Fatwa Hariquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:12 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Bolkenstein heeft naar Sanderink gekeken en dacht dat kan ik ook?
Een keer meegemaakt ja. Dan stuurt dat kneiterdure bedrijf je een formulier waarop je met alerlei vinkjes moet aangeven dat je betrouwbaar bent. Alsof een onbetrouwbaar persoon dat naar waarheid gaat invullen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:45 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
IT bedrijven huren gewoon externe bedrijven in voor screenings van aankomende personeelsleden. Is heel normaal. Maar in de politiek kan dat schijnbaar dus echt niet. Sterk verhaal wel... Ik vind de slappe excuses en het handje boven het hoofd houden wel grappig, maar geloofwaardig is het al lang niet meer.
Robert M en Benno L kunnen wellicht ook een completer beeld geven over kindermisbruik. Maar als je niet snapt dat je je als kinderdagverblijf niet met Robert M moet wollen associëren is er iets goed mis met je moreel ethisch kompas.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n functie was dit dus niet.
Voorzitter van een werkgroep. Den stuur je vooral wat mailtjes rond en bepaal je wie wanneer wat mag zeggen bij een bijeenkomst. Het is niet dat ze er toegang heeft tot informatie of bevoegdheden heeft, die een risico vormen.
[..]
Als je als commissie wil nadenken over terrorismebestrijding is iemand die erin heeft gezeten juist best interessant om een completer beeld te geven.
De man schijnt dementerend te zijn, die krijgt dit niet eens mee.quote:Op donderdag 27 januari 2022 01:52 schreef Rambolin het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Heeft Frits al van zich laten horen, hij is opvallend stil
Dat zou me ook niet meer zo verbazen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De man schijnt dementerend te zijn, die krijgt dit niet eens mee.
Heb weinig met Jan Dijkgraaf maar hij heeft gewoon een punt. De pers heeft dit niet opgepakt. Totdat de VVD ging twijfelen, dit weekend, en toen kwamen alle analyses.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:35 schreef superniger het volgende:
Prima column van Dijkgraaf.
https://www.briefjevanjan.nl/aan-de-telegraaf-redactie-2/
Extremisme is niet gebonden aan links/rechts.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:15 schreef damsco het volgende:
Verbaasd me wel dat een terrorist bij de VVD zit. Normaal zie je dit bij de wat meer linksere partijen/personen zoals Paul Rosenmöller. VVD moet oppassen niet ook die kant op te glijden.
Op papier idd niet. In de praktijk is het 90-10, Volkert, Antifa, BLM etc...quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Extremisme is niet gebonden aan links/rechts.
Mwah, je ziet toch relatief vaak extremistisch gedachtegoed op de linkerflank. Juist omdat extreemrechts geen ruimte krijgt (terecht hoor), maar tegelijkertijd extreemlinks met de mantel der liefde door oa de media wordt bedekt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Extremisme is niet gebonden aan links/rechts.
Extreemlinks is maatschappelijk gezien geaccepteerd. Het wordt niet bestreden en daardoor krijg je dergelijke uitwassen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op papier idd niet. In de praktijk is het 90-10, Volkert, Antifa, BLM etc...
Volgens mij heeft Volkert jarenlang vastgezeten. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Extreemlinks is maatschappelijk gezien geaccepteerd. Het wordt niet bestreden en daardoor krijg je dergelijke uitwassen.
Fopstraf.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:30 schreef Bepje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Volkert jarenlang vastgezeten. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Ik vind het bestormen van het capitool toch best een dingetje.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje narcisme he, om respect voor jezelf ten toon te stellen.
Welke extreemrechts geweld heeft zich dan ook geuit in de samenleving dat ook maar een klein beetje in de buurt komt van hele steden slopen (BLM in de VS, Antifa bij G8 bijeenkomsten) politieke moorden etc?
Precies, extreem rechts bestaat echt wel, maar de vraag ernaar is vele malen sterker dan het aanbod.
Waarom vind je dat een dingetje? Omdat er enorm overtrokken ophef over gemaakt werd? AOC die tweette dat ze doodsbang was en voor haar leven vreesde terwijl ze niet eens in het gebouw was?quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het bestormen van het capitool toch best een dingetje.
Los daarvan, het punt is (wat @:damsco al aangaf) dat er veel meer angst is voor rechts extremisme en het daardoor veel eerder in de kiem wordt gesmoord. Links extremisme wordt toch vaker gezien als politiek correct gelul dat uit de hand loopt. Dat is allemaal niet terecht, maar dat was dan ook niet mijn punt.
Overigens was dit alles niet mijn punt, maar ik drukte me wat onduidelijk uit. Mijn punt was vooral dat moslimextremisme zich niet beperkt tot links of rechts.
Ik heb echt helemaal gemist dat Democraten met duizenden tegelijk het Capitool hebben bestormd eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom vind je dat een dingetje? Omdat er enorm overtrokken ophef over gemaakt werd? AOC die tweette dat ze doodsbang was en voor haar leven vreesde terwijl ze niet eens in het gebouw was?
Natuurlijk was het niet goed, maar was is er qua geweld nou helemaal gebeurd? En toen De democraten het een paar jaar geleden zelf deden heb ik die ophef niet gezien.
Is dus duidelijk weer een gevalletje, ja maar dit was ook erg hoor, terwijl het totaal niet in verhouding stond met het gruwelijke dodelijke geweld van links.
Als je werkelijk niet snapt hoe het bestormen van een overheidsgebouw, met als doel het installeren van een nieuwe president te verstoren, een enorm veel groter probleem is dan een uit de hand gelopen demonstratie op het museumplein, dan heb je gewoon een enorme plaat voor je kop. Ongeacht waar de meeste slachtoffers vallen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom vind je dat een dingetje? Omdat er enorm overtrokken ophef over gemaakt werd? AOC die tweette dat ze doodsbang was en voor haar leven vreesde terwijl ze niet eens in het gebouw was?
Natuurlijk was het niet goed, maar was is er qua geweld nou helemaal gebeurd? En toen De democraten het een paar jaar geleden zelf deden heb ik die ophef niet gezien.
Is dus duidelijk weer een gevalletje, ja maar dit was ook erg hoor, terwijl het totaal niet in verhouding stond met het gruwelijke dodelijke geweld van links.
Heerlijkquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:05 schreef Aurelius het volgende:
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de relatie tussen Frits Bolkenstein en die ex-terroriste.
[..]
Er is een verschil tussen een kinderdagverblijf en een discussiegroep in een politieke partij. Robert M kan in dat dagverblijf misbruik maken van de kinderen. Soumaya kan in die discussiegroep geen misbruik maken van wat dan ook om terroristische dingen mee te doen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Robert M en Benno L kunnen wellicht ook een completer beeld geven over kindermisbruik. Maar als je niet snapt dat je je als kinderdagverblijf niet met Robert M moet wollen associëren is er iets goed mis met je moreel ethisch kompas.
Datzelfde geldt voor veroordeelde islamterroristen. Als je niet snapt dat je je daar als politieke partij niet mee moet willen associëren is er iets goed mis met je antenne.
Ze bellen onder andere met je vorige werkgevers voor interviews, je moet een VOG overleggen en je Social Media wordt gecontroleerd (en daarmee had je D66 viezerik Sidney Smeets kunnen pakken). Nogmaals hilarisch hoe je door de mand bent gevallen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij komt met die zogenaamde onderzoeksbedrijven aanzetten maar je kan vervolgens niet uitleggen wat ze dan precies voor onderzoek doen dat stiekem viespeuken gedrag boven tafel krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |