De VVD is dan ook geen overheid.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:15 schreef detaris het volgende:
Voor zo'n beetje elke baan binnen de (semi-)overheid heb je minimaal een VOG nodig maar bij de VVD is het allemaal geen probleem.
Weer zo'n nietszeggend antwoord, alsof vrijwilligers van stichtingen en verenigingen geen VOG hoeven aan te vragen indien de stichting of vereniging dat wenst.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De VVD is dan ook geen overheid.
Dat kan. Maar waarschijnlijk is er noodzaak voor omdat voorzitter van een werkgroep in een partij geen functie is waarmee de samenleving risico loopt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:28 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Weer zo'n nietszeggend antwoord, alsof vrijwilligers van stichtingen en verenigingen geen VOG hoeven aan te vragen indien de stichting of vereniging dat wenst.
Ook dit. Moet je voorstellen dat de PvdA of GL in eigen gelederen een de-radicaliseringsprojectje hadden opgestart. Ik weet wel wat de opinie dan was.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:14 schreef Tijger_m het volgende:
Dat ik dit nog eens mag meemaken, een TT waarin de zinsnede "VVD-terrorist" voor komt
Ik zou niet echt goed weten waarom we dat niet zouden moeten geloven, overigens, voor mij was het vooral de zinsnede VVD-terrorist waar ik om moest lachen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:49 schreef skrn het volgende:
[..]
Ook dit. Moet je voorstellen dat de PvdA of GL in eigen gelederen een de-radicaliseringsprojectje hadden opgestart. Ik weet wel wat de opinie dan was.
Maar nu moeten we die oude dinosaurus geloven dat ze echt wel okee is.
Mensen mogen leren van hun fouten, maar het is gewoon stom om ex-terroristen de de politiek in te sturen. Kan toch alleen tegen je worden gebruikt. De VVD krijgt wel het deksel op hun neus, altijd stoere taal maar ondertussen onderling heel wat anders.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou niet echt goed weten waarom we dat niet zouden moeten geloven, overigens, voor mij was het vooral de zinsnede VVD-terrorist waar ik om moest lachen.
Als we niet accepteren dat mensen veranderen en leren van hun fouten dan zijn we toch wel vrij ver heen, denk ik, en ik vermoed ook dat de AIVD wel gewaarschuwd had als ze niet van verleden geleerd had.
Fortuyn was ooit een overtuigd Maoist om maar eens wat te noemen.
Het echte probleem is eigenlijk dat het tegen ze gebruikt word, niet dat zij een gevaar is. En dat is, goed beschouwd, een hele trieste vaststelling.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:57 schreef skrn het volgende:
[..]
Mensen mogen leren van hun fouten, maar het is gewoon stom om ex-terroristen de de politiek in te sturen. Kan toch alleen tegen je worden gebruikt. De VVD krijgt wel het deksel op hun neus, altijd stoere taal maar ondertussen onderling heel wat anders.
Er zijn natuurlijk ook principiële bezwaren.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het echte probleem is eigenlijk dat het tegen ze gebruikt word, niet dat zij een gevaar is. En dat is, goed beschouwd, een hele trieste vaststelling.
Criminele veroordelingen zijn anders niet zo'n probleem bij de partijen die het meeste lawaai maken hierover.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:33 schreef skrn het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook principiële bezwaren.
Dat klopt. Maar geef je nou aan dat VVD op dat vlak is afgegleden tot die partijen die hier nu het meeste lawaai over maken? Verwachten we van partijen als de VVD niet beter?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Criminele veroordelingen zijn anders niet zo'n probleem bij de partijen die het meeste lawaai maken hierover.
Die logica snap ik even niet? De VVD protesteerde toch niet tegen haar aanstelling?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:39 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar geef je nou aan dat VVD op dat vlak is afgegleden tot die partijen die hier nu het meeste lawaai over maken? Verwachten we van partijen als de VVD niet beter?
Ok, maar laten we dit even wat breder trekken, wat is er dan nog voor argument om mensen die meegaan in het terrorisme verhaal daaruit te halen en van radicalisering af te brengen? Want blijkbaar maakt het niet uit wat je dan later doet of dat je afscheid neemt van dat traject, je blijft blijkbaar een terrorist.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:40 schreef sp3c het volgende:
die zijn ook niet veroordeeld omdat ze een politiek leider van een van de collega's neer wilden schieten
ik snap dat dat ff anders ligt
zijn toch wel meer zaken waarbij je in sommige vakgebieden niet meer welkom bent na een veroordeling?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, maar laten we dit even wat breder trekken, wat is er dan nog voor argument om mensen die meegaan in het terrorisme verhaal daaruit te halen en van radicalisering af te brengen? Want blijkbaar maakt het niet uit wat je dan later doet of dat je afscheid neemt van dat traject, je blijft blijkbaar een terrorist.
Je kan een straf uitzitten en jezelf rehabiliteren maar het maakt blijkbaar niets uit. Is dat nu echt het signaal wat we willen geven? Persoonlijk lijkt het mij niet het juiste verhaal.
Welke idioten? Medewerkers van Bolkestein?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn toch wel meer zaken waarbij je in sommige vakgebieden niet meer welkom bent na een veroordeling?
ik vind het heel mooi dat ze dr leven heeft gebeterd en ik gun haar haar baan bij de universiteit van harte maar hoe je het ook wend of keert zit Wilders nu al 100 jaar ergens in een bunker met strenge bewaking en voornamelijk dankzij deze idioten
ben het niet graag met de man eens maar ik zou hier ook wel een beetje boos over zijn
jij ook, iedereen ook
de hofstadgroep logischerwijsquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Welke idioten? Medewerkers van Bolkestein?
Je onderschat de gevolgen. Er zijn zat Nederlanders die vrezen voor meer aanslagen. Veel moslims zien meer repressie en disrespect vanuit de Nederlandse samenleving na de moord op Theo van Gogh en de ellende van de Hofstaggroep. Anderen zijn gefrustreerd vanwege het feit dat ze moeten invechten (Mark Rutte) en zien zo'n zogenaamde bekeerling wel opeens kansen krijgen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Criminele veroordelingen zijn anders niet zo'n probleem bij de partijen die het meeste lawaai maken hierover.
Nee, ik ben niet homo. Ik hou gewoon van aantrekkellijke meisjes.quote:Op donderdag 27 januari 2022 07:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Je vind haar niet lekker?
Ben je homo?
Taqqiya?quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:17 schreef Vasilevski het volgende:
Of we moeten dus echt geloven dat haar hele ommekeer totaal verzonnen is of zo. En dan moet je je afvragen: waarom in godsnaam?
Als jij ooit van jouw leven serieus bezig bent bent geweest met het plannen van een MOORD, dan mag je van mij rehabiliteren tot je een ons weegt, dan maakt dat voor mij niets uit.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:45 schreef Tijger_m het volgende:
Je kan een straf uitzitten en jezelf rehabiliteren maar het maakt blijkbaar niets uit. Is dat nu echt het signaal wat we willen geven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |