Ben vrij neutraal maar dit is toch ook voor PSV-fans een van de meest kleurloze elftallen ooit? Vreemdelingenlegioen waarbij alleen Gakpo af en toe uitblinkt.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:19 schreef RipCity het volgende: Onze stad, onze wedstrijd Onze spelers die elke topper in geen als 11 slapzakken zonder inzet en passie.
Eens… we hebben 3 potjes genoten aan t begin van t seizoen en verder doffe ellende..quote:Op zondag 23 januari 2022 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben vrij neutraal maar dit is toch ook voor PSV-fans een van de meest kleurloze elftallen ooit? Vreemdelingenlegioen waarbij alleen Gakpo af en toe uitblinkt.
De helft is geblesseerd. Dit is een halve B teamquote:Op zondag 23 januari 2022 15:25 schreef hanns het volgende:
Weinig gevaar weer voorin van PSV..
Als Ajax nog 1 of 2x gevaarlijk wordt is het klaar.
Eens. Alleen blijf ik het gevoel houden dat dat niet ligt aan de spelers. Het moet echt zoveel beter kunnen met dit materiaal.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben vrij neutraal maar dit is toch ook voor PSV-fans een van de meest kleurloze elftallen ooit? Vreemdelingenlegioen waarbij alleen Gakpo af en toe uitblinkt.
De helft is geblesseerdquote:Op zondag 23 januari 2022 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo'n Götze valt wel echt gruwelijk tegen. Puur op basis van naam lijkt hij in de basis te staan.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. Alleen blijf ik het gevoel houden dat dat niet ligt aan de spelers. Het moet echt zoveel beter kunnen met dit materiaal.
Het hele voetbal is steeds kleurlozer geworden. Vind het in context tot andere Eredivisie teams met een Sangaré en Madueke nog wel meevallen.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
‘Vreemdelingenlegioen’, aldus een fan van het team dat met net zoveel Nederlanders aan de aftrap verscheen als PSV, en er nu minder op het veld heeft staan.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Komt ook door het spelen zonder publiek lijkt me. Maar het voetbal is mij ook te steriel ja. Je ziet zelden nog echt technische individuele kwaliteit.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Het hele voetbal is steeds kleurlozer geworden. Vind het in context tot andere Eredivisie teams met een Sangaré en Madueke nog wel meevallen.
Ja, maar ook de echte karakters ontbreken steeds meer. Er zijn nog maar weinig interessante mooie figuren te vinden in de voetballerij. Alle ziel wordt er uitgehaald lijkt t wel.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Komt ook door het spelen zonder publiek lijkt me. Maar het voetbal is mij ook te steriel ja. Je ziet zelden nog echt technische individuele kwaliteit.
Kan ik me zeker in vinden. Het is teveel robotvoetbal.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ja, maar ook de echte karakters ontbreken steeds meer. Er zijn nog maar weinig interessante mooie figuren te vinden in de voetballerij. Alle ziel wordt er uitgehaald lijkt t wel.
Gakpo haalt prima statistieken. Maar als je een heel jaar geen topwedstrijd wint dan is er weinig aan. Eigenlijk was alleen de maand augustus leuk dit jaar.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eens… we hebben 3 potjes genoten aan t begin van t seizoen en verder doffe ellende..
Zelfs gakpo zeer matig seizoen.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo'n Götze valt wel echt gruwelijk tegen. Puur op basis van naam lijkt hij in de basis te staan.
Vind jij het materiaal verder goed ja? Vind dat ook nog wel tegenvallen eigenlijk. Kutkeeper op doel, 4 nietszeggende verdedigers, Van Ginkel en Guti zo kleurloos als wat.
Tja dan wordt het al behoorlijk lastig.
Dan moet je langs Hans Anders.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:09 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal niet zien vanuit deze hoek.
Hoi Vincent Bijlo.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:09 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal niet zien vanuit deze hoek.
Ow dan is het goed jaquote:Op zondag 23 januari 2022 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach, het is niet dat het kampioenschap hierop uiteindelijk beslist gaat worden.
quote:Op zondag 23 januari 2022 16:11 schreef Zorro het volgende:
Erg jammer dat er geen type Huub Stevens of Ola Toivonen meer bij PSV speelt.
quote:
Bedankt maat.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:20 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nog een voorbeeld. Hopelijk snap je het nu. Geeft niet dat je niet zo slim bent, maar komt goed
2 weken break ook weer. Kansloos.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Terecht verloren. Klaar met voetbal.
Gewoon goed gezien dat PSV kwaliteit mist, Hans.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:35 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hulde voor het indekken, je had het bij het rechte eind
Die verwijst naar zijn assistent en de VAR.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:38 schreef Buitendam het volgende:
Je zou nu Makkelie zijn die dalijk die beelden te zien krijgt en commentaar moet leverenkutbaan.
Dat lijkt mij best een slim plan.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die verwijst naar zijn assistent en de VAR.
Dit. Je kan het niet eens zijn met de regel maar als het niet duidelijk te zien is is die bal volgens de regels gewoon nog binnen.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:42 schreef GGMM het volgende:
Opzich is het toch wel logisch dat de VAR hem niet afkeurt? Er is geen camerastandpunt waaruit duidelijk blijkt dat de bal over de lijn is.
Klopt. Die grensrechter moet dat natuurlijk zien.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:42 schreef GGMM het volgende:
Opzich is het toch wel logisch dat de VAR hem niet afkeurt? Er is geen camerastandpunt waaruit duidelijk blijkt dat de bal over de lijn is.
Vertel eens, waarde PicoMMP, hoe heb jij dat geconstateerd?quote:
Laat gewoon gaan joh.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel eens, waarde PicoMMP, hoe heb jij dat geconstateerd?
Het doet er eigenlijk niet toe. Was de bal overduidelijk wél over de lijn? Dát is er wat aangetoond moest worden en dat bleek niet mogelijk.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel eens, waarde PicoMMP, hoe heb jij dat geconstateerd?
Ik vind dat uiteindelijk wel kort door de bocht. Uiteindelijk wil je zoveel mogelijk de juiste beslissing nemen en dat er over een beslissing als deze zo min mogelijk discussie bestaat. Maar ja, daarvoor heb je dus echt een lijncamera nodig, blijkt maar weer.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:05 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het doet er eigenlijk niet toe. Was de bal overduidelijk wél over de lijn? Dát is er wat aangetoond moest worden en dat bleek niet mogelijk.
Het is zelfde situatie als bij Real Madrid - Ajax. Bij twijfel doet de VAR niets. Dan is het aan de grens om hier een keuze in te maken. Van zo'n afstand waar grens op zat incl been van Blind denk ik niet dat hij het 100% kon constateren op millimeter nauwkeurigquote:Op zondag 23 januari 2022 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat uiteindelijk wel kort door de bocht. Uiteindelijk wil je zoveel mogelijk de juiste beslissing nemen en dat er over een beslissing als deze zo min mogelijk discussie bestaat. Maar ja, daarvoor heb je dus echt een lijncamera nodig, blijkt maar weer.
Dat is nu eenmaal hoe de spelregels zijn. Of dat terécht is natuurlijk weer een andere vraag, maar lijncamera's zouden inderdaad geen overbodige luxe zijn.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat uiteindelijk wel kort door de bocht. Uiteindelijk wil je zoveel mogelijk de juiste beslissing nemen en dat er over een beslissing als deze zo min mogelijk discussie bestaat. Maar ja, daarvoor heb je dus echt een lijncamera nodig, blijkt maar weer.
Tja, hierdoor is er niet verloren. Was ook nog vķķr de daadwerkelijke aanval. Het was pas zuur, in mijn ogen, als de bal door hands of overtreding die goal in gewerkt zou worden.quote:
quote:
Of je moet net als bij buitenspel regels hanteren als: Bij twijfel gaat het voordeel naar de aanvallende/verdedigende partij. Het boeit mij verder niet welke van de twee het voordeel krijgt maar dan is er in ieder geval duidelijkheid.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:14 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal hoe de spelregels zijn. Of dat terécht is natuurlijk weer een andere vraag, maar lijncamera's zouden inderdaad geen overbodige luxe zijn.
Je pakt één klein stukje uit mijn post. Daarna leg ik namelijk uit waarom PSV nergens recht op had.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:14 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Tja, hierdoor is er niet verloren. Was ook nog vķķr de daadwerkelijke aanval. Het was pas zuur, in mijn ogen, als de bal door hands of overtreding die goal in gewerkt zou worden.
Nu kan je klagen dat die bal een paar mm over was, wat niet te zien is, dan had je maar beter moeten verdedigen .
Kutpost van LL.quote:
Niks in te brengen tegen een half b team van PSV.. uiteindelijk de KNVB weer nodig voor de 3 punten.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:13 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de mediateam weer met toffe interviews komt
Ja, jammer.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks in te brengen tegen een half b team van PSV.. uiteindelijk de KNVB weer nodig voor de 3 punten.
Ga je schamen man
Is die toch heb je weer genoten?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks in te brengen tegen een half b team van PSV.. uiteindelijk de KNVB weer nodig voor de 3 punten.
Ga je schamen man
Wat een verschrikkelijke wedstrijd hč.quote:
In de praktijk zie ik bij de VAR ook heel vaak dat ze wel ingrijpen bij een twijfelgeval.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:12 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
De Var overruled alleen als er overduidelijk bewijs is, dat is er met deze camerastandpunten/beelden niet. Blijkbaar zijn dit de regels zo. Vraag is of de grens het dan goed had. Ik heb geen idee, weet wel dat die er beter voor stond dan dit hele forum en huilie Schmidt etc.
Nee, dit is niet zo.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daarom moeten we er ook vanaf. De VAR maakt het spel juist minder eerlijk, omdat je in een split second toch uiteindelijk zuiverder de mee- en tegenvallers verdeelt dan wanneer je er lang over na mag denken.
Als Blind, maar dat had hij niet. Je gaat nu af op iemand die het waarschijnlijk minder goed heeft gezien dan de joden van de VAR in de VAR-room.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:13 schreef Landgeld het volgende:
Kijk als die bal onterecht over de doellijn was, zou ik het begrijpen. Maar om de schuld van de nederlaag nu volledig neer te leggen of die bal wel of niet over de lijn is...
Als Blind die bal 3cm eerder had geraakt, was de conclusie hetzelfde geweest.
Het is zoeken naar een reden terwijl die echt niet zo zwaar gerelateerd is aan een goal.
Dat is te kort door de bocht, er zijn genoeg situaties waarbij de VAR overduidelijk kan zien of de scheidsrechter of grensrechter de juiste beslissing heeft genomen of niet. Ook dingen als buitenspel, bal over de lijn, wel of geen hands, wel of geen overtreding, etc. zijn soms heel goed te zien door de VAR.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daarom moeten we er ook vanaf. De VAR maakt het spel juist minder eerlijk, omdat je in een split second toch uiteindelijk zuiverder de mee- en tegenvallers verdeelt dan wanneer je er lang over na mag denken.
quote:Op zondag 23 januari 2022 17:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ga je schamen man
Gelukkig maar ja!quote:Op zondag 23 januari 2022 18:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Blind, maar dat had hij niet. Je gaat nu af op iemand die het waarschijnlijk minder goed heeft gezien dan de joden van de VAR in de VAR-room.
dat maakt toch helemaal niet uit, het toont alleen aan dat het onder een hoek niet aan te tonen valt of de bal volledig over de zijlijn wasquote:Op zondag 23 januari 2022 18:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Compleet andere hoek ook. Jammer, Sjoerd.
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het veld was ook groen. Sjoerd snapt er weinig van.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maakt niet uit maatjequote:Op zondag 23 januari 2022 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Pfoeh, hoop dat niemand die gelezen heeft. Ik zette even een sneer richting mijn makker @:litmanenafca
Aantal graden van de hoek maakt veel uit. Wel duidelijk dat een aantal mensen nooit een wiskunde diploma gehaald hebben.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat maakt toch helemaal niet uit, het toont alleen aan dat het onder een hoek niet aan te tonen valt of de bal volledig over de zijlijn was
Gaat toch gewoon om het principe dat je het gewoon niet kan zien zonder lijncamera ouwe reusquote:Op zondag 23 januari 2022 19:28 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Aantal graden van de hoek maakt veel uit. Wel duidelijk dat een aantal mensen nooit een wiskunde diploma gehaald hebben.
Vanuit die hoek, ja.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat maakt toch helemaal niet uit, het toont alleen aan dat het onder een hoek niet aan te tonen valt of de bal volledig over de zijlijn was
Gaat om de betrouwbaarheid waarmee je een uitspraak kunt doen. Hoek van 5 of 40 graden maakt een groot verschil. Dus als de bal bijna bij de boarding was geweest had de var hem ook niet mogen terugdraaien?quote:Op zondag 23 januari 2022 19:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gaat toch gewoon om het principe dat je het gewoon niet kan zien zonder lijncamera ouwe reus
Marcootje tochquote:Op zondag 23 januari 2022 19:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Gaat om de betrouwbaarheid waarmee je een uitspraak kunt doen. Hoek van 5 of 40 graden maakt een groot verschil. Dus als de bal bijna bij de boarding was geweest had de var hem ook niet mogen terugdraaien?
Vanaf waar mogen ze het wel of niet terugdraaien dan? En onder welke hoek moet de camera staan.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Marcootje toch
Zo laag ga je toch niet ouwe reus
Ze mogen het terugdraaien als ze 100% zeker zijn, dat staat gewoon in de regelsquote:Op zondag 23 januari 2022 19:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vanaf waar mogen ze het wel of niet terugdraaien dan? En onder welke hoek moet de camera staan.
Onder deze hoek had je al een vrij hoge betrouwbaarheid. Dan ga je toch van het meest waarschijnlijke uit in veel gevallen.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze mogen het terugdraaien als ze 100% zeker zijn, dat staat gewoon in de regels
Vandaag heeft wel bewezen dat er een camera gewoon recht op de lijn moet staan toch?
Een VAR mag niet uitgaan van het meest waarschijnlijke, die moet volledig zeker zijnquote:Op zondag 23 januari 2022 20:00 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Onder deze hoek had je al een vrij hoge betrouwbaarheid. Dan ga je toch van het meest waarschijnlijke uit in veel gevallen.
Ja dat is duidelijk.
Hands wel of niet aangeschoten mogen ze ook nooit meer ingrijpen dan.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een VAR mag niet uitgaan van het meest waarschijnlijke, die moet volledig zeker zijn
Dat gaat om interpretatie en is geen feitelijkheid zoals buitenspel of bal over de lijnquote:Op zondag 23 januari 2022 20:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hands wel of niet aangeschoten mogen ze ook nooit meer ingrijpen dan.
Buitenspel is ook nooit met een camera die exact op lijn staat. En de meetapparatuur geeft ook geen 100% nauwkeurigheid.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat om interpretatie en is geen feitelijkheid zoals buitenspel of bal over de lijn
Lastig al die regeltjes he?
De tweede helft wel van de strijdlust van PSV B.. jullie ook van de KNjb ?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is die toch heb je weer genoten?
PSV b heeft zich aardig geweerd tegen het Bayern van NL wat amper iets kon creëeren tegen een gehavende PSVquote:Op zondag 23 januari 2022 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]moet PSV zich niet een beetje schamen als koploper in een thuiswedstrijd op een gelijkspelletje te gokken?
Grens vlagt niet dus volgens hem bal was niet volledig over de lijn, het tegendeel is door de VAR niet bewezen.
Net zoals dat geneuzel in eerdere edities dat de elleboogstoot van Klaassen, de tik van Martinez en het op het been staan van Martinez niet krachtig genoeg was.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV b heeft zich aardig geweerd tegen het Bayern van NL wat amper iets kon creëeren tegen een gehavende PSV
Helaas speel je zoals vaker ook tegen een var in het voordeel van Ajax, is geen incident meer
Genotquote:Op zondag 23 januari 2022 18:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Blind, maar dat had hij niet. Je gaat nu af op iemand die het waarschijnlijk minder goed heeft gezien dan de joden van de VAR in de VAR-room.
Hoi rogerquote:Op zondag 23 januari 2022 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV b heeft zich aardig geweerd tegen het Bayern van NL wat amper iets kon creëeren tegen een gehavende PSV
Helaas speel je zoals vaker ook tegen een var in het voordeel van Ajax, is geen incident meer
quote:Op zondag 23 januari 2022 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De tweede helft wel van de strijdlust van PSV B.. jullie ook van de KNjb ?
[ link | afbeelding ]
Hahaha strijdlust was zo goed dat je werkelijk geen kans hebt gehad in de 2de helft na de 1-1. Beetje Feyenoord niveau voetbal was niet goed maar we hebben wel gestredenquote:Op zondag 23 januari 2022 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De tweede helft wel van de strijdlust van PSV B.. jullie ook van de KNjb ?
[ link | afbeelding ]
Hahahahahahahha maatje toch heb je gezopen?quote:Op maandag 24 januari 2022 00:38 schreef Ciscus het volgende:
Dat Ajax speelt ook echt belabberd zeg, wat een kleurloos team. Saaie spelers. Ik vind die Timber wel een leuke speler, en Mazraoui is ook interessant. Tadic misschien ook wel, maar dat vind ik zo'n nerd.
Psv is gewoon nog zwakker, maar de spelers zijn individueel echt zo beroerd niet hoor. Iets meer lef , Van Ginkel eruit voor Sangare én een echte spits er voila: een dikke tweede plek en met veel geluk ietsjes meer.
Je kunt toch niet serieus zeggen dat Ajax deze wedstrijd goed was?quote:Op maandag 24 januari 2022 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahahahahahahha maatje toch heb je gezopen?
61 doelpunten al gescoord maar meneer vind het saai.
Ajax was niet goed maar dat is omdat PSV niet wilde spelen. PSV ging voor de GAE tactiek, hopen op gelijkspel en misschien een keer goed counteren. Tegen een ploeg die niet wilt ballen kan je niet leuk spelen.quote:Op maandag 24 januari 2022 01:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt toch niet serieus zeggen dat Ajax deze wedstrijd goed was?
Ze speelden bij PSV voorzichtig, dat mag in voetbal. Sterker nog; dat is meer toegestaan dan nichterig terugrollen in het veld. Kun je ook wereldkampioen mee worden enzo. met voorzichtig spelen..quote:Op maandag 24 januari 2022 01:42 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
De koploper die met poep in de broek aan de wedstrijd begint, spelend voor een gelijkspel. Die 5-0 stond denk nog vers in het geheugen.
Hoewel Ajax niet goed speelde, is het natuurlijk lastig spelen tegen zo’n counterploeg.
Ik heb Ajax veel beter en leuker zien ballen dan dit gebeuren ja. Jij niet? Zie ze wel domineren, maar het is weinig sprankelend of leuk. Misschien moet ik nog meer zuipen...quote:Op maandag 24 januari 2022 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahahahahahahha maatje toch heb je gezopen?
61 doelpunten al gescoord maar meneer vind het saai.
Voor een leuke wedstrijd heb je 2 ploegen nodig en als jij dat prima vindt van je eigen ploeg waarom verwacht je dan wel zoveel van de andere ploeg?quote:Op maandag 24 januari 2022 07:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ze speelden bij PSV voorzichtig, dat mag in voetbal. Sterker nog; dat is meer toegestaan dan nichterig terugrollen in het veld. Kun je ook wereldkampioen mee worden enzo. met voorzichtig spelen..
Ik mag hopen dat Ajax een wat hoger niveau nastreeft dan dat van gisteren, want dat was erg lafjes en saai.
Ben het eigenlijk wel met je eens over Ajax maar niet over PSV. Vind het echt een matig team. Kleurloos en onmachtig.quote:Op maandag 24 januari 2022 00:38 schreef Ciscus het volgende:
Dat Ajax speelt ook echt belabberd zeg, wat een kleurloos team. Saaie spelers. Ik vind die Timber wel een leuke speler, en Mazraoui is ook interessant. Tadic misschien ook wel, maar dat vind ik zo'n nerd.
Psv is gewoon nog zwakker, maar de spelers zijn individueel echt zo beroerd niet hoor. Iets meer lef , Van Ginkel eruit voor Sangare én een echte spits er voila: een dikke tweede plek en met veel geluk ietsjes meer.
Ik geef je op een briefje dat als het andersom was geweest, het doelpunt was afgekeurd.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:57 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Je doelt nu vast op rode kaarten/penals, die inderdaad een stuk subjectiever van aard zijn. Bij dit is het gewoon zoals door mij eerder beschreven. Had de grens ‘m uitgegeven, dan kon op basis van de beelden ķķk niet bepaald worden dat ie wél in was.
In dit soort complotten geloof ik niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik geef je op een briefje dat als het andersom was geweest, het doelpunt was afgekeurd.
We kunnen er lang en breed over praten maar zo werkt het wel.
Nee, ook dan was er namelijk geen enkel beeld gevonden waarop je het met 100% zekerheid kon zeggen.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik geef je op een briefje dat als het andersom was geweest, het doelpunt was afgekeurd.
Het is geen complot, maar bij twijfel zal een club als Ajax, Bayern, Real Madrid, etc altijd aan het langste eind trekken. Dat is gewoon menselijk, want waarneming is bij twijfelgevallen subjectief.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In dit soort complotten geloof ik niet.
Misschien wel als het Ajax of PSV tegen Cambuur was in een vol stadion en Cambuur scoort zo, maar niet bij wedstrijden tussen topclubs in een leeg stadion
En dat had dan geen donder uitgemaakt, want dan had men het wel gezien. Waarneming is niet 100% objectief. Ga maar eens ooggetuige verklaringen lezen. Zien allemaal hetzelfde en dus ook allemaal iets anders.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ook dan was er namelijk geen enkel beeld gevonden waarop je het met 100% zekerheid kon zeggen.
Nee als de VAR twijfelt blijft de beslissing die de arbitrage heeft genomen gewoon staan.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is geen complot, maar bij twijfel zal een club als Ajax, Bayern, Real Madrid, etc altijd aan het langste eind trekken. Dat is gewoon menselijk, want waarneming is bij twijfelgevallen subjectief.
ik vind het wat overdreven, de grens wist op dat moment niet dat er een goal zou uitrollen, Makkelie vraagt op het moment of de bal in was en de grens bevestigt dat, dit was voor de goal.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is geen complot, maar bij twijfel zal een club als Ajax, Bayern, Real Madrid, etc altijd aan het langste eind trekken. Dat is gewoon menselijk, want waarneming is bij twijfelgevallen subjectief.
Ehh ja, oké. Hier kan ik echt helemaal niks mee.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat had dan geen donder uitgemaakt, want dan had men het wel gezien.
ja PSV wint wat weinig topwedstrijdenquote:Op maandag 24 januari 2022 09:19 schreef Gutanoth het volgende:
Als ik een euro kreeg voor elke geen-UI-ajax-user die hier alleen komt na een winst van ajax op PSV, had ik eigenhandig het hongerprobleem in de wereld op kunnen lossen.
Moet zeggen dat ik in het begin ook dacht dat 'ie uit was, wie niet trouwens. Maar degene die er het beste zicht op had vlagde niet en na 40-45 herhalingen neig ik eigenlijk toch wel licht naar dat de bal in was.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:18 schreef Scrummie het volgende:
Zolang de VAR geen beeld kan vinden die het 100% uitsluit kan ie er niets mee. Terecht dus dat ie er niets mee deed.
Als de grens had aangegeven dat die bal wel over de lijn was had je er niemand over gehoord (want dan was de goal überhaupt niet gevallen, weg alle ophef). En dat was dan prima geweest.
Ja daar gaat het niet om in mijn post hč?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja PSV wint wat weinig topwedstrijden
net als Schmidt heb je het over bijzakenquote:Op maandag 24 januari 2022 09:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja daar gaat het niet om in mijn post hč?
Het lijkt ook gewoon dat ie uit is, op de beschikbare beelden, wat mij betreft. Maar ja, iets wat lijkt hoeft niet zo te zijn en dan moet je gewoon op de waarneming van de grens af gaan.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik in het begin ook dacht dat 'ie uit was, wie niet trouwens. Maar degene die er het beste zicht op had vlagde niet en na 40-45 herhalingen neig ik eigenlijk toch wel licht naar dat de bal in was.
Hoeveel van die goals hebben we al niet gezien in de premier league waar een bal 100% over de lijn leek maar het dan met die technologie bleek dat de doellijn en een klein vlakje van de bal elkaar raakten.
Klopt, die gaat nergens over.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja daar gaat het niet om in mijn post hč?
Toch is dit ook een aparte richtlijn, want je hebt ook regelmatig twijfelgevallen waar de scheidsrechter naar het schermpje komt. Dan noemen ze het wel 100% fout, maar dat is lang niet altijd zo.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:18 schreef Scrummie het volgende:
Zolang de VAR geen beeld kan vinden die het 100% uitsluit kan ie er niets mee. Terecht dus dat ie er niets mee deed.
Als de grens had aangegeven dat die bal wel over de lijn was had je er niemand over gehoord (want dan was de goal überhaupt niet gevallen, weg alle ophef). En dat was dan prima geweest.
ah oké sorry Tarado, ik wist niet dat we het in het PSV topic alleen maar mochten hebben over balletje wel of niet over de lijnquote:Op maandag 24 januari 2022 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
net als Schmidt heb je het over bijzaken
Dat heeft Makkelie allemaal uitgelegd voor de camera.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Toch is dit ook een aparte richtlijn, want je hebt ook regelmatig twijfelgevallen waar de scheidsrechter naar het schermpje komt. Dan noemen ze het wel 100% fout, maar dat is lang niet altijd zo.
Een camera aan beide kanten op de lijn alleen lost dit ook niet op, vaak lopen er dan mensen voor denk ik.
Het gaat mij helemaal niet om dit specifieke moment, ik geef aan dat waarneming niet 100% objectief is en dat dit beslissingen beīnvloedt.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wat overdreven, de grens wist op dat moment niet dat er een goal zou uitrollen, Makkelie vraagt op het moment of de bal in was en de grens bevestigt dat, dit was voor de goal.
Over hoeveel schijven is die bal erna gegaan, dat wordt voor het gemak maar even vergeten want huilie huilie is uiteraard een stuk makkelijker
Maar dat is wel minder geworden (in Nederland) geloof ik, ze laten nu meer aan de scheidsrechter dan vorig seizoen.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Toch is dit ook een aparte richtlijn, want je hebt ook regelmatig twijfelgevallen waar de scheidsrechter naar het schermpje komt. Dan noemen ze het wel 100% fout, maar dat is lang niet altijd zo.
Oh daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Vond wat dat betreft de conference league echt weer heerlijk voor de winterstop, gewoon oprechte emotie na goals, niet meer dat gezeik dat je toch een beetje naar die scheids aan het kijken bent of hij op zijn oorlel aan het drukken is.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het lijkt ook gewoon dat ie uit is, op de beschikbare beelden, wat mij betreft. Maar ja, iets wat lijkt hoeft niet zo te zijn en dan moet je gewoon op de waarneming van de grens af gaan.
Laatste klopt ook, en dat is ook eigenlijk de enige echte oplossing voor zulke gevallen. Maar ja, om nou ook voor de zijlijnen dat hawkeye gebeuren toe te gaan passen gaat me ook wel weer wat ver eigenlijk. Maar goed, ik ben ook van mening dat ik liever zonder VAR voetbal en dan liever wat fouten van de arbitrage accepteer. En daar zal ik waarschijnlijk niet veel medestanders in vinden.
Toch apart.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee als de VAR twijfelt blijft de beslissing die de arbitrage heeft genomen gewoon staan.
PSV is gewoon een matig elftal met een slechte coach.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja PSV wint wat weinig topwedstrijden
Dit dus.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Absoluut niet, want dan hadden ze een beeld moeten aanleveren waarop dat te zien is.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit dus.
Als de VAR had gezegd: duidelijk uit, dan was dat ook geaccepteerd.
dat soort dingen kijk ik nietquote:Op maandag 24 januari 2022 09:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat heeft Makkelie allemaal uitgelegd voor de camera.
Dan had Ajax geklaagd en om bewijs gevraagd. Op welk beeld staat dan dat het uit is? Real Madrid - Ajax zijn ze niet vergeten hoor. Toen was er ook geen bewijs.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit dus.
Als de VAR had gezegd: duidelijk uit, dan was dat ook geaccepteerd.
moet jij wetenquote:
Makkelie gaat zelf toch niet kijken?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Absoluut niet, want dan hadden ze een beeld moeten aanleveren waarop dat te zien is.
Dan hadden ze dus alsnog een beeld moeten hebben waarop te zien is dat die bal 100% uit is. Dat is het 'voordeel' van deze situatie. Het is altijd zwart of wit.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Makkelie gaat zelf toch niet kijken?
Als de VAR door het oortelefoontje tettert dat 'ie uit is, keurt 'ie 'm gewoon af zonder te kijken, want het is feitelijk en geen interpretatie.
Maar dan had de VAR daarna wel moeten laten zien op welk beeld hij met 100% zekerheid heeft kunnen constateren dat de bal uit was.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Makkelie gaat zelf toch niet kijken?
Als de VAR door het oortelefoontje tettert dat 'ie uit is, keurt 'ie 'm gewoon af zonder te kijken, want het is feitelijk en geen interpretatie.
dat wil de knjb niet!quote:Op maandag 24 januari 2022 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dan had de VAR daarna wel moeten laten zien op welk beeld hij met 100% zekerheid heeft kunnen constateren dat de bal uit was.
Dat kan de VAR niet.
Dat hoeven ze dan niet te laten zien, toch? Tijdens de wedstrijd, bedoel ik. De VAR roept iets in zo'n geval en Makkelie neemt dat over. Hoogstens komt er achteraf discussie over.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hadden ze dus alsnog een beeld moeten hebben waarop te zien is dat die bal 100% uit is. Dat is het 'voordeel' van deze situatie. Het is altijd zwart of wit.
Ja, dan had je dus exact dezelfde discussie gehad en kan de VAR ook nog eens geen beeld aanleveren die bewijst waarom ze de beslissing hebben genomen.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat hoeven ze dan niet te laten zien, toch? Tijdens de wedstrijd, bedoel ik. De VAR roept iets in zo'n geval en Makkelie neemt dat over. Hoogstens komt er achteraf discussie over.
Tuurlijk welquote:Op maandag 24 januari 2022 09:45 schreef Halcon het volgende:
Dat hoeven ze dan niet te laten zien, toch? Tijdens de wedstrijd, bedoel ik.
Nee bij zaken als buitenspel, wel/niet over de lijn. Dus zaken die 100% zeker zijn vast te stellen gaat de scheids nooit kijken. Maar je moet natuurlijk wel het bewijs hebben.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Ze moeten de scheids toch kunnen aantonen dat hij er 100% zeker naast zit. Anders mogen ze niet ingrijpen.
Daarom grepen ze niet in.
Ja, dan had je exact dezelfde discussie gehad. Met wel een beeld waaruit naar mijn idee blijkt dat die bal vrijwel zeker uit was.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dan had je dus exact dezelfde discussie gehad en kan de VAR ook nog eens geen beeld aanleveren die bewijst waarom ze de beslissing hebben genomen.
De scheidsrechter gaat bij zo'n situatie niet zelf kijken en af op het oordeel van de VAR. Als die zeggen dat 'ie in was, dan is 'ie in. Zeggen ze dat 'ie uit was, dan is 'ie uit.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Ze moeten de scheids toch kunnen aantonen dat hij er 100% zeker naast zit. Anders mogen ze niet ingrijpen.
Daarom grepen ze niet in.
Precies, vrijwel. Dus geen 100%. We hebben het hier niet over een interpretatieregel.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dan had je exact dezelfde discussie gehad. Met wel een beeld waaruit naar mijn idee blijkt dat die bal vrijwel zeker uit was.
Nee, 100% zeker weet je het nooit als je geen beeld hebt waarbij de camera er loodrecht op staat. Maar denk op basis van de beelden die er nu waren, dat je het wel beter in kunt schatten dan een grensrechter wiens zicht geblokkeerd wordt door Blind en die er best wel een eindje vanaf staat.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, vrijwel. Dus geen 100%. We hebben het hier niet over een interpretatieregel.
Exact, en precies daarom heeft de VAR niet ingegrepen. Je begrijpt het dus welquote:Op maandag 24 januari 2022 09:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, 100% zeker weet je het nooit als je geen beeld hebt waarbij de camera er loodrecht op staat.
De VAR regels schrijven inderdaad voor dat alleen mag worden ingegrepen bij een duidelijke fout.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Absoluut niet, want dan hadden ze een beeld moeten aanleveren waarop dat te zien is.
Je bent er zo dichtbij. Het is pal voor je neus. Je ziet het, maar je ziet het ook weer niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, 100% zeker weet je het nooit als je geen beeld hebt waarbij de camera er loodrecht op staat. Maar denk op basis van de beelden die er nu waren, dat je het wel beter in kunt schatten dan een grensrechter wiens zicht geblokkeerd wordt door Blind en die er best wel een eindje vanaf staat.
Kan jij met 100% zekerheid zeggen dat dit een duidelijke fout is?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VAR regels schrijven inderdaad voor dat alleen mag worden ingegrepen bij een duidelijke fout.
Maar zo is de praktijk gewoonweg niet.
Nou, ben het er mee eens dat de regels zijn gevolgd. Maar ik vind die regels en deels ook de opzet van de VAR wat krom.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact, en precies daarom heeft de VAR niet ingegrepen. Je begrijpt het dus wel
Nee, maar als ik kijk naar wanneer de VAR ingrijpt is dat vaker bij een twijfelgeval dan bij een 100% fout.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan jij met 100% zekerheid zeggen dat dit een duidelijke fout is?
Nee.
Nee heel goedquote:Op maandag 24 januari 2022 10:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar als ik kijk naar wanneer de VAR ingrijpt is dat vaker bij een twijfelgeval dan bij een 100% fout.
Nogmaals, het gaat mij niet om deze specifieke situatie, maar om het effect van de VAR. Ik vind het heel slecht uitgepakt.
Omdat heel veel regels in het voetbal of welke sport dan ook open staan voor interpretatie. Maar dat is bij een bal die wel of niet over de lijn is nou precies niet het geval.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar als ik kijk naar wanneer de VAR ingrijpt is dat vaker bij een twijfelgeval dan bij een 100% fout.
Dat is met buitenspelquote:Op maandag 24 januari 2022 10:13 schreef kurk_droog het volgende:
Voor psv is het lastig natuurlijk maar bij twijfel het voordeel altijd in het voordeel van de aanvallende partij laten vallen
Het heeft niet zo veel te maken met 'bij twijfel in het voordeel voor de aanvallende partij'. Bij twijfel door de VAR blijft het besluit van de scheidsrechter staan, dat is altijd zo ongeacht of de aanvallende of verdedigende partij voordeel heeft.. En dat is volledig terecht natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:13 schreef kurk_droog het volgende:
Voor psv is het lastig natuurlijk maar bij twijfel het voordeel altijd in het voordeel van de aanvallende partij laten vallen. Goed gegaan door de scheids.
Pech voor psv, mja, maar dan maar met 1 doelpunt verschil verliezen hadden ze ook niet verdiend met dat laffe voetbal van ze.
@:psvcl
Er is wel alle reden om aan te nemen dat de beste man het überhaupt niet goed gezien kan hebben.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het heeft niet zo veel te maken met 'bij twijfel in het voordeel voor de aanvallende partij'. Bij twijfel door de VAR blijft het besluit van de scheidsrechter staan, dat is altijd zo ongeacht of de aanvallende of verdedigende partij voordeel heeft.. En dat is volledig terecht natuurlijk.
Prima goal, en ook een terechte uitslag. Het gejank hier bij de PSV-supporters slaat nergens op. Het is met het blote oog en met in deze wedstrijd beschikbare technologie niet te beoordelen of deze bal helemaal over de lijn was en dus ga je af op het oordeel van degene die dat als vak heeft, de grensrechter. Kan prima dat die het verkeerd gezien heeft natuurlijk, maar er is geen enkele reden om dat aan te nemen.
Dat verandert alsnog niets aan de situatie.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is wel alle reden om aan te nemen dat de beste man het überhaupt niet goed gezien kan hebben.
Daar kan (en mag) je over twijfelen. Daarom keek die VAR er ook naar, maar kon het uiteindelijke besluit niet bevestigen of ontkennen. En dus is er besloten zoals is besloten.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is wel alle reden om aan te nemen dat de beste man het überhaupt niet goed gezien kan hebben.
En bij twijfel dus voordeel voor de aanvallende partij.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toch apart.
Grensrechter stond er ver vanaf en Blind stond er voor. Zelfs als 'ie precies met z'n ogen op de actie was gericht, had hij het niet goed kunnen zien.
En dat is totaal niet relevant. Want de VAR kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het besluit wat genomen is niet klopt. En dus blijft dat besluit staan.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Bij twijfel blijft het besluit staan. Aanvallend of verdedigend heeft er niets mee te maken.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bij twijfel dus voordeel voor de aanvallende partij.
Dat is bij buitenspel zo als de grensrechter twijfeltquote:Op maandag 24 januari 2022 10:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bij twijfel dus voordeel voor de aanvallende partij.
Dacht dat het voor meerdere situaties zo is.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is bij buitenspel zo als de grensrechter twijfelt
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar
Dat siert jequote:Op maandag 24 januari 2022 10:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht dat het voor meerdere situaties zo is.
En anders zit ik fout, dat accepteer ik prima hoor.
Volgens mij alleen voor buitenspel, waarvan tegenwoordig vrij aardig bepaald kan worden of er sprake van is of niet, zodat men niet meer afhankelijk is van de waarneming van de grensrechter.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht dat het voor meerdere situaties zo is.
En anders zit ik fout, dat accepteer ik prima hoor.
Denk dat het bewijs met onderstaande tweet toch aardig geleverd is dat hij er niet overheen was.quote:
Ja in een 3d tekenprogramma kan je die bal natuurlijk plaatsen waar je wilt, en net zķ schuiven dat hij wel/niet buiten de lijnen valt.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat het bewijs met onderstaande tweet toch aardig geleverd is dat hij er niet overheen was.
[ twitter ]
Hoezo is dat nou weer zielig? Als mensen ongefundeerd gaan roepen dat het een schande is en zo'n bal duidelijk uit is, dan vind ik een tegenreactie (met 3d-onderzoek) vrij logisch.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja in een 3d tekenprogramma kan je die bal natuurlijk plaatsen waar je wilt, en net zķ schuiven dat hij wel/niet buiten de lijnen valt.
Dat hier zķ veel mensen zķ veel tijd insteken vind ik nog wel het zieligste van allemaal![]()
De wedstrijd is gespeeld, 3 punten voor ajax, klaar.
Kan jij ook weer mooi uitloggen tot er weer een situatie is waarbij je lekker kan gaan zitten zuigen op dit forum
Neemt niet weg dat je in dat tekenprogramma de bal neer kunt leggen waar je wilt. Net zoals dat je dat kunt in je huiskamer, de studio van Studio Voetbal, etc.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer zielig? Als mensen ongefundeerd gaan roepen dat het een schande is en zo'n bal duidelijk uit is, dan vind ik een tegenreactie (met 3d-onderzoek) vrij logisch.
Dat klopt, maar je bent toch wel met mij eens dat het op basis van de beelden onmogelijk is om uitsluitsel te geven? Vanwaar dan het gezeur en geklaag over een 50/50 beslissing (maar op basis van de regels juist) die net de kant van Ajax opvalt?quote:Op maandag 24 januari 2022 11:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je in dat tekenprogramma de bal neer kunt leggen waar je wilt. Net zoals dat je dat kunt in je huiskamer, de studio van Studio Voetbal, etc.
Je zou een wiskundige naar de hoek en de schaduw kunnen laten kijken. Denk dat je er dan wel uit komt. De gemiddelde flierefluiter kan het zonder technische hulpmiddelen niet 100% vast stellen inderdaad. En dat kan een grensrechter die achter Blind en dan ook nog eens mééééters verderop staat, al helemaal niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je bent toch wel met mij eens dat het op basis van de beelden onmogelijk is om uitsluitsel te geven? Vanwaar dan het gezeur en geklaag over een 50/50 beslissing (maar op basis van de regels juist) die net de kant van Ajax opvalt?
Ik vond het altijd zo bijzonder dat iedere ajax-supporter vind dat elke ploeg volle bak op de aanval moet tegen ze. Het leuke aan voetbal is, vind ik, dat je de de tegenstander probeert te slim af te zijn door je tactiek; bijvoorbeeld het afsnijden van lijnen, het zetten van druk op de achterste linie, het zorgen dat een bepaalde speler z'n stempel niet kan drukken etc etc. Dat is niet perse laf of countervoetbal, er zit nog een heel gebied tussen aanvallend en verdedigend spelen. Sommige clubs kopen daar zelfs op in, een bepaalde tactiek..quote:Op maandag 24 januari 2022 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een leuke wedstrijd heb je 2 ploegen nodig en als jij dat prima vindt van je eigen ploeg waarom verwacht je dan wel zoveel van de andere ploeg?
Super logisch inderdaad, dat je je door random schreeuwers op het internet laat triggeren om een 3d programma op te starten, een uur van je tijd te verneuken om een 3d weergave te maken van een situatie die toch niet meer gaat veranderenquote:Op maandag 24 januari 2022 10:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer zielig? Als mensen ongefundeerd gaan roepen dat het een schande is en zo'n bal duidelijk uit is, dan vind ik een tegenreactie (met 3d-onderzoek) vrij logisch.
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou een wiskundige naar de hoek en de schaduw kunnen laten kijken. Denk dat je er dan wel uit komt. De gemiddelde flierefluiter kan het zonder technische hulpmiddelen niet 100% vast stellen inderdaad. En dat kan een grensrechter die achter Blind en dan ook nog eens mééééters verderop staat, al helemaal niet.
Nee hoor dat vind ik helemaal niet, het is begrijpelijk dat ploegen de deur niet openzetten tegen Ajax, alleen wil PSV toch voor het kampioenschap gaan dan zal je toch moeten proberen te winnen ipv niet te verliezen, zeker als je weet dat Ajax onnodig veel puntverlies heeft geleden de 1e seizoenshelft. Het stond verdedigend goed maar aanvallend was PSV machteloos, dan was je uiteindelijk de tegenstander toch niet te slim af tactisch gezien en is het niet meer dan leuk geprobeerd maar gefaald.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:05 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo bijzonder dat iedere ajax-supporter vind dat elke ploeg volle bak op de aanval moet tegen ze. Het leuke aan voetbal is, vind ik, dat je de de tegenstander probeert te slim af te zijn door je tactiek; bijvoorbeeld het afsnijden van lijnen, het zetten van druk op de achterste linie, het zorgen dat een bepaalde speler z'n stempel niet kan drukken etc etc. Dat is niet perse laf of countervoetbal, er zit nog een heel gebied tussen aanvallend en verdedigend spelen. Sommige clubs kopen daar zelfs op in, een bepaalde tactiek..
Ah ja, mijn oude functie was lead engineer Industriele automatisering, tegenwoordig werk ik als sales manager industriele automatisering. Ik werk in Breda trouwens, ben naar het westland verhuisd omdat mijn vriendin daar vandaan komt en het hier te duur is voor paupers zoals jijquote:Op maandag 24 januari 2022 11:23 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Je bio zegt dat je application engineer (elektrotech) bent en woonachtig bent in het Westland. Chef lampjes vervangen in de kassen? Knap hoor, dat je zo veel kunt posten tijdens je werk!
Dat puntverlies heeft Ajax niet geleden tegen mega-aanvallende ploegen. Achterin dichthouden en dan hopen dat je voorin genoeg hebt aan één of twee kansjes.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor dat vind ik helemaal niet, het is begrijpelijk dat ploegen de deur niet openzetten tegen Ajax, alleen wil PSV toch voor het kampioenschap gaan dan zal je toch moeten proberen te winnen ipv niet te verliezen, zeker als je weet dat Ajax onnodig veel puntverlies heeft geleden de 1e seizoenshelft. Het stond verdedigend goed maar aanvallend was PSV machteloos, dan was je uiteindelijk de tegenstander toch niet te slim af tactisch gezien en is het niet meer dan leuk geprobeerd maar gefaald.
dat klopt maar ik vind het toch een verschil of het Go Ahead is of PSV die op deze manier speeltquote:Op maandag 24 januari 2022 11:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat puntverlies heeft Ajax niet geleden tegen mega-aanvallende ploegen. Achterin dichthouden en dan hopen dat je voorin genoeg hebt aan één of twee kansjes.
Van Kemenade moet even een pot koffie zetten.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen warm bad zoals ze ons altijd willen doen geloven
Ik niet. Beide gaan er waarschijnlijk dik af als ze vol op de aanval gaan spelen.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat klopt maar ik vind het toch een verschil of het Go Ahead is of PSV die op deze manier speelt
Wat ik dan niet snap is dat Schmidt zo lang wacht met het brengen van Vertessen. Dat lijkt mij tegen Blind echt één van de grootste gevaren die PSV kan hebben. En dan breng je hem in de 82e minuut, als Ajax voor staat en alleen nog maar hoeft te verdedigen..quote:Op maandag 24 januari 2022 11:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat puntverlies heeft Ajax niet geleden tegen mega-aanvallende ploegen. Achterin dichthouden en dan hopen dat je voorin genoeg hebt aan één of twee kansjes.
quote:Op maandag 24 januari 2022 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Kemenade moet even een pot koffie zetten.
30 miljoen schuld, wijf bij mij wegquote:Op maandag 24 januari 2022 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ twitter ]
Rik gaat ook full calimero al kan ik het artikel niet lezen
Het is op basis van de regels die we nu hebben gewoon een correcte beslissing.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ twitter ]
Rik gaat ook full calimero al kan ik het artikel niet lezen
er zit nog wel wat tussenin bij PSV, het blijft tactisch altijd een compromis maar nu was het accent teveel op verdedigen en te weinig op wat te doen in balbezitquote:Op maandag 24 januari 2022 11:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik niet. Beide gaan er waarschijnlijk dik af als ze vol op de aanval gaan spelen.
Aanvallend was PSV ook wel wat gekortwiekt. Vond de tactiek, gezien het beschikbare materiaal, niet heel raar. Wel wat te laat aanvallend gewisseld.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit nog wel wat tussenin bij PSV, het blijft tactisch altijd een compromis maar nu was het accent teveel op verdedigen en te weinig op wat te doen in balbezit
Ik denk dat de 5-0 oorwassing ook wel heeft gezorgd voor de voorzichtigheid en dan dus hopen op net die ene goede aanval. Zo kregen we toch een paar kansen. Een gelijkspel was vervolgens ook prima geweest, kampioen word je tegen de kleintjes (zei Vd Kuylen ooit😈).quote:Op maandag 24 januari 2022 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor dat vind ik helemaal niet, het is begrijpelijk dat ploegen de deur niet openzetten tegen Ajax, alleen wil PSV toch voor het kampioenschap gaan dan zal je toch moeten proberen te winnen ipv niet te verliezen, zeker als je weet dat Ajax onnodig veel puntverlies heeft geleden de 1e seizoenshelft. Het stond verdedigend goed maar aanvallend was PSV machteloos, dan was je uiteindelijk de tegenstander toch niet te slim af tactisch gezien en is het niet meer dan leuk geprobeerd maar gefaald.
maar Willy won regelmatig ook de topwedstrijdenquote:Op maandag 24 januari 2022 11:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik denk dat de 5-0 oorwassing ook wel heeft gezorgd voor de voorzichtigheid en dan dus hopen op net die ene goede aanval. Zo kregen we toch een paar kansen. Een gelijkspel was vervolgens ook prima geweest, kampioen word je tegen de kleintjes (zei Vd Kuylen ooit😈).
Denk dat er weinig op de tactiek van PSV was aan te merken gisteren. Vind het wel een erg saaie ploeg verder met weinig kwaliteit.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar Willy won regelmatig ook de topwedstrijden
Ik vond het starten met alleen Gakpo als speler met echte diepgang toch wel opvallend. Dan weet je dat je jezelf aanvallend erg onmachtig maakt.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat er weinig op de tactiek van PSV was aan te merken gisteren. Vind het wel een erg saaie ploeg verder met weinig kwaliteit.
Ja maar wat heb je verder voor materiaal? Spelers als Vertessen enzo gaan het toch ook niet voor je doen.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond het starten met alleen Gakpo als speler met echte diepgang toch wel opvallend. Dan weet je dat je jezelf aanvallend erg onmachtig maakt.
Er was ook weinig anders beschikbaar natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond het starten met alleen Gakpo als speler met echte diepgang toch wel opvallend. Dan weet je dat je jezelf aanvallend erg onmachtig maakt.
Hoe is dat anders dan jij die een uur aan het zelfde ding verpest door er over te discussiëren op een forum.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Super logisch inderdaad, dat je je door random schreeuwers op het internet laat triggeren om een 3d programma op te starten, een uur van je tijd te verneuken om een 3d weergave te maken van een situatie die toch niet meer gaat veranderen
Vertessen kun je dan beter in laten vallen als je iets moet forceren. Wel eerder dan de 86e minuut. Snap wel dat je die achter de hand houdt.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je hebt nog steeds een Bruma en een Vertessen. Bij uitstek spelers die diepgang hebben. Dat je niet va banque van start gaat tegen Ajax kan ik heel goed begrijpen, maar zķ weinig aanvallend vermogen op het veld zetten is toch wel vrij kansloos.
zo ver is PSV niet, al begon het seizoen heel goed. Als je punt is dat Ajax het beter doet dan PSV, dan prima. Ik vind het een onsympathieke club, maar ze doen het goed hoor. Het is verder niet mijn verdienste dat PSV het beter doet dan Heerenveen, net zomin als dat het jouw verdienste is dat Ajax het beter doet dan PSV.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar Willy won regelmatig ook de topwedstrijden
Ik vind dat een beetje onzin dat zo ver is PSV niet en Ajax had het voor het goeie nooit zover moeten laten komen, die hebben echt teveel punten laten liggen.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
zo ver is PSV niet, al begon het seizoen heel goed. Als je punt is dat Ajax het beter doet dan PSV, dan prima. Ik vind het een onsympathieke club, maar ze doen het goed hoor. Het is verder niet mijn verdienste dat PSV het beter doet dan Heerenveen, net zomin als dat het jouw verdienste is dat Ajax het beter doet dan PSV.
Ik heb lang getwijfeld, maar nu denk ik toch ook dat de bal over de zijlijn is geweest.quote:Van de Kerkhof-broers hekelen arbitrage: 'Laf van Makkelie om niet zelf te kijken'
René en Willy van de Kerkhof vinden het belachelijk dat de 1-2 van Ajax tijdens de topper tegen PSV werd goedgekeurd. De bal zou voor het doelpunt van Noussair Mazraoui nog over de zijlijn zijn geweest. De arbitrage vond echter dat er geen duidelijk bewijs was dat de bal na contact met Daley Blind over de lijn was en zo telde het doelpunt alsnog.
Doorslaggevend dit. KNJB!quote:Op maandag 24 januari 2022 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb lang getwijfeld, maar nu denk ik toch ook dat de bal over de zijlijn is geweest.
En gij Renéquote:Op maandag 24 januari 2022 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb lang getwijfeld, maar nu denk ik toch ook dat de bal over de zijlijn is geweest.
Gelukkig plaats jij vervolgens een post die precies dezelfde discussie aanzwengeltquote:Op maandag 24 januari 2022 13:25 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een discussie hier over die bal wel of niet uit.
Ik zwengel helemaal niks aan. Ik post alleen de feiten waarmee ik de discussie juist probeer te stoppen.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig plaats jij vervolgens een post die precies dezelfde discussie aanzwengelt
Oh nou je mening is al een keer of 40-45 gepost inmiddels.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zwengel helemaal niks aan. Ik post alleen de feiten waarmee ik de discussie juist probeer te stoppen.
Welke mening?quote:Op maandag 24 januari 2022 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh nou je mening is al een keer of 40-45 gepost inmiddels.
Daar heb ik wel echt van genoten ja.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:28 schreef Buitendam het volgende:
Zonder reconstructie met schilderstape en bal neem ik niemand serieus.
quote:Op maandag 24 januari 2022 13:28 schreef Buitendam het volgende:
Zonder reconstructie met schilderstape en bal neem ik niemand serieus.
We hebben hier een wat objectiever mening voor nodig,quote:Op maandag 24 januari 2022 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:“Zijn ze nou helemaal gek geworden? Ze lullen alleen maar over of de bal wel of niet uit was.
Iedereen is in de war over die VAR. Ze hebben met zijn tweeën een kwartier lopen gluren: de bal was gewoon in, het was een zuivere goal. Niemand kan het zien met die beelden. Ze hebben gister foto’s getoond dat ik achter de VAR zou zitten: ze moeten niet zo zeuren, lekker voetballen.
Vraag het eens aan die trainer (Roger Schmidt, red.) die zondag zei ‘ze moeten die cup vast naar Amsterdam sturen.’ Nou, daar heeft hij gelijk in, want Ajax is de beste.
Het is gewoon 2-1. Het was een wereldgoal met een fantastische aanval. Een zeer verdiende overwinning van Ajax. Ajax wilde voetballen en PSV wilde verdedigen. En dan moeten we niet meer zeuren over of die bal over de lijn is of niet. Voor de overtreding op het middenveld bij Ajax-AZ (1-2) werd ook niet voor gefloten en toen werd het 1-1. Daar heeft niemand het over.”
"Niemand kan het zien met die beelden"quote:Op maandag 24 januari 2022 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hebben hier een wat objectiever mening voor nodig,
Sjaak Swart, Mister Ajax: ‘Ze hebben een kwartier lopen gluren’
[..]
klopt alle driequote:Op maandag 24 januari 2022 13:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
"Niemand kan het zien met die beelden"
"Die bal was gewoon in"
Dorpsgek.
Er was een volwassen man het veld aan het uit- en inrollen.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar ipv te klagen over of die bal in of uit was zou ik me vooral zorgen maken over dat schmidt er werkelijk niks van kan. Kwam ook gewoon geen echt slotoffensief
Leg je toch weer vakkundig de schuld bij een ander dat is ook knap!quote:Op maandag 24 januari 2022 13:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er was een volwassen man het veld aan het uit- en inrollen.
al vond ik dat wel een gele kaart waard, jammer want hij speelde solidequote:Op maandag 24 januari 2022 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leg je toch weer vakkundig de schuld bij een ander dat is ook knap!
Ja zeker mee eens maar om dan je eigen falen weer af te schuiven is ook wel knap.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
al vond ik dat wel een gele kaart waard, jammer want hij speelde solide
wat ik niet zo goed begrijp is dat hij bijtekent als hij weet dat hij aankomende zomer vertrekt, al denk ik zelf dat hij nog een seizoen blijft ivm wkquote:Op maandag 24 januari 2022 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Gakpo dus de interesse gewekt van Liverpool, Man City en Bayern. Dat is wel echt de top van top hč. Lijkt mij allemaal wat hoog gegrepen, maar allez.
Lijkt mij een gevalletje meer salaris en pas na het WK weg, en PSV gaat niet al te moeilijk doen bij een goed bedrag, wat met een contract t/m 2026 een betere onderhandelingspositie geeft. Win/win situatie voor beide, als er geen ernstige blessures oid om de hoek komen kijken.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik niet zo goed begrijp is dat hij bijtekent als hij weet dat hij aankomende zomer vertrekt, al denk ik zelf dat hij nog een seizoen blijft ivm wk
Is toch gewoon een heerlijke discussie man. Net als die strafschop bij Ajax-Utrecht in 2016. (Die Ajax het kampioenschap leek op te leveren.) Was iedereen ook weken vies mad over.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh nou je mening is al een keer of 40-45 gepost inmiddels.
Swartact.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Dat was wel echt een belachelijke pingel trouwensquote:Op maandag 24 januari 2022 14:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch gewoon een heerlijke discussie man. Net als die strafschop bij Ajax-Utrecht in 2016. (Die Ajax het kampioenschap leek op te leveren.) Was iedereen ook weken vies mad over.
Nee maakt achteraf geen reet uit. En ik denk dat Ajax dit seizoen ook gewoon met 10 punten verschil kampioen wordt, maar je weet maar nooit.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wel echt een belachelijke pingel trouwensZelfs Vincent Bijlo zag dat daar niks aan de hand was.
Uiteindelijk alsnog kampioen geworden, dus zou het wat uitmaken?
Maar dat ging dan ook echt nergens over, deze beslissing was de enig mogelijke uitkomst.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch gewoon een heerlijke discussie man. Net als die strafschop bij Ajax-Utrecht in 2016. (Die Ajax het kampioenschap leek op te leveren.) Was iedereen ook weken vies mad over.
Dat is waar maar die filmpjes en foto's van ballen op een lijn vind ik wel prachtig.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat ging dan ook echt nergens over, deze beslissing was de enig mogelijke uitkomst.
Hey hey hey give Ajax the cupquote:Op maandag 24 januari 2022 14:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee maakt achteraf geen reet uit. En ik denk dat Ajax dit seizoen ook gewoon met 10 punten verschil kampioen wordt, maar je weet maar nooit.
Als het op 1 punt aankomt dan is het wel zuur natuurlijk.
De wedstrijdleider mag de uiteindelijke beslissing nemenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom hebben ze bij het voetbal niet op elke lijn een cameradat is echt dom!
Hahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 24 januari 2022 15:30 schreef tja77 het volgende:
Overigens bij het snooker gebruiken ze bij het herplaatsen van ballen de camera. Je had gisteren hetzelfde kunnen doen, op aanwijzing van de VAR de bal zo plaatsen als de situatie was, en vervolgens kijken of de bal over de lijn was.
Duurt 1 minuut en scheelt een hoop gezever.
Jammer dat er geen nabeschouwing was met Sjaak en Willy & René.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:30 schreef tja77 het volgende:
Overigens bij het snooker gebruiken ze bij het herplaatsen van ballen de camera. Je had gisteren hetzelfde kunnen doen, op aanwijzing van de VAR de bal zo plaatsen als de situatie was, en vervolgens kijken of de bal over de lijn was.
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:30 schreef tja77 het volgende:
dan kan Ajax geen kampioen worden, je weet tochquote:Op maandag 24 januari 2022 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom hebben ze bij het voetbal niet op elke lijn een cameradat is echt dom!
Jij had hier diepgaande tactische analyses verwacht?quote:Op maandag 24 januari 2022 16:20 schreef GGMM het volgende:
Gaat het nou serieus nog steeds over die bal op de lijn?
Dat was wel het meest opzienbarende moment van deze wedstrijd.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:20 schreef GGMM het volgende:
Gaat het nou serieus nog steeds over die bal op de lijn?
Ja natuurlijk, pakt de bal, legt hem neer, VAR roept in het oortje (nog 20 cm. naar buiten), verplaats de bal, je gaat op 1 lijn staan en je kunt ECHT beoordelen of die bal wel of niet in z’n geheel de lijn over was.quote:
Je kunt dat toch best digitaal oplossen? Alle variabelen weet je of kun je weten. Je kunt de situatie dan precies op je scherm laten reconstrueren. Ook zonder met ballen te gaan lopen sjouwen op het veld.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, pakt de bal, legt hem neer, VAR roept in het oortje (nog 20 cm. naar buiten), verplaats de bal, je gaat op 1 lijn staan en je kunt ECHT beoordelen of die bal wel of niet in z’n geheel de lijn over was.
Zo moeilijk is het niet, nu “denken” ze dat de bal niet in z’n geheel de lijn over was, dan weten ze het vrijwel zeker. Scheelt een hoop aannames en onzekerheid.
Dit is wel een hele domme postquote:Op maandag 24 januari 2022 16:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, pakt de bal, legt hem neer, VAR roept in het oortje (nog 20 cm. naar buiten), verplaats de bal, je gaat op 1 lijn staan en je kunt ECHT beoordelen of die bal wel of niet in z’n geheel de lijn over was.
Zo moeilijk is het niet, nu “denken” ze dat de bal niet in z’n geheel de lijn over was, dan weten ze het vrijwel zeker. Scheelt een hoop aannames en onzekerheid.
Ja precies en wie zegt dan dat dat wel PRECIES de plek is waar de bal is geweest? Inclusief dus een stuitje zoals gisteren, want je kan de bal dan niet neerleggen.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat?quote:Op maandag 24 januari 2022 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is wel een hele domme post
Dat ziet die VAR toch?quote:Op maandag 24 januari 2022 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies en wie zegt dan dat dat wel PRECIES de plek is waar de bal is geweest? Inclusief dus een stuitje zoals gisteren, want je kan de bal dan niet neerleggen.
Nee, dat gaat echt een minuutje kosten Hans. Het is geen snooker.
Waar ga je hem terugleggen dan. In de lucht kan een bal ook uit zijn he Hans, of ben je niet bekend met voetbal?quote:Op maandag 24 januari 2022 16:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat ziet die VAR toch?
Die kan toch vanuit die camerapositie die bal laten terugleggen. Dan duurt het 2-3 minuten, hoeveel tijd werd er gisteren bijgetikt? Minuutje of 9?
Dan moet je daar wel de soft- en hardware voor hebben natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt dat toch best digitaal oplossen? Alle variabelen weet je of kun je weten. Je kunt de situatie dan precies op je scherm laten reconstrueren. Ook zonder met ballen te gaan lopen sjouwen op het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |