Denk dat het rustig blijft. De meeste zitten in vivaquote:Op maandag 31 januari 2022 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat het in februari wel wat meer los of blijft het rustig. Want dat was de hele maand al
je hebt wel je doel van 6k punten behaaldquote:Op maandag 31 januari 2022 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat het rustig blijft. De meeste zitten in viva
Ja dat wel. Wat zal ik als volgende doel stellen. Euh. 10.000 bolks?quote:Op maandag 31 januari 2022 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hebt wel je doel van 6k punten behaald![]()
7 of 8k moet ook wel lukkenquote:Op maandag 31 januari 2022 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wel. Wat zal ik als volgende doel stellen. Euh. 10.000 bolks?
Ik blijf wel rustig hoor.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat het in februari wel wat meer los of blijft het rustig. Want dat was de hele maand al
Dachten wij ook, maar niet dus.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb nog tot april de tijd
Wanneer was je voor het laatst geprikt?quote:Op maandag 31 januari 2022 22:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dachten wij ook, maar niet dus.
Juli.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer was je voor het laatst geprikt?
huh dan is het toch 270 dagen/9 maanden na prik in april?quote:
Eerst een jaar toen 9 maanden en nu word het gelijk getrokken met Europa.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
huh dan is het toch 270 dagen/9 maanden na prik in april?
maar wat ik nu lees is het nog steeds tot april als je in juli bent gepriktquote:Op maandag 31 januari 2022 23:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja ze willen iedereen maar aan die boosters hebben en die QR codes.
Ik lees hierin dat alleen de jongeren die nog niet mogen omdat het te kort erop is voor een booster een uitzondering krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
Want voor nu is zonder booster nog onbeperkt geldig, maar vanaf februari is het 270 dagen. Dat betekent dat de eerste lichting ongeboosterden een ongeldige QR hebben
quote:Het kabinet wil de coronapas met de inperking van de geldigheidsduur gelijktrekken met de regels die gelden voor het Europese coronacertificaat (DCC), waarmee burgers door de EU kunnen reizen. De reden dat dit zo wordt overgenomen, is vooral om ’helderheid voor de burger’ te verschaffen, wordt meermaals benadrukt.
Eerder bleek dat er een specifieke groep is die lijdt onder de inperking van de geldigheid van de QR-code, namelijk jongeren tussen de 13 en 17. Zij mogen nog geen boosterprik halen. Zij vormen dan ook een uitzondering bij de ingeperkte geldigheidsduur: voor hen blijft het groene vinkje vooralsnog onbeperkt geldig, ook wanneer ze langer dan 9 maanden geleden gevaccineerd zijn.
En dan kei en keihard tot alle anderen in foetushouding in een hoekje janken!!!quote:Op maandag 31 januari 2022 23:11 schreef -Shii- het volgende:
Zo nog 50 minuten en dan gaan we er tegenaan.
Bolken tot ze erbij neervallen.quote:Op maandag 31 januari 2022 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan kei en keihard tot alle anderen in foetushouding in een hoekje janken!!!
Naar Chicago of LA kan ook.quote:
nomjomjom uiquote:
als je goed kijkt ziiten er een paar frames kwak tussen.quote:
In het gele of het bruine?quote:Op maandag 31 januari 2022 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je goed kijkt ziiten er een paar frames kwak tussen.
quote:Op maandag 31 januari 2022 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon catamaran nemen/patatje waterfiets
[ afbeelding ]
Ik heb de subsidiekraan voor monitor goed opengezetquote:Op maandag 31 januari 2022 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel smeergeld je hebt gegeven
Met?quote:Op maandag 31 januari 2022 23:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had het te druk vandaag lieve mensen.
quote:Op maandag 31 januari 2022 23:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
SHE
FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
Perse in die volgorde of?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Encanto kijken, fysiotherapie en lamlendig zijn
Ik roep dan echt andere dingen...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:02 schreef SolidasRock het volgende:
Oh dat bedoelen jullie. Meestal als vrouwen bijnaaa bijnaaaaaaa roepen ja.... dat gaat meestal niet over DTS of zo...
Het eerste puntje van t nieuwe seizoenquote:
De Ursonate?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 00:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik roep dan echt andere dingen...
Ik denk dat ik dan harder Smeek..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |