets lezenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:25 schreef DJMO het volgende:
Ik verveel me en ik weet niet waar ik zin in heb.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ja, het zal wel lezen worden ja. Ben te lui om op te staan en naar de bank te lopen om TV te gaan kijken.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Iets maken, iets kijken iets lezenIk heb er één en ik ben er trots op
Andrew en Tobey are in!quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga verder met Chosen nog 2 afleveringenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
DVDtje kijken en straks Hunted op tv. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Liefst wil ik al gaan slapen ben moe enz, maar goed beetje vroeg nog dus lekker in bed tv kijken.. daarna ook nog even lezenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, het zal wel lezen worden ja. Ben te lui om op te staan en naar de bank te lopen om TV te gaan kijken.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Veel plezier.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga verder met Chosen nog 2 afleveringen![]()
![]()
Was mooi mensen gingen klappen bij die scène @2xHenkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sowieso beste mcu Spider-Man film tot nu toe.
Hij heeft wel de og en amazing er voor nodig maar echt een top film mensen gingen juichen was mooi.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, nou dat ja. Alleen heb ik geen tv (meer) op m'n slaapkamer, dus ik zit ongezellig achter m'n pc een ebook te lezen. Af en toe even hier kijken.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Liefst wil ik al gaan slapen ben moe enz, maar goed beetje vroeg nog dus lekker in bed tv kijken.. daarna ook nog even lezenIk heb er één en ik ben er trots op
R.I.P DTS.![]()
Wat voor ebook ben je aan t lezen?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, nou dat ja. Alleen heb ik geen tv (meer) op m'n slaapkamer, dus ik zit ongezellig achter m'n pc een ebook te lezen. Af en toe even hier kijken.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ken je de schrijfster Leni Saris ?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor ebook ben je aan t lezen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Zegt mij zo niks, ga even zoekenquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leni_Sarisquote:Op maandag 31 januari 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zegt mij zo niks, ga even zoeken
Ik heb vrijwel de complete serie van de Familie. Ik heb deze schrijfster ook ooit eens in levende lijve mogen ontmoeten. Kan de boeken wel dromen, maar toch blijft het leuk om zo nu en dan een deel te herlezen.Ik heb er één en ik ben er trots op
B.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat duurde lang.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja kijk savonds af en toe. Ben serie aan het kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het lezen even opgegeven, ben maar in m'n keuken gaan klussen.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Ja kijk savonds af en toe. Ben serie aan het kijken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Kijk jij wel eens tv?quote:Op maandag 31 januari 2022 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het lezen even opgegeven, ben maar in m'n keuken gaan klussen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja zeker wel. Alleen vaak alleen als ik bij Rob ben. Als ik alleen ben kan ik me niet focussen. Dan schieten m'n gedachten alle kanten op en ben ik na vijf minuten al de draad kwijtquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
O dat is vervelend.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh ja zeker wel. Alleen vaak alleen als ik bij Rob ben. Als ik alleen ben kan ik me niet focussen. Dan schieten m'n gedachten alle kanten op en ben ik na vijf minuten al de draad kwijtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het leed dat ADHD heet. Kan er ook niets aan doen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Blijft vervelend 😉quote:Op maandag 31 januari 2022 20:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het leed dat ADHD heet. Kan er ook niets aan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In opstand komenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoppa Giz komt vanaf vrijdag nergens meer in.
https://www.telegraaf.nl/(...)ebruari-groen-vinkjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, is zeker vervelend. Het is tweeledig: ik kan last hebben van hyperfocus, maar ook van stuiterende gedachten. Dat een scene op TV me eraan helpt herinneren dat ik de was nog moet doen, gelijk de trap opvlieg naar boven en de slaapkamer in ren om te bedenken dat ik nog een spiegel wil ophangen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Lijkt mij geen pretjequote:Op maandag 31 januari 2022 21:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, is zeker vervelend. Het is tweeledig: ik kan last hebben van hyperfocus, maar ook van stuiterende gedachten. Dat een scene op TV me eraan helpt herinneren dat ik de was nog moet doen, gelijk de trap opvlieg naar boven en de slaapkamer in ren om te bedenken dat ik nog een spiegel wil ophangen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, ik leef er al ruim 40 jaar mee. Het went.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb nog tot april de tijdquote:Op maandag 31 januari 2022 20:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoppa Giz komt vanaf vrijdag nergens meer in.
https://www.telegraaf.nl/(...)ebruari-groen-vinkjeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja, ho maar weer.Ik heb er één en ik ben er trots op
Heeft geen zin mee. Morgen nieuwe ronde nieuw kansen 😆quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-01-2022 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 6280 / +264 / +170 / 5169 / 7453
2. FreshFruit / 3252 / +111 / +68 / 3011 / 4391
3. PLY / 2357 / +51 / +0 / 1856 / 2641
4. DJMO / 1626 / +31 / +81 / 1380 / 2104
5. Rob / 1289 / +14 / +25 / 1559 / 2098
6. Gizmogirl28 / 1167 / +48 / +15 / 1854 / 2400
7. Dr.Mikey / 1026 / +7 / +31 / 761 / 1111
8. hemarookworst / 967 / +75 / +60 / 1184 / 1709
9. Emmerdeur / 746 / +1 / +0 / 517 / 758
10. mario390 / 736 / +11 / +99 / 677 / 1062
11. Mrsloveable / 685 / +35 / +24 / 1044 / 1440
12. Maanvis / 594 / +3 / +35 / 491 / 711
13. gebrokenglas / 520 / +22 / +4 / 663 / 946
14. Fogel / 487 / +13 / +0 / 456 / 737
15. mazaru / 487 / +11 / +17 / 967 / 1216
16. DerRabbit / 466 / +0 / +70 / 343 / 484
17. Paul / 450 / +26 / +8 / 928 / 1224
18. Zucht. / 369 / +0 / +0 / 502 / 710
19. notturna / 335 / +0 / +0 / 413 / 575
20. Rafeiro / 318 / +6 / +75 / 206 / 326SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat het in februari wel wat meer los of blijft het rustig. Want dat was de hele maand alUw ADH vitamine Worst
Denk dat het rustig blijft. De meeste zitten in vivaquote:Op maandag 31 januari 2022 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat het in februari wel wat meer los of blijft het rustig. Want dat was de hele maand alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He die PaulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je hebt wel je doel van 6k punten behaaldquote:Op maandag 31 januari 2022 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat het rustig blijft. De meeste zitten in viva![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ja dat wel. Wat zal ik als volgende doel stellen. Euh. 10.000 bolks?quote:Op maandag 31 januari 2022 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hebt wel je doel van 6k punten behaald
7 of 8k moet ook wel lukkenquote:Op maandag 31 januari 2022 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wel. Wat zal ik als volgende doel stellen. Euh. 10.000 bolks?Uw ADH vitamine Worst
Ik blijf wel rustig hoor.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat het in februari wel wat meer los of blijft het rustig. Want dat was de hele maand alIk heb er één en ik ben er trots op
Dikke vette bolk!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
The witcher kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dachten wij ook, maar niet dus.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb nog tot april de tijd![]()
AdiosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wanneer was je voor het laatst geprikt?quote:Op maandag 31 januari 2022 22:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dachten wij ook, maar niet dus.Uw ADH vitamine Worst
Juli.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer was je voor het laatst geprikt?![]()
huh dan is het toch 270 dagen/9 maanden na prik in april?quote:Uw ADH vitamine Worst
Eerst een jaar toen 9 maanden en nu word het gelijk getrokken met Europa.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
huh dan is het toch 270 dagen/9 maanden na prik in april?
Voor de helderheid van de burgers.![]()
Ik las voor een tijd terug al dat ze dat wouden doen.![]()
maar wat ik nu lees is het nog steeds tot april als je in juli bent gepriktquote:Op maandag 31 januari 2022 23:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja ze willen iedereen maar aan die boosters hebben en die QR codes.Uw ADH vitamine Worst
Want voor nu is zonder booster nog onbeperkt geldig, maar vanaf februari is het 270 dagen. Dat betekent dat de eerste lichting ongeboosterden een ongeldige QR hebbenUw ADH vitamine Worst
Ik lees hierin dat alleen de jongeren die nog niet mogen omdat het te kort erop is voor een booster een uitzondering krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
Want voor nu is zonder booster nog onbeperkt geldig, maar vanaf februari is het 270 dagen. Dat betekent dat de eerste lichting ongeboosterden een ongeldige QR hebben
Voor ons telt dat niet.
Maar we zien het vrijdag wel, dan gaan ze overleggen.quote:Het kabinet wil de coronapas met de inperking van de geldigheidsduur gelijktrekken met de regels die gelden voor het Europese coronacertificaat (DCC), waarmee burgers door de EU kunnen reizen. De reden dat dit zo wordt overgenomen, is vooral om ’helderheid voor de burger’ te verschaffen, wordt meermaals benadrukt.
Eerder bleek dat er een specifieke groep is die lijdt onder de inperking van de geldigheid van de QR-code, namelijk jongeren tussen de 13 en 17. Zij mogen nog geen boosterprik halen. Zij vormen dan ook een uitzondering bij de ingeperkte geldigheidsduur: voor hen blijft het groene vinkje vooralsnog onbeperkt geldig, ook wanneer ze langer dan 9 maanden geleden gevaccineerd zijn.![]()
En dan kei en keihard tot alle anderen in foetushouding in een hoekje janken!!!quote:Op maandag 31 januari 2022 23:11 schreef -Shii- het volgende:
Zo nog 50 minuten en dan gaan we er tegenaan.Uw ADH vitamine Worst
Bolken tot ze erbij neervallen.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan kei en keihard tot alle anderen in foetushouding in een hoekje janken!!!![]()
![]()
BålkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bolk op joh.I'm surrounded by morons!
![]()
I'm surrounded by morons!
Ga slapen
Fogelbolkbot?I'm surrounded by morons!
DussssI'm surrounded by morons!
Vlieg met me mee
tvpOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Naar Chicago of LA kan ook.quote:I'm surrounded by morons!
nomjomjom uiquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Frikandel speciaal met extra ui.I'm surrounded by morons!
als je goed kijkt ziiten er een paar frames kwak tussen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het gele of het bruine?quote:Op maandag 31 januari 2022 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je goed kijkt ziiten er een paar frames kwak tussen.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
frikandel XXL
quote:Op maandag 31 januari 2022 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon catamaran nemen/patatje waterfiets
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb de subsidiekraan voor monitor goed opengezetquote:Op maandag 31 januari 2022 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel smeergeld je hebt gegeven![]()
![]()
Ik had het te druk vandaag lieve mensen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
BijnaaaaaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met?quote:Op maandag 31 januari 2022 23:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had het te druk vandaag lieve mensen.![]()
![]()
Encanto kijken, fysiotherapie en lamlendig zijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 23:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
SHE
FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
Uw ADH vitamine Worst
Perse in die volgorde of?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Encanto kijken, fysiotherapie en lamlendig zijn![]()
Jaaaaa fijne nieuwe DTS SEIZOENOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh dat bedoelen jullie. Meestal als vrouwen bijnaaa bijnaaaaaaa roepen ja.... dat gaat meestal niet over DTS of zo...![]()
![]()
Ik roep dan echt andere dingen...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:02 schreef SolidasRock het volgende:
Oh dat bedoelen jullie. Meestal als vrouwen bijnaaa bijnaaaaaaa roepen ja.... dat gaat meestal niet over DTS of zo...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het eerste puntje van t nieuwe seizoenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De Ursonate?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik roep dan echt andere dingen...Uw ADH vitamine Worst
Ik denk dat ik dan harder Smeek..quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik roep dan echt andere dingen..."NEE NEE NEE NIET DIE GAATJE!!" ?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan harder Smeek..![]()
Ja ja ja dat gaatjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
"NEE NEE NEE NIET DIE GAATJE!!" ?
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
haten op de Ursonatequote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kende dat niet, ff erop gegoogeld manmanman
Uw ADH vitamine Worst
Ik zou niet weten wat er te Haten valt op een onzin sonatequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik luister nog liever naar dan naar ursonate.quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2022 00:12:32 ]![]()
Al ben ik meer fan van het Lorem IpsumOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat mag, maar ik deel je mening niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar dan naar ursonate.
Uw ADH vitamine Worst
Ik sta eerste.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Valt wel op dat de dames boven de heren zitten in de scorelijst. Zou Monitor dan toch vrouwen voortrekken?![]()
![]()
Uhh klachten als de vrouw bovenop zit ja?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoe vaak heb jij nou in totaal naar Ursonate geluisterd, zeg eerlijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik deel je mening niet.![]()
![]()
Of ja, ik zitOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heel vaak.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij nou in totaal naar Ursonate geluisterd, zeg eerlijk?Uw ADH vitamine Worst
Waarom denk je dat ik "in de scorelijst" erbij geschreven heb?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Uhh klachten als de vrouw bovenop zit ja?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2022 00:15:30 ]![]()
Mijn vraag staat nog steedsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik "in de scorelijst" erbij geschreven hebt?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ursonate is meer dan een onzingedicht. Kurt Schwitters is gewoon de originele troll.Uw ADH vitamine Worst
Lorem Ipsum is ook een ding hoorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zou naar bed moeten gaan.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar ja. PuntjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Paars gepunte puntjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar ik welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wel hė?
Lekker slapen!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Geef maar toe.
Je wil slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Schaapjes tellenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die is slechtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eindelijk. Eentje die wel klopt.
Rob, veel plezier met de puntjes.
Ik ga slapen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Eindelijk. Eentje die wel klopt.
Rob, veel plezier met de puntjes.
Ik ga slapen.![]()
![]()
Lekker slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2022 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Rob / 48 / +0 / +48 / 6 / 12
2. DJMO / 47 / +0 / +47 / 0 / 1
3. Mickytjuh / 12 / +0 / +12 / 21 / 24
4. Rafeiro / 4 / +0 / +4 / 0 / 1
5. hemarookworst / 1 / +0 / +1 / 9 / 10
6. -Shii- / 0 / +0 / +0 / 6 / 10
7. SolidasRock / 0 / +0 / +0 / 7 / 10
8. Paul / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
9. IkEetSlakken / 0 / +0 / +0 / 0 / 1
10. onlogisch / 0 / +0 / +0 / 1 / 1Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
MonitorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
mogguuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gaat prima
rustige periode maar dat is ook wel eens lekker, en de stadions gaan weer open en de spelen beginnen bijna
met jou?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Eindelijk gebeurt er weer eens wat idd, de spelen wel leuk. En hier ook alles okquote:Op dinsdag 1 februari 2022 04:32 schreef sp3c het volgende:
gaat prima
rustige periode maar dat is ook wel eens lekker, en de stadions gaan weer open en de spelen beginnen bijna
met jou?![]()
![]()
hopelijk is het einde nu wel in zicht, niet dat we volgende winter in blinde paniek weer de hele tent dichtgooienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoop het ook, iedereen is er klaar mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 04:42 schreef sp3c het volgende:
hopelijk is het einde nu wel in zicht, niet dat we volgende winter in blinde paniek weer de hele tent dichtgooien
En eind v h jaar de wk in quatar natuurlijk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2022 04:47:08 ]![]()
Ik heb er wel vertrouwen in hoor.quote:
Ben groot fan van v gaal ook, moet altijd lachen om hem met die persco, s![]()
Morning. Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:
Thanksquote:Op dinsdag 1 februari 2022 04:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Morning. Nog gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
ik heb helaas niet genoeg verstand van de sport om de kansen in te schatten maar ik geniet er altijd wel van ... alles oranje enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 04:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in hoor.
Ben groot fan van v gaal ook, moet altijd lachen om hem met die persco, s
en hoe verder ze komen des te langer het duurt dus ik wil minimaal finale
Hoe is het met jips?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb dat ook, alles oranjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 04:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb helaas niet genoeg verstand van de sport om de kansen in te schatten maar ik geniet er altijd wel van ... alles oranje enzo
en hoe verder ze komen des te langer het duurt dus ik wil minimaal finale
Goedquote:![]()
![]()
Fijn om te horen, geef haar maar een dikke knuffel van me!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zal ik doen moquote:Op dinsdag 1 februari 2022 05:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Fijn om te horen, geef haar maar een dikke knuffel van me!![]()
![]()
hoe'st met jou dan? Ik kan niet meer slapen, al ga ik zo nog wel een poging doen denk ikquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ben lekker uitgeslapen, had een drukke dag gister en lag om 21.30 alquote:Op dinsdag 1 februari 2022 05:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe'st met jou dan? Ik kan niet meer slapen, al ga ik zo nog wel een poging doen denk ik![]()
* DJMO jaloersquote:Op dinsdag 1 februari 2022 05:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben lekker uitgeslapen, had een drukke dag gister en lag om 21.30 al
ik zit met de wbv in m'n maag. Ze zeiden eind november / begin december dat ze op 1 feb langs zouden komen om de dakramen te vervangen, maar daarna heb ik niets meer gehoord. Afgelopen week meerdere malen gebeld, maar helemaal niets.
Ik kan dus niet weg om te wandelen vandaag. Terwijl ik er juist op uit wil om te trainen voor de vierdaagse.
Vreselijk altijd dat onzekere gedoe met zo'n een wbv.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 05:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO jaloers
ik zit met de wbv in m'n maag. Ze zeiden eind november / begin december dat ze op 1 feb langs zouden komen om de dakramen te vervangen, maar daarna heb ik niets meer gehoord. Afgelopen week meerdere malen gebeld, maar helemaal niets.
Ik kan dus niet weg om te wandelen vandaag. Terwijl ik er juist op uit wil om te trainen voor de vierdaagse.
Afwachten en als ze niet komen vandaag ff heel boos opbellen![]()
Ik heb gisterenmiddag nog pissig gebeld en met m'n diagnose autisme geslagen. Dat ik er niet tegen kan om in zulke onzekerheid te zitten. Ja, ze zou een mailtje sturen met de vraag of ik gebeld kon worden. Welnu, dat is niet gebeurd. Denk dat ik straks maar het nummer van de aannemer ga zoeken en die ga bellen, want ik vreet me steeds meer op op deze manierquote:Op dinsdag 1 februari 2022 05:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Vreselijk altijd dat onzekere gedoe met zo'n een wbv.
Afwachten en als ze niet komen vandaag ff heel boos opbellen
Ik denk dat ik nog even ga liggen zo.Ik heb er één en ik ben er trots op
Werkse.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
koffie of slapen ... that's the questionIk heb er één en ik ben er trots op
Na de grote hoeveelheid tr's, negativiteit, gezeur, dm's en ellende van de afgelopen tijd, is besloten DTS op slot te gooien voor een maand.
DTS vreet energie van de mods en (F)A's. Het is een poel van ruzies en vetes. Onderhuids gezeur. En dat allemaal om de puntjes.
Iedereen gaat in februari op zoek naar een leven.
Niet komen miepen in fb, dm of pm. Het gevaar bestaat dat DTS dan langer dicht blijft.
Op 1 maart gaat het weer open.
Lukt t niet? Dan 2 maanden dicht.
Gaat t weer mis? Definitief op slot en in t archief.F.K.A. SuperwormJim![]()
![]()
Jaja het is 1 maart!
Dus DTS is weer open!
Kort gezegd, lief doen!
Want anders gaat DTS 2 maanden op slot
Hier nog ff de regels:
o iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent, Let op: Er moet: "[ronde xx] het dodetopicspel #nummer" staan en daarna mag je zelf wat verzinnen. Doe je dit niet goed dan werkt de puntentelling niet meer goed
o iedereen doet gezellig mee
o iedereen gaat weg als hij het niet leuk vindt
o iedereen moet het allemaal niet zoo serieus nemen
o iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo hebt
o iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie
o iedereen met een abo kan andere users blokken, doe dat dan ook
o iedereen is welkom hier
o iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"
o iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken hebt
o iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat
o iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat
o iedereen weet dat wie kaatst, de bal kan verwachten
o iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.
o iedereen weet dat wanneer je iemand uitscheldt, je een lul bent
o iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vindt
o iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen
o iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden
o iedereen weet dat je niet je privégegevens/privéleven op FOK! moet zetten
o iedereen weet dat overdaad schaadt
o iedereen weet dat je ongeveer 5 uur slaap moet hebben per dag
o iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen
o iedereen weet dat dit echt maar een spel is
o iedereen weet dat je hier ook alleen maar smileys mag posten
o iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
o iedereen mag de OP NIET aanpassen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
bingoIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: