SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jaja krijg je er 2 gratis en voor de rest mag je het uitzoeken.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:58 schreef Ebinas het volgende:
Half feb blijkbaar
https://www.rijksoverheid(...)-voor-sociale-minima![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik kom er voor in aanmerking, maar ik schuif de zelftesten zonder moeite door naar mijn zoons, die verplicht moeten testen voor ze naar school mogen. En zij moeten ze wel zelf betalen, wat ik eigenlijk meer dan absurd vind.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:58 schreef Ebinas het volgende:
Half feb blijkbaar
https://www.rijksoverheid(...)-voor-sociale-minimaIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oeh andijvie is ook heerlijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Das beste kost![]()
Ik ben al aan het uitbuiken, van andijvie![]()
![]()
Nu je zegt, ff verder gelezen.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jaja krijg je er 2 gratis en voor de rest mag je het uitzoeken.
Het is iets meer.
Maar dan nog![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ow is en nieuwe tactiek om ons te laten zien hoe irritant wij hypocriete nieuwe users zijn en zow.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:00 schreef Sked het volgende:
Ik word misselijk van de plaatjes die gepost worden.
Niemand post zoveel onzin.![]()
Echt schandalig, en twee keer per week moeten ze toch?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kom er voor in aanmerking, maar ik schuif de zelftesten zonder moeite door naar mijn zoons, die verplicht moeten testen voor ze naar school mogen. En zij moeten ze wel zelf betalen, wat ik eigenlijk meer dan absurd vind.![]()
Ow poeh he.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu je zegt, ff verder gelezen.
Het is iets meer.
Maar dan nog
[ afbeelding ]![]()
![]()
Durf ik niet te zeggen. Maar dan alsnog vind ik het schandalig.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt schandalig, en twee keer per week moeten ze toch?Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
R.I.P DTS.![]()
Andijvie stampot dan?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is gezond en te doen, maar that's all![]()
Dat hoeft niet ten koste te gaan van mijn eetlustquote:Op maandag 31 januari 2022 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow is en nieuwe tactiek om ons te laten zien hoe irritant wij hypocriete nieuwe users zijn en zow.
Niemand post zoveel onzin.![]()
![]()
Moet je maar niet tegen zijn regels posten.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat hoeft niet ten koste te gaan van mijn eetlust![]()
![]()
Is het ook, maar ik vraag me af wie dat elke week trouw doet.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Maar dan alsnog vind ik het schandalig.![]()
NIet scannen, gewoon heel hard scrollenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat hoeft niet ten koste te gaan van mijn eetlust![]()
![]()
Is niet gezond om dat elke week te doen.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik vraag me af wie dat elke week trouw doet.
Je beschadigd het hele slijmvlies in je neus.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Getuige de positieve zelftest die mijn zoon vandaag in handen had, toch nog genoeg kinderen hoor.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik vraag me af wie dat elke week trouw doet.Ik heb er één en ik ben er trots op
Roggebrood niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:04 schreef Ebinas het volgende:
Nee
[..]
Mwah, schuif die snert maar door. Graag wel met roggebrood en spek![]()
Spek en rookworst wel.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nou je het zegt.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is niet gezond om dat elke week te doen.
Je beschadigd het hele slijmvlies in je neus.
Ik zag laatst iemand (de monteur) die had ook een mondkapje op.
Die sukkel had ter hoogte van zijn mond een scheurtje gemaakt.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Verbaasd me echt.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Getuige de positieve zelftest die mijn zoon vandaag in handen had, toch nog genoeg kinderen hoor.
Omdat ik lees en hoor (media) dat velen er wel klaar mee zijn.![]()
Heb je hem zelf gemaakt?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Roggebrood niet.![]()
Spek en rookworst wel.
Die snert dan?![]()
Oeps.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou je het zegt.
Ik zag laatst iemand (de monteur) die had ook een mondkapje op.
Die sukkel had ter hoogte van zijn mond een scheurtje gemaakt.
Hier lopen de installateurs, inspectieknakkers met bosjes tegelijk naar binnen en buiten.
Geen1 heeft een mondkapje op.![]()
Nee. Punk lust het niet en om nou een pan voor mezelf te maken.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb je hem zelf gemaakt?
Die snert dan?![]()
![]()
Jemig ze zijn nog bezig?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oeps.
Hier lopen de installateurs, inspectieknakkers met bosjes tegelijk naar binnen en buiten.
Geen1 heeft een montkapje op.
Las van de ellende bij jullie.
Ik krijg volgende week weer een watermeetman.
Na een lekkende gevel, nu ook lekkende waterleidingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, da's ook zo wat.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee. Punk lust het niet en om nou een pan voor mezelf te maken.
Zit je twee weken snert te eten![]()
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jemig ze zijn nog bezig?
Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn nou wel wakker geworden, ze gaan nou alle buizen helemaal vernieuwen op alle verdiepingen.![]()
[..]
Jemig ze zijn nog bezig?
Oh ook al lekkende waterleidingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, da's ook zo wat.
Zit je twee weken snert te eten
Met kippen/groentesoep doe ik het wel, dat kan je invriezen.![]()
Oh mennnnnnnquote:Op maandag 31 januari 2022 19:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep.
Ze zijn nou wel wakker geworden, ze gaan nou alle buizen helemaal vernieuwen op alle verdiepingen.
En dan nu maar hopen dat het helpt.
Even jou moed in praten. Een jaar of twee geleden hebben ze bij ons in het blok alle waterleidingen vervangen.
En raad eens wat, die lekken nu.
En raad eens wat, die zitten in de muren weggewerkt![]()
Oja, en nog lekker ook. En gezond.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja.
Met kippen/groentesoep doe ik het wel, dat kan je invriezen.
Mss maar weer eens soep maken, ja van de week is even ingredienten bestellen![]()
![]()
[..]
Jemig ze zijn nog bezig?
Krijg je weer dezelfde monteur over de vloer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, die was voor iets anders.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Krijg je weer dezelfde monteur over de vloer?
Da's dan wel weer jammer![]()
BOLK IK JULLIE DE MOEDERTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
weer niet geneuktquote:Op maandag 31 januari 2022 19:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, die was voor iets anders.
Da's dan wel weer jammerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
R.I.P DTS.![]()
Ellende.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh mennnnnnn
En dan nu maar hopen dat het helpt.
Even jou moed in praten. Een jaar of twee geleden hebben ze bij ons in het blok alle waterleidingen vervangen.
En raad eens wat, die lekken nu.
En raad eens wat, die zitten in de muren weggewerkt
Alles moet ook veel te gehaast, normaal moet zoiets 10tallen jaren meegaan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: