hij gaat nu in cassatie lolquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:39 schreef RamboDirk het volgende:
Weer een verlies voor Roethof.
Erg mooi
Dan kan je toch nog naar het Europese hof?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:09 schreef KingRoland het volgende:
wat als hij in cassatie weer verliest
man man man.. dit gaat echt heel lang duren. Heb het te doen met de familie..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan je toch nog naar het Europese hof?
Hoezo weer, hij zat al vast.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Een dag waarop n1ek- #anoniem gaat en Jos B. weer de cel in gaat..
Moet toch gewoon mogen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:14 schreef Caland het volgende:
In Nederland moet je al 16 jaar de cel in wanneer je gewoon iemands onderbroekje wil fatsoeneren
Liefde, vrijheid, geen dictatuur
Voor een agent doodrijden en een andere zwaar verwonden omdat je zat te appen/Glory kijken krijg je 2 maanden. Voor een fakkel zwaaien bij Kaag haar deur 6 maanden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:14 schreef Caland het volgende:
In Nederland moet je al 16 jaar de cel in wanneer je gewoon iemands onderbroekje wil fatsoeneren
En mensen als Marco B. lopen gewoon vrij rond.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:14 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor een agent doodrijden en een andere zwaar verwonden omdat je zat te appen/Glory kijken krijg je 2 maanden. Voor een fakkel zwaaien bij Kaag haar deur 6 maanden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En mensen als Marco B. lopen gewoon vrij rond.
D66 rechters confirmed.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OP NAAR DEN HAAG!!!!!!!!!!
Ahja dan was er ook die 33-jarige Pool die een taakstraf kreeg nadat hij een 2-jarige kind, haar opa en haar oma doodreed.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OP NAAR DEN HAAG!!!!!!!!!!
En die was al vaker de fout in gegaan met alchohol in het verkeer en roekeloos rijgedrag.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ahja dan was er ook die 33-jarige Pool die een taakstraf kreeg nadat hij een 2-jarige kind, haar opa en haar oma doodreed.
Nederlandgod![]()
niet gelezenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar was jij toen je las dat @:muskusboktor57 op anoniem ging?
quote:Wereldkampioen Max Verstappen blijft ook de komende jaren met Honda in zijn Formule 1-wagen rijden. Honda levert de motoren aan Red Bull Racing, maar zou na vorig seizoen daarmee stoppen. Nu zijn ze teruggekomen op dat besluit.
Volgens topman Helmut Marko van Red Bull heeft dat te maken met de wereldtitel van Max Verstappen in het afgelopen seizoen. "Er heeft door onze successen een zekere herbezinning plaatsgevonden bij de Japanners", meldt Marko in het vakblad Autorevue.
Al besproken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Heul nie.quote:
Het telt alleen als Drizzt de vraag stelt.quote:
Zeker wel. @GGMM gaat sushi eten omdat, als ik het me goed herinner, @KingRoland daar zin in had.quote:
Dat ie gewoon even oplet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het telt alleen als Drizzt de vraag stelt.
Biefstuk, aardappelen, boontjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Wel meerderjarig graag. En graag even verifiëren of ze het wel leuk vinden om op Fok! te staan. Als het kan schriftelijke consent.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:23 schreef KingRoland het volgende:
@:danny kun je wat lekkere Aziatische meiden posten bij Random pics van de dag? het is bijna Chinees nieuwjaar dus vandaar
dank
Doe ik eigenlijk ook best vaak omdat ik in het OV of tijdens het sporten eigenlijk altijd mijn oordopjes in heb.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die in publieke locaties handsfree bellen zijn minderwaardige mensen.
Sushiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, met oordopjes vind ik het prima.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk ook best vaak omdat ik in het OV of tijdens het sporten eigenlijk altijd mijn oordopjes in heb.
Kom vegte dan
Pizza makker.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
een stuk vlees van https://koopeenkoe.nl/quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb je hem toen in elkaar gebeukt?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, met oordopjes vind ik het prima.
Maar dit was een proleet zonder oordopjes.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je hem toen in elkaar gebeukt?
Oh op luidspreker bedoel jequote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, met oordopjes vind ik het prima.
Maar dit was een proleet zonder oordopjes.
Hoe voel je je inmiddels Tong. Ietwat positiever gemutst na je rustmoment?quote:
Schrok er van dat ik 4 uur heb geslapen. Zo lekker Nederland Servië kijken. Carpe Diem brother. Nu effe lekkere muziek aan het draaien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe voel je je inmiddels Tong. Ietwat positiever gemutst na je rustmoment?
Heel goed, heel goed. Ik zet straks rustig 20 jaar VI op.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schrok er van dat ik 4 uur heb geslapen. Zo lekker Nederland Servië kijken. Carpe Diem brother. Nu effe lekkere muziek aan het draaien.
Doe ik ook zo. Eerst ff oasis afdraaien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel goed, heel goed. Ik zet straks rustig 20 jaar VI op.
Els deed het waarschijnlijk als vrijwilliger daar waar Lenny hier opschept over prijzige aankopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:lenny_leonard Els is nu ook een zorgheld
klappen voor de parasieten van de zorgquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Els deed het waarschijnlijk als vrijwilliger daar waar Lenny hier opschept over prijzige aankopen.
Laat mij maar liggen hoor het is dat ik immuun voor alles lijk te zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klappen voor de parasieten van de zorg
maar het is wel lekker dat de echte verzorgers/dokteren er zijn als je een been breekt of cor op je longen slaat
lekker beunen, goed voor de ziel heb ik gehoordquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij maar liggen hoor het is dat ik immuun voor alles lijk te zijn.
Alhoewel, vandaag verlof gekregen omdat ik gisteren zo overwerkt/moe was dat ik zelfs paaltjes over het hoofd zag.
@:afcniels
Niks mis mee. Die arme jongen wordt gewoon gedemoniseerd.quote:
Ik ben nu 31 maar heb nog nooit iemand meegemaakt die mij fysiek verslaat in mijn werk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekker beunen, goed voor de ziel heb ik gehoord
ben jij zo'n type die nooit wat breekt, scheurt of kneust?
Als je die tyfus bagger van Gallagher helemaal zat bent, hier een lekker albumpje:quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik ook zo. Eerst ff oasis afdraaien.
Het lijkt er helaas op dat de aftakeling toch begint in te zetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alhoewel, vandaag verlof gekregen omdat ik gisteren zo overwerkt/moe was dat ik zelfs paaltjes over het hoofd zag.
Aan mijn werkbus zeker (lol)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt er helaas op dat de aftakeling toch begint in te zetten.
Was je daarmee over wat paaltjes gereden?quote:
Ben ook kapot moe na deze werkweek.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zuid-Amerika wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:03 schreef KingRoland het volgende:
wacht geen voetbal deze week? er zijn toch geen interlands
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klappen voor de parasieten van de zorg
maar het is wel lekker dat de echte verzorgers/dokteren er zijn als je een been breekt of cor op je longen slaat
quote:Op zondag 19 september 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij vrienden hebt. Wat een walgelijk persoon ben jij toch
Vertel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:15 schreef Tarado het volgende:
deze oude man heeft een vechtpartijtje gehad vanavond, nog altijd beter dan een hartaanval dat wel
wat gasten die uit een auto stapten en blijkbaar niet doorhadden dat het een fietspad was, kon ze niet ontwijken, op zich geen probleem totdat ze mij de schuld gavenquote:
En toen gaf je ze wat klappen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat gasten die uit een auto stapten en blijkbaar niet doorhadden dat het een fietspad was, kon ze niet ontwijken, op zich geen probleem totdat ze mij de schuld gaven
de tijd dat ik er zelf meteen opklapte heb ik wel gehad maar een beetje zelfverdediging is niks mis meequote:
Hopelijk ben je een beetje ongedeerd gebleven.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
de tijd dat ik er zelf meteen opklapte heb ik wel gehad maar een beetje zelfverdediging is niks mis mee
Dat is alleen maar je goed recht natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
de tijd dat ik er zelf meteen opklapte heb ik wel gehad maar een beetje zelfverdediging is niks mis mee
beetje last van een voet maar verder valt het meequote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk ben je een beetje ongedeerd gebleven.
mwa dat is toch wat anders, alleen die jochies hadden waarschijnlijk gedacht dat ze die ouwe wel even neer zouden meppenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat is alleen maar je goed recht natuurlijk.
En dan komen die sportschoolbezoekjes nog goed van pas.
Nou ja, gelukkig is dat niet gebeurd blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje last van een voet maar verder valt het mee
[..]
mwa dat is toch wat anders, alleen die jochies hadden waarschijnlijk gedacht dat ze die ouwe wel even neer zouden meppen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig is dat niet gebeurd blijkbaar.
Ik zie nu een soort Clint Eastwood voor me ofzo.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:15 schreef Tarado het volgende:
deze oude man heeft een vechtpartijtje gehad vanavond, nog altijd beter dan een hartaanval dat wel
Ik drink niet makkerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die misklikheb je een kater ofzo
Heeft al dat trainen toch nog nut.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
mwa dat is toch wat anders, alleen die jochies hadden waarschijnlijk gedacht dat ze die ouwe wel even neer zouden meppen
Wat heb je in godsnaam dan op donderdag gedaan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:24 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland @:Maxi-mus
Nadat ik woensdag After Life afrondde, ben ik gisterenavond met Ozark (vanaf het begin begonnen).
Tot zover deze update.
Donderdag een dag zelfstudie op school en was 's avonds kapot. Een mens probeert ook maar wat aan te kloten in het leven.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam dan op donderdag gedaan?
Dan heb je nog mazzel dat je geen mes tussen de ribben hebt gekregen... Laatst ook nog een 29 jarige doodgestoken door 16 jarige bij Sloterplas bij een ruzie die daar op straat was ontstaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
wat doet @JR-Style-93 erop? ketchup enzo tochquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel een @:JR-style-93 tostie?
Dat is hemels voer, echt waar.
@:Robinook
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat doet @:jr-style-93 erop? ketchup enzo toch
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Ja, die zal het ook wel hemels voer vinden.quote:
En dan die reacties er achteraan.quote:
Erg jammer dat TsitsiGod eruit ligt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:wereldgozer @:fetx @:monkyyy en ik genieten erg van deze tenniswedstrijd. KyrgiosGod
Ik haat scheren met m'n zware baard.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:40 schreef KingRoland het volgende:
moet me nog scheren ga ik nog zo doen
Als het maar nat is @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die niet drinken neem ik niet serieus. @:pisces29
Kip goulash met nasi en groenten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Rijst, boontjes, kip.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
En anders een keer spugen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het maar nat is @:Lenny_Leonard
Ja, maar nu vergelijk je appels met peren (dit moet je niet letterlijk nemen)quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Robben dit doet dan rij jij meteen maar Bedum.
Ik speel alleen de Nederlandse variant.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wordle 225 6/6
⬜⬜🟩🟨⬜
⬜🟩🟩⬜⬜
⬜🟩🟩⬜⬜
⬜⬜🟩⬜⬜
⬜🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Eerste keer dat ik het speel. Leuk hoor. Spelen jullie in het Engels of het Nederlands?
Woordle 225 X/6quote:Op zondag 30 januari 2022 12:22 schreef GGMM het volgende:
Woordle 225 X/6
🟩⬛🟨⬛🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
Ik ben woedend
Woordle6 21 2/6quote:Op zondag 30 januari 2022 12:30 schreef GGMM het volgende:
Woordle6 21 6/6
🟩⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛🟩
🟩🟩⬛⬛⬛🟩
🟩⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
2x gedaan, 2x gehaald. Je kunt mij best hyperintelligent noemen al met al.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel grappig dat alle Feyenoorders de Woordle5 wel raden en de rest niet.
Laat toch wel het verschil zien.
Jij bent de hyperintelligentste man op aarde.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2x gedaan, 2x gehaald. Je kunt mij best hyperintelligent noemen al met al.
En tevens volleerd vertrouwenspersoon en amateur psycholoog niet te vergeten.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij bent de hyperintelligentste man op aarde.
20 jaar kut voetbal kijken zorgt er kennelijk voor dat je naar Lingo zapt.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het had mij dan ook meer teleurgesteld als je hem niet had gehaald.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook, 2x na 2 beurten. Je zou kunnen stellen dat we hier op eenzame hoogte staan.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is al verbazingwekkend dat Feyenoorders überhaupt woorden langer dan vier letters kennen.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Baas boven baas dit hoor.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:31 schreef AFCNiels het volgende:
.
[..]
Ik ook, 2x na 2 beurten. Je zou kunnen stellen dat we hier op eenzame hoogte staan.
pompoensoepgodquote:Op zondag 30 januari 2022 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Mooie kitesurfing dag.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zit in het oranje stuk. Maar meestal denk je toch achteraf, was dit nu alles.
[ afbeelding ]
Dat we ondanks de verdeeldheid in de samenleving juist nu voor elkaar moeten zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was het het moraal van de preek vandaag?
Noord-Holland is wel de meeste relevante provincie van het land, dus tsja. Zuid-Holland een goede 2e, de rest tsja kun je missen als kiespijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zit in het oranje stuk. Maar meestal denk je toch achteraf, was dit nu alles.
[ afbeelding ]
Witte bolletjes. Kipfilet/ belegen kaas/knoflook/taugé.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Kijk dit zijn de levenslessen en al die anti religie gekkies hier elkaar de pan uitvechten.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat we ondanks de verdeeldheid in de samenleving juist nu voor elkaar moeten zijn.
Code geelquote:Op zondag 30 januari 2022 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies. Ik had het niet beter kunnen verwoorden LR.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk dit zijn de levenslessen en al die anti religie gekkies hier elkaar de pan uitvechten.
Sloten maar meer mensen god in hun hart Roland.
Mooiste is dat ie daarna gewoon doodleuk drie pijlen mistquote:Op zondag 30 januari 2022 20:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit @:el-stinho @:maxi-mus @:tagliano
Nou nou nou...quote:Op zondag 30 januari 2022 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Noord-Holland is wel de meeste relevante provincie van het land, dus tsja. Zuid-Holland een goede 2e, de rest tsja kun je missen als kiespijn.
Meur zequote:Op maandag 31 januari 2022 00:27 schreef tong80 het volgende:
Ach. Aan alles komt een eind. Dood topic.
Trusten.
RalfGodquote:Op zondag 30 januari 2022 20:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit @:el-stinho @:maxi-mus @:tagliano
Die hype over dat MVV-account op Twitter begint ook wel gênant te worden. Zijn er nu serieus mensen die over de grond rollen van het niveau van die grappen? Ralf had één leuk ding, zijn Tinder avontuur tijdens de Olympische Spelen. Die grappen tijdens de wedstrijd waren in het begin wel leuk, nu zijn ze toch wel heel vaak (ver)gezocht.quote:
madquote:Op maandag 31 januari 2022 08:01 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die hype over dat MVV-account op Twitter begint ook wel gênant te worden. Zijn er nu serieus mensen die over de grond rollen van het niveau van die grappen? Ralf had één leuk ding, zijn Tinder avontuur tijdens de Olympische Spelen. Die grappen tijdens de wedstrijd waren in het begin wel leuk, nu zijn ze toch wel heel vaak (ver)gezocht.
quote:
En die andere????quote:Op maandag 31 januari 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
Woordle 226 6/6
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Waarom heb jij andere kleurtjes?quote:Op maandag 31 januari 2022 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Woordle 226 6/6
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜🟩⬜⬜
⬜⬜🟩🟩🟩
⬜⬜🟨🟩⬜
⬜⬜🟨⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 22 5/6
🟨⬜⬜⬜⬜⬜
🟩⬜⬜⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟨⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik de browserversie gebruik.
Ontzettend vreemd! Hopelijk komen we ooit achter het mysterie van de kleuren.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien omdat ik een iPhone gebruik?
Anders weet ik het niet.
Precies. @BehoorlijkKritisch had ook witte vierkantjes, misschien kan hij dit mysterie voor ons oplossen?quote:Op maandag 31 januari 2022 10:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ontzettend vreemd! Hopelijk komen we ooit achter het mysterie van de kleuren.
Volgens mij was ik toen via de laptop bezig. Zal inderdaad browser afhankelijk zijn.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. @:behoorlijkkritisch had ook witte vierkantjes, misschien kan hij dit mysterie voor ons oplossen?
Klopt, die laatste was post-fap.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die met witte vierkantjes spelen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
Zo'n vermoeden had ik al ja.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:26 schreef GGMM het volgende:
Mensen met witte vierkantjes spelen de makkelijke versie
Logisch, want ik heb geen darkmode aan op mijn laptop. Wel op de telefoon.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:33 schreef GGMM het volgende:
Woordle 226 6/6
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 226 6/6
⬜⬜🟨🟨⬜
⬜🟩🟩⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩'
Ja, dat is het
@Zipportal en ik hebben een pittige mening over dat soort 'mensen'quote:Op maandag 31 januari 2022 10:32 schreef GGMM het volgende:
Of ze hebben dark mode niet aanstaan
Mensen die dark mode niet aan hebben staan
Not really. Het account valt op omdat het anders is dan de rest. Maar het gros van de grappen is kleuterklas niveau.quote:
Limburgse humor. Dat snappen ze alleen daar. Ik heb één keer een glimlach gekregen van het account en dat was toen MVV nadrukkelijk afstand nam van deelname aan de Super League. Dat soort zelfspot vind ik altijd wel leuk.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Not really. Het account valt op omdat het anders is dan de rest. Maar het gros van de grappen is kleuterklas niveau.
Dan kijk je er niet naar of lach je er niet om. Anderen vinden het wel grappig geloof ik. Het is wat.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Not really. Het account valt op omdat het anders is dan de rest. Maar het gros van de grappen is kleuterklas niveau.
Wereldtip.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kijk je er niet naar of lach je er niet om. Anderen vinden het wel grappig geloof ik. Het is wat.
Kan toch gewoon je ding doen, kan jou dat nou verrotten man die paar dode boomers.quote:
Laat @GGMM met rust.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Seconde te vroeg. Kantjes er vanaf aan het lopen?
Alsof die nog meer dan een snotneus krijgen als ze zich gewoon laten vaccinerenquote:Op maandag 31 januari 2022 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan toch gewoon je ding doen, kan jou dat nou verrotten man die paar dode boomers.
quote:Voor het eerst in de geschiedenis doet er een non-binaire sporter mee aan de Olympische Winterspelen. De primeur is voor de Amerikaanse kunstschaatser Timothy LeDuc, die samen met Ashley Cain-Gribble een duo vormt in het onderdeel voor paren.
Dat wordt een uitdaging voor de commentatoren.quote:Wie zich man noch vrouw voelt, is non-binair. Veel non-binaire mensen worden graag aangesproken met genderneutrale verwijswoorden, zoals 'hen', 'hun en 'die'
Dat wordt smullen in het livetopic.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt een uitdaging voor de commentatoren.
[ afbeelding ]
Lol wat een circus allemaal. Je hebt een piemel of je hebt het niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zéker bij iemand die uitkomt in een duo-onderdeel is het wel echt achterlijk verwarrend om het ook bij het individu steeds over een meervoudsvorm als they of hen te hebbenquote:Op maandag 31 januari 2022 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
???quote:Op maandag 31 januari 2022 12:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lol wat een circus allemaal. Je hebt een piemel of je hebt het niet.
Chinees nieuwjaar morgen Lenny, nog plannen?quote:Op maandag 31 januari 2022 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
???
Jij bent niet woke maat.
Klap in het gezicht van de non-binaire mensen.
Nee, gewoon werken.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Chinees nieuwjaar morgen Lenny, nog plannen?
quote:
Ik doe niet mee aan die onzin.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zéker bij iemand die uitkomt in een duo-onderdeel is het wel echt achterlijk verwarrend om het ook bij het individu steeds over een meervoudsvorm als they of hen te hebben
Is ze zwanger?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:05 schreef KingRoland het volgende:
@:karina je zet heel het land op zn kop
quote:Op maandag 31 januari 2022 13:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Storm GEILE Corrie volgens klaasweetalles
quote:RTL Nieuws sprak de 83-jarige Corrie van Dijk uit Schiedam, de vrouw naar wie de aankomende storm is vernoemd. De oud-meteoroloog werd in juni 2021 gebeld door een KNMI-commissie die de namen van stormen bedenkt.
"Een oud-collega vroeg of ik bezwaar had als mijn naam op de lijst zou komen te staan. Ze wilden meer vrouwen op de lijst, want er stonden alleen maar mannen op.
Ik weet het, ik waaide net ook bijna weg!quote:Op maandag 31 januari 2022 13:05 schreef KingRoland het volgende:
@:karina je zet heel het land op zn kop
Wat zou een goede non-binaire naam zijn?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
slechte ontwikkeling
https://www.ad.nl/binnenl(...)dodelijker~a016b97e/
Stormquote:Op maandag 31 januari 2022 14:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat zou een goede non-binaire naam zijn?
als je je kind Wolf noemt is er iets niet heel goed met jequote:Op maandag 31 januari 2022 14:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klinkt als een jongensnaam, net als Wolf.
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je je kind Wolf noemt is er iets niet heel goed met je
quote:De jongensnaam Wolf wordt al lang in Nederland gebruikt. Vooral de laatste jaren wordt hij iets vaker gegeven. Er zijn ongeveer 500 jongens en mannen die Wolf heten. In 2021 kregen 44 jongens de naam Wolf.
131 jongens zijn de afgelopen 5 jaar Wolf genoemd.
Op basis van deze review ga ik dit NIET kijken.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:53 schreef RamboDirk het volgende:
Pornhub.
"hilfe, Die Fotze Tropft!" Elektriker Fistet U. Fickt Brave Hausfrau.
2/10
Erg teleurstellend
Motte hunnie wete.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nou, dat lijkt me helemaal niet zo een prettig gevoel.quote:
Bloemkoolquote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Goulashsoep.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kapucijnersquote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zak chips.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Runderreepjes.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bonzaiboom?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er is een boom in mijn tuin omgewaaid. Ik ben echt woest!
@:karina
Je geldboom? Heeft je dochter haar poppenhuis van 700 euro al gesloopt?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er is een boom in mijn tuin omgewaaid. Ik ben echt woest!
@:karina
Erg treurig.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Soort van treurwilg.
Erg jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |