Heul nie.quote:
Het telt alleen als Drizzt de vraag stelt.quote:
Zeker wel. @GGMM gaat sushi eten omdat, als ik het me goed herinner, @KingRoland daar zin in had.quote:
Dat ie gewoon even oplet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het telt alleen als Drizzt de vraag stelt.
Biefstuk, aardappelen, boontjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Wel meerderjarig graag. En graag even verifiëren of ze het wel leuk vinden om op Fok! te staan. Als het kan schriftelijke consent.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:23 schreef KingRoland het volgende:
@:danny kun je wat lekkere Aziatische meiden posten bij Random pics van de dag? het is bijna Chinees nieuwjaar dus vandaar
dank
Doe ik eigenlijk ook best vaak omdat ik in het OV of tijdens het sporten eigenlijk altijd mijn oordopjes in heb.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die in publieke locaties handsfree bellen zijn minderwaardige mensen.
Sushiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Ja, met oordopjes vind ik het prima.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk ook best vaak omdat ik in het OV of tijdens het sporten eigenlijk altijd mijn oordopjes in heb.
Kom vegte dan
Pizza makker.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
een stuk vlees van https://koopeenkoe.nl/quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb je hem toen in elkaar gebeukt?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, met oordopjes vind ik het prima.
Maar dit was een proleet zonder oordopjes.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je hem toen in elkaar gebeukt?
Oh op luidspreker bedoel jequote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, met oordopjes vind ik het prima.
Maar dit was een proleet zonder oordopjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |