Ik heb het lezen even opgegeven, ben maar in m'n keuken gaan klussen.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Ja kijk savonds af en toe. Ben serie aan het kijken.
Kijk jij wel eens tv?quote:Op maandag 31 januari 2022 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het lezen even opgegeven, ben maar in m'n keuken gaan klussen.
Oh ja zeker wel. Alleen vaak alleen als ik bij Rob ben. Als ik alleen ben kan ik me niet focussen. Dan schieten m'n gedachten alle kanten op en ben ik na vijf minuten al de draad kwijtquote:
O dat is vervelend.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh ja zeker wel. Alleen vaak alleen als ik bij Rob ben. Als ik alleen ben kan ik me niet focussen. Dan schieten m'n gedachten alle kanten op en ben ik na vijf minuten al de draad kwijt
Het leed dat ADHD heet. Kan er ook niets aan doen.quote:
Blijft vervelend 😉quote:Op maandag 31 januari 2022 20:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het leed dat ADHD heet. Kan er ook niets aan doen.
In opstand komenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoppa Giz komt vanaf vrijdag nergens meer in.
https://www.telegraaf.nl/(...)ebruari-groen-vinkje
Ja, is zeker vervelend. Het is tweeledig: ik kan last hebben van hyperfocus, maar ook van stuiterende gedachten. Dat een scene op TV me eraan helpt herinneren dat ik de was nog moet doen, gelijk de trap opvlieg naar boven en de slaapkamer in ren om te bedenken dat ik nog een spiegel wil ophangen.quote:
Lijkt mij geen pretjequote:Op maandag 31 januari 2022 21:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, is zeker vervelend. Het is tweeledig: ik kan last hebben van hyperfocus, maar ook van stuiterende gedachten. Dat een scene op TV me eraan helpt herinneren dat ik de was nog moet doen, gelijk de trap opvlieg naar boven en de slaapkamer in ren om te bedenken dat ik nog een spiegel wil ophangen.
Ach, ik leef er al ruim 40 jaar mee. Het went.quote:
Ik heb nog tot april de tijdquote:Op maandag 31 januari 2022 20:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoppa Giz komt vanaf vrijdag nergens meer in.
https://www.telegraaf.nl/(...)ebruari-groen-vinkje
Heeft geen zin mee. Morgen nieuwe ronde nieuw kansen 😆quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-01-2022 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Denk dat het rustig blijft. De meeste zitten in vivaquote:Op maandag 31 januari 2022 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat het in februari wel wat meer los of blijft het rustig. Want dat was de hele maand al
je hebt wel je doel van 6k punten behaaldquote:Op maandag 31 januari 2022 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat het rustig blijft. De meeste zitten in viva
Ja dat wel. Wat zal ik als volgende doel stellen. Euh. 10.000 bolks?quote:Op maandag 31 januari 2022 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hebt wel je doel van 6k punten behaald![]()
7 of 8k moet ook wel lukkenquote:Op maandag 31 januari 2022 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wel. Wat zal ik als volgende doel stellen. Euh. 10.000 bolks?
Ik blijf wel rustig hoor.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat het in februari wel wat meer los of blijft het rustig. Want dat was de hele maand al
Dachten wij ook, maar niet dus.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb nog tot april de tijd
Wanneer was je voor het laatst geprikt?quote:Op maandag 31 januari 2022 22:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dachten wij ook, maar niet dus.
Juli.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer was je voor het laatst geprikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |