abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203385249
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 10:12 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Bolkenstein heeft naar Sanderink gekeken en dacht dat kan ik ook?
Fatwa Hari ^O^
pi_203385287
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 27 januari 2022 @ 11:10:33 #203
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203385813
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:45 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
IT bedrijven huren gewoon externe bedrijven in voor screenings van aankomende personeelsleden. Is heel normaal. Maar in de politiek kan dat schijnbaar dus echt niet. Sterk verhaal wel... Ik vind de slappe excuses en het handje boven het hoofd houden wel grappig, maar geloofwaardig is het al lang niet meer.
Een keer meegemaakt ja. Dan stuurt dat kneiterdure bedrijf je een formulier waarop je met alerlei vinkjes moet aangeven dat je betrouwbaar bent. Alsof een onbetrouwbaar persoon dat naar waarheid gaat invullen. :')

Los van het feit dat het nogal kostbaar is om voor 50 kandidaten zo'n bedrijf in te gaan huren. Dat bedrijf heeft simpelweg ook geen middelen om de social media van Sidney te hacken of hem te laten schaduwen wat hij uitvreet. Dus dan blijft zoiets gewoon verborgen.

En vooral jouw verhaal is niet erg geloofwaardig aangezien er voor de verkiezingen werkelijk geen spoor van te vinden was. Dus het zijn leugenachtige verzinseltjes die je maar blijft volhouden om je punt te kunnen maken.
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 11:14:42 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203385884
dit gaat weer een supergezellig topicje worden dat zie ik nu al
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203386681
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja, maar zo'n functie was dit dus niet.

Voorzitter van een werkgroep. Den stuur je vooral wat mailtjes rond en bepaal je wie wanneer wat mag zeggen bij een bijeenkomst. Het is niet dat ze er toegang heeft tot informatie of bevoegdheden heeft, die een risico vormen.
[..]
Als je als commissie wil nadenken over terrorismebestrijding is iemand die erin heeft gezeten juist best interessant om een completer beeld te geven.
Robert M en Benno L kunnen wellicht ook een completer beeld geven over kindermisbruik. Maar als je niet snapt dat je je als kinderdagverblijf niet met Robert M moet wollen associëren is er iets goed mis met je moreel ethisch kompas.

Datzelfde geldt voor veroordeelde islamterroristen. Als je niet snapt dat je je daar als politieke partij niet mee moet willen associëren is er iets goed mis met je antenne.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_203386734
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 01:52 schreef Rambolin het volgende:
[ twitter ]

:')

[ afbeelding ]

Heeft Frits al van zich laten horen, hij is opvallend stil :')
De man schijnt dementerend te zijn, die krijgt dit niet eens mee.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 27 januari 2022 @ 12:17:52 #207
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203386763
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
De man schijnt dementerend te zijn, die krijgt dit niet eens mee.
Dat zou me ook niet meer zo verbazen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203387017
quote:
Heb weinig met Jan Dijkgraaf maar hij heeft gewoon een punt. De pers heeft dit niet opgepakt. Totdat de VVD ging twijfelen, dit weekend, en toen kwamen alle analyses.
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:15:29 #209
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203387529
Verbaasd me wel dat een terrorist bij de VVD zit. Normaal zie je dit bij de wat meer linksere partijen/personen zoals Paul Rosenmöller. VVD moet oppassen niet ook die kant op te glijden.
Please consider the environment before printing this post
pi_203387559
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:15 schreef damsco het volgende:
Verbaasd me wel dat een terrorist bij de VVD zit. Normaal zie je dit bij de wat meer linksere partijen/personen zoals Paul Rosenmöller. VVD moet oppassen niet ook die kant op te glijden.
Extremisme is niet gebonden aan links/rechts.
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:22:02 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203387621
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Op papier idd niet. In de praktijk is het 90-10, Volkert, Antifa, BLM etc...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:25:46 #212
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203387667
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Mwah, je ziet toch relatief vaak extremistisch gedachtegoed op de linkerflank. Juist omdat extreemrechts geen ruimte krijgt (terecht hoor), maar tegelijkertijd extreemlinks met de mantel der liefde door oa de media wordt bedekt.
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:28:13 #213
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203387708
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Op papier idd niet. In de praktijk is het 90-10, Volkert, Antifa, BLM etc...
Extreemlinks is maatschappelijk gezien geaccepteerd. Het wordt niet bestreden en daardoor krijg je dergelijke uitwassen.
pi_203387735
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:28 schreef damsco het volgende:

[..]
Extreemlinks is maatschappelijk gezien geaccepteerd. Het wordt niet bestreden en daardoor krijg je dergelijke uitwassen.
Volgens mij heeft Volkert jarenlang vastgezeten. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:31:52 #215
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203387750
quote:
5s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:30 schreef Bepje het volgende:

[..]
Volgens mij heeft Volkert jarenlang vastgezeten. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Fopstraf.
pi_203387782
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Beetje narcisme he, om respect voor jezelf ten toon te stellen.

Welke extreemrechts geweld heeft zich dan ook geuit in de samenleving dat ook maar een klein beetje in de buurt komt van hele steden slopen (BLM in de VS, Antifa bij G8 bijeenkomsten) politieke moorden etc?

Precies, extreem rechts bestaat echt wel, maar de vraag ernaar is vele malen sterker dan het aanbod.
Ik vind het bestormen van het capitool toch best een dingetje.

Los daarvan, het punt is (wat @damsco al aangaf) dat er veel meer angst is voor rechts extremisme en het daardoor veel eerder in de kiem wordt gesmoord. Links extremisme wordt toch vaker gezien als politiek correct gelul dat uit de hand loopt. Dat is allemaal niet terecht, maar dat was dan ook niet mijn punt.

Overigens was dit alles niet mijn punt, maar ik drukte me wat onduidelijk uit. Mijn punt was vooral dat moslimextremisme zich niet beperkt tot links of rechts.
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:38:03 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203387820
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind het bestormen van het capitool toch best een dingetje.

Los daarvan, het punt is (wat @:damsco al aangaf) dat er veel meer angst is voor rechts extremisme en het daardoor veel eerder in de kiem wordt gesmoord. Links extremisme wordt toch vaker gezien als politiek correct gelul dat uit de hand loopt. Dat is allemaal niet terecht, maar dat was dan ook niet mijn punt.

Overigens was dit alles niet mijn punt, maar ik drukte me wat onduidelijk uit. Mijn punt was vooral dat moslimextremisme zich niet beperkt tot links of rechts.
Waarom vind je dat een dingetje? Omdat er enorm overtrokken ophef over gemaakt werd? AOC die tweette dat ze doodsbang was en voor haar leven vreesde terwijl ze niet eens in het gebouw was?

Natuurlijk was het niet goed, maar was is er qua geweld nou helemaal gebeurd? En toen De democraten het een paar jaar geleden zelf deden heb ik die ophef niet gezien.

Is dus duidelijk weer een gevalletje, ja maar dit was ook erg hoor, terwijl het totaal niet in verhouding stond met het gruwelijke dodelijke geweld van links.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203387846
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waarom vind je dat een dingetje? Omdat er enorm overtrokken ophef over gemaakt werd? AOC die tweette dat ze doodsbang was en voor haar leven vreesde terwijl ze niet eens in het gebouw was?

Natuurlijk was het niet goed, maar was is er qua geweld nou helemaal gebeurd? En toen De democraten het een paar jaar geleden zelf deden heb ik die ophef niet gezien.

Is dus duidelijk weer een gevalletje, ja maar dit was ook erg hoor, terwijl het totaal niet in verhouding stond met het gruwelijke dodelijke geweld van links.
Ik heb echt helemaal gemist dat Democraten met duizenden tegelijk het Capitool hebben bestormd eigenlijk.
pi_203387891
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als je werkelijk niet snapt hoe het bestormen van een overheidsgebouw, met als doel het installeren van een nieuwe president te verstoren, een enorm veel groter probleem is dan een uit de hand gelopen demonstratie op het museumplein, dan heb je gewoon een enorme plaat voor je kop. Ongeacht waar de meeste slachtoffers vallen.

Maar goed, die discussie is over FOK! al een keer of 40-45 duizend keer gevoerd, dus laten we dat vooral niet over doen.

Staat ook allemaal los van het punt wat ik wilde maken, namelijk dat moslim extremisme zich niets aantrekt van onze links/rechts indeling.
  donderdag 27 januari 2022 @ 13:53:49 #220
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_203388003
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 10:05 schreef Aurelius het volgende:
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de relatie tussen Frits Bolkenstein en die ex-terroriste. :9
[..]

Heerlijk
pi_203388270
Dat ik dit nog eens mag meemaken, een TT waarin de zinsnede "VVD-terrorist" voor komt _O-
  donderdag 27 januari 2022 @ 16:41:05 #222
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203390134
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Robert M en Benno L kunnen wellicht ook een completer beeld geven over kindermisbruik. Maar als je niet snapt dat je je als kinderdagverblijf niet met Robert M moet wollen associëren is er iets goed mis met je moreel ethisch kompas.

Datzelfde geldt voor veroordeelde islamterroristen. Als je niet snapt dat je je daar als politieke partij niet mee moet willen associëren is er iets goed mis met je antenne.
Er is een verschil tussen een kinderdagverblijf en een discussiegroep in een politieke partij. Robert M kan in dat dagverblijf misbruik maken van de kinderen. Soumaya kan in die discussiegroep geen misbruik maken van wat dan ook om terroristische dingen mee te doen.

Dus ja als ze haar straf heeft uitgezeten en de functie heeft verder geen risicoprofiel, blijft er weinig over om dat dan te weigeren. Dan is het geen vreemde gedachte dat je gebruik maakt van haar kennis over terrorisme.

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 27-01-2022 18:28:18 ]
pi_203390898
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Jij komt met die zogenaamde onderzoeksbedrijven aanzetten maar je kan vervolgens niet uitleggen wat ze dan precies voor onderzoek doen dat stiekem viespeuken gedrag boven tafel krijgt. :')
Ze bellen onder andere met je vorige werkgevers voor interviews, je moet een VOG overleggen en je Social Media wordt gecontroleerd (en daarmee had je D66 viezerik Sidney Smeets kunnen pakken). Nogmaals hilarisch hoe je door de mand bent gevallen.
pi_203391160
De half-dementerende Bolkenstein is op zijn oude dag verliefd geworden op dit moslimvrouwtje, dat hem sluw op haar vingers heeft gewonden. In de coronaperiode, waarin iedereen sliep, is zij op slinkse wijze gepromoveerd binnen de VVD-gelederen, zodat ze nu kunnen zeggen dat ze "al jaren" voor de VVD actief is.

Een grove inschattingsfout, want dit gaat de VVD zowel leden als stemmen kosten. Tegelijkertijd is het weer een goede illustratie van het feit dat VVD steeds verder afglijdt naar het D66-niveau waar hypocrisie immers gemeengoed is.
  donderdag 27 januari 2022 @ 18:15:14 #225
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_203391204
Voor zo'n beetje elke baan binnen de (semi-)overheid heb je minimaal een VOG nodig maar bij de VVD is het allemaal geen probleem. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')