abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2022 @ 18:25:12 #226
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203391332
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 18:15 schreef detaris het volgende:
Voor zo'n beetje elke baan binnen de (semi-)overheid heb je minimaal een VOG nodig maar bij de VVD is het allemaal geen probleem. :')
De VVD is dan ook geen overheid.
pi_203391388
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 18:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De VVD is dan ook geen overheid.
Weer zo'n nietszeggend antwoord, alsof vrijwilligers van stichtingen en verenigingen geen VOG hoeven aan te vragen indien de stichting of vereniging dat wenst.
  donderdag 27 januari 2022 @ 19:07:32 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203391898
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 18:28 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Weer zo'n nietszeggend antwoord, alsof vrijwilligers van stichtingen en verenigingen geen VOG hoeven aan te vragen indien de stichting of vereniging dat wenst.
Dat kan. Maar waarschijnlijk is er noodzaak voor omdat voorzitter van een werkgroep in een partij geen functie is waarmee de samenleving risico loopt.
pi_203392836
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:14 schreef Tijger_m het volgende:
Dat ik dit nog eens mag meemaken, een TT waarin de zinsnede "VVD-terrorist" voor komt _O-
Ook dit. Moet je voorstellen dat de PvdA of GL in eigen gelederen een de-radicaliseringsprojectje hadden opgestart. Ik weet wel wat de opinie dan was.

Maar nu moeten we die oude dinosaurus geloven dat ze echt wel okee is.
pi_203392902
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:49 schreef skrn het volgende:

[..]
Ook dit. Moet je voorstellen dat de PvdA of GL in eigen gelederen een de-radicaliseringsprojectje hadden opgestart. Ik weet wel wat de opinie dan was.

Maar nu moeten we die oude dinosaurus geloven dat ze echt wel okee is.
Ik zou niet echt goed weten waarom we dat niet zouden moeten geloven, overigens, voor mij was het vooral de zinsnede VVD-terrorist waar ik om moest lachen.

Als we niet accepteren dat mensen veranderen en leren van hun fouten dan zijn we toch wel vrij ver heen, denk ik, en ik vermoed ook dat de AIVD wel gewaarschuwd had als ze niet van verleden geleerd had.
Fortuyn was ooit een overtuigd Maoist om maar eens wat te noemen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2022 19:52:24 ]
pi_203393026
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik zou niet echt goed weten waarom we dat niet zouden moeten geloven, overigens, voor mij was het vooral de zinsnede VVD-terrorist waar ik om moest lachen.

Als we niet accepteren dat mensen veranderen en leren van hun fouten dan zijn we toch wel vrij ver heen, denk ik, en ik vermoed ook dat de AIVD wel gewaarschuwd had als ze niet van verleden geleerd had.
Fortuyn was ooit een overtuigd Maoist om maar eens wat te noemen.
Mensen mogen leren van hun fouten, maar het is gewoon stom om ex-terroristen de de politiek in te sturen. Kan toch alleen tegen je worden gebruikt. De VVD krijgt wel het deksel op hun neus, altijd stoere taal maar ondertussen onderling heel wat anders.
pi_203393051
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:57 schreef skrn het volgende:

[..]
Mensen mogen leren van hun fouten, maar het is gewoon stom om ex-terroristen de de politiek in te sturen. Kan toch alleen tegen je worden gebruikt. De VVD krijgt wel het deksel op hun neus, altijd stoere taal maar ondertussen onderling heel wat anders.
Het echte probleem is eigenlijk dat het tegen ze gebruikt word, niet dat zij een gevaar is. En dat is, goed beschouwd, een hele trieste vaststelling.
pi_203393669
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het echte probleem is eigenlijk dat het tegen ze gebruikt word, niet dat zij een gevaar is. En dat is, goed beschouwd, een hele trieste vaststelling.
Er zijn natuurlijk ook principiële bezwaren.
pi_203393723
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:33 schreef skrn het volgende:

[..]
Er zijn natuurlijk ook principiële bezwaren.
Criminele veroordelingen zijn anders niet zo'n probleem bij de partijen die het meeste lawaai maken hierover.
pi_203393759
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Criminele veroordelingen zijn anders niet zo'n probleem bij de partijen die het meeste lawaai maken hierover.
Dat klopt. Maar geef je nou aan dat VVD op dat vlak is afgegleden tot die partijen die hier nu het meeste lawaai over maken? Verwachten we van partijen als de VVD niet beter?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2022 20:39:33 ]
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 20:40:22 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203393782
die zijn ook niet veroordeeld omdat ze een politiek leider van een van de collega's neer wilden schieten

ik snap dat dat ff anders ligt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203393807
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:39 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar geef je nou aan dat VVD op dat vlak is afgegleden tot die partijen die hier nu het meeste lawaai over maken? Verwachten we van partijen als de VVD niet beter?
Die logica snap ik even niet? De VVD protesteerde toch niet tegen haar aanstelling?

Maar sowieso, ik heb weinig verwachtingen van de VVD in positieve zin over het algemeen en dat men de rug hierover niet recht kon houden bevestigde mijn beeld alleen maar :)
pi_203393907
quote:
88s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:40 schreef sp3c het volgende:
die zijn ook niet veroordeeld omdat ze een politiek leider van een van de collega's neer wilden schieten

ik snap dat dat ff anders ligt
Ok, maar laten we dit even wat breder trekken, wat is er dan nog voor argument om mensen die meegaan in het terrorisme verhaal daaruit te halen en van radicalisering af te brengen? Want blijkbaar maakt het niet uit wat je dan later doet of dat je afscheid neemt van dat traject, je blijft blijkbaar een terrorist.

Je kan een straf uitzitten en jezelf rehabiliteren maar het maakt blijkbaar niets uit. Is dat nu echt het signaal wat we willen geven? Persoonlijk lijkt het mij niet het juiste verhaal.
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 20:48:41 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203393955
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ok, maar laten we dit even wat breder trekken, wat is er dan nog voor argument om mensen die meegaan in het terrorisme verhaal daaruit te halen en van radicalisering af te brengen? Want blijkbaar maakt het niet uit wat je dan later doet of dat je afscheid neemt van dat traject, je blijft blijkbaar een terrorist.

Je kan een straf uitzitten en jezelf rehabiliteren maar het maakt blijkbaar niets uit. Is dat nu echt het signaal wat we willen geven? Persoonlijk lijkt het mij niet het juiste verhaal.
zijn toch wel meer zaken waarbij je in sommige vakgebieden niet meer welkom bent na een veroordeling?

ik vind het heel mooi dat ze dr leven heeft gebeterd en ik gun haar haar baan bij de universiteit van harte maar hoe je het ook wend of keert zit Wilders nu al 100 jaar ergens in een bunker met strenge bewaking en voornamelijk dankzij deze idioten

ben het niet graag met de man eens maar ik zou hier ook wel een beetje boos over zijn

jij ook, iedereen ook
pi_203393982
quote:
88s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:48 schreef sp3c het volgende:

[..]
zijn toch wel meer zaken waarbij je in sommige vakgebieden niet meer welkom bent na een veroordeling?

ik vind het heel mooi dat ze dr leven heeft gebeterd en ik gun haar haar baan bij de universiteit van harte maar hoe je het ook wend of keert zit Wilders nu al 100 jaar ergens in een bunker met strenge bewaking en voornamelijk dankzij deze idioten

ben het niet graag met de man eens maar ik zou hier ook wel een beetje boos over zijn

jij ook, iedereen ook
Welke idioten? Medewerkers van Bolkestein?
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 20:50:13 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203393986
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:49 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Welke idioten? Medewerkers van Bolkestein?
de hofstadgroep logischerwijs
pi_203394179
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je onderschat de gevolgen. Er zijn zat Nederlanders die vrezen voor meer aanslagen. Veel moslims zien meer repressie en disrespect vanuit de Nederlandse samenleving na de moord op Theo van Gogh en de ellende van de Hofstaggroep. Anderen zijn gefrustreerd vanwege het feit dat ze moeten invechten (Mark Rutte) en zien zo'n zogenaamde bekeerling wel opeens kansen krijgen.

Terrorisme scheurt de samenleving. Dat doet terrorisme. Maak er geen spelletje van, geen politiek grapje.
pi_203394583
Dus nee, die lichtvoetigheid en 'ze heeft haar straf gekregen', ik kan daar niet tegen.

Laat haar alsjeblieft een baan buiten de politiek krijgen.
  donderdag 27 januari 2022 @ 22:00:31 #244
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203395379
Ze heeft wel inzicht getoond door het islamitische terroristische geweld af te zweren (laten we dat even geloven) en bij de VVD actief te worden. Dat is een veel effectievere manier om Nederland te vernielen dan eens een paar politici doodschieten.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203397400
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 07:08 schreef laforest het volgende:

[..]
Je vind haar niet lekker? :{

Ben je homo?
Nee, ik ben niet homo. Ik hou gewoon van aantrekkellijke meisjes.
2.
pi_203397412
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:17 schreef Vasilevski het volgende:
Of we moeten dus echt geloven dat haar hele ommekeer totaal verzonnen is of zo. En dan moet je je afvragen: waarom in godsnaam?
Taqqiya?
2.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 00:28:29 #247
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203397558
Nederland glijdt steeds verder af; zelfs een tweede kans is niet eens meer mogelijk :')
pi_203397889
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:45 schreef Tijger_m het volgende:
Je kan een straf uitzitten en jezelf rehabiliteren maar het maakt blijkbaar niets uit. Is dat nu echt het signaal wat we willen geven?
Als jij ooit van jouw leven serieus bezig bent bent geweest met het plannen van een MOORD, dan mag je van mij rehabiliteren tot je een ons weegt, dan maakt dat voor mij niets uit.

Je bent serieus bezig geweest met het plannen van een MOORD.

Dan ben je voor altijd koekoek en een gevaar voor de samenleving, ongeacht je aangeeft hoeveel je zegt ge-rehabiliteert te zijn.

Game over. Klaar.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_203404225
Wat kan dan wel? Een vent die een moskee in brand heeft gestoken (geen slachtoffers) en na zijn veroordeling in de fractie van de PVV gaat werken, omdat hij spijt heeft betuigd? Zeg het maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')