Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2022 02:30
Eindelijk gebeurt er weer eens wat idd, de spelen wel leuk. En hier ook alles okquote:Op dinsdag 1 februari 2022 04:32 schreef sp3c het volgende:
gaat prima
rustige periode maar dat is ook wel eens lekker, en de stadions gaan weer open en de spelen beginnen bijna
met jou?
Hoop het ook, iedereen is er klaar mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 04:42 schreef sp3c het volgende:
hopelijk is het einde nu wel in zicht, niet dat we volgende winter in blinde paniek weer de hele tent dichtgooien
Ik heb er wel vertrouwen in hoor.quote:
Morning. Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:
Thanksquote:Op dinsdag 1 februari 2022 04:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Morning. Nog gefeliciteerd met je verjaardag
ik heb helaas niet genoeg verstand van de sport om de kansen in te schatten maar ik geniet er altijd wel van ... alles oranje enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 04:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in hoor.
Ben groot fan van v gaal ook, moet altijd lachen om hem met die persco, s
Hoe is het met jips?quote:
Heb dat ook, alles oranjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 04:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb helaas niet genoeg verstand van de sport om de kansen in te schatten maar ik geniet er altijd wel van ... alles oranje enzo
en hoe verder ze komen des te langer het duurt dus ik wil minimaal finale
Goedquote:
Fijn om te horen, geef haar maar een dikke knuffel van me!quote:
Zal ik doen moquote:Op dinsdag 1 februari 2022 05:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Fijn om te horen, geef haar maar een dikke knuffel van me!
hoe'st met jou dan? Ik kan niet meer slapen, al ga ik zo nog wel een poging doen denk ikquote:
Ben lekker uitgeslapen, had een drukke dag gister en lag om 21.30 alquote:Op dinsdag 1 februari 2022 05:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe'st met jou dan? Ik kan niet meer slapen, al ga ik zo nog wel een poging doen denk ik
* DJMO jaloersquote:Op dinsdag 1 februari 2022 05:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben lekker uitgeslapen, had een drukke dag gister en lag om 21.30 al
Vreselijk altijd dat onzekere gedoe met zo'n een wbv.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 05:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO jaloers
ik zit met de wbv in m'n maag. Ze zeiden eind november / begin december dat ze op 1 feb langs zouden komen om de dakramen te vervangen, maar daarna heb ik niets meer gehoord. Afgelopen week meerdere malen gebeld, maar helemaal niets.
Ik kan dus niet weg om te wandelen vandaag. Terwijl ik er juist op uit wil om te trainen voor de vierdaagse.
Ik heb gisterenmiddag nog pissig gebeld en met m'n diagnose autisme geslagen. Dat ik er niet tegen kan om in zulke onzekerheid te zitten. Ja, ze zou een mailtje sturen met de vraag of ik gebeld kon worden. Welnu, dat is niet gebeurd. Denk dat ik straks maar het nummer van de aannemer ga zoeken en die ga bellen, want ik vreet me steeds meer op op deze manierquote:Op dinsdag 1 februari 2022 05:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Vreselijk altijd dat onzekere gedoe met zo'n een wbv.
Afwachten en als ze niet komen vandaag ff heel boos opbellen
Werkse.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |