PSV b heeft zich aardig geweerd tegen het Bayern van NL wat amper iets kon creëeren tegen een gehavende PSVquote:Op zondag 23 januari 2022 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]moet PSV zich niet een beetje schamen als koploper in een thuiswedstrijd op een gelijkspelletje te gokken?
Grens vlagt niet dus volgens hem bal was niet volledig over de lijn, het tegendeel is door de VAR niet bewezen.

Net zoals dat geneuzel in eerdere edities dat de elleboogstoot van Klaassen, de tik van Martinez en het op het been staan van Martinez niet krachtig genoeg was.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV b heeft zich aardig geweerd tegen het Bayern van NL wat amper iets kon creëeren tegen een gehavende PSV
Helaas speel je zoals vaker ook tegen een var in het voordeel van Ajax, is geen incident meer

Genotquote:Op zondag 23 januari 2022 18:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Blind, maar dat had hij niet. Je gaat nu af op iemand die het waarschijnlijk minder goed heeft gezien dan de joden van de VAR in de VAR-room.

Hoi rogerquote:Op zondag 23 januari 2022 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV b heeft zich aardig geweerd tegen het Bayern van NL wat amper iets kon creëeren tegen een gehavende PSV
Helaas speel je zoals vaker ook tegen een var in het voordeel van Ajax, is geen incident meer

quote:Op zondag 23 januari 2022 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De tweede helft wel van de strijdlust van PSV B.. jullie ook van de KNjb ?
[ link | afbeelding ]

Hahaha strijdlust was zo goed dat je werkelijk geen kans hebt gehad in de 2de helft na de 1-1. Beetje Feyenoord niveau voetbal was niet goed maar we hebben wel gestredenquote:Op zondag 23 januari 2022 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De tweede helft wel van de strijdlust van PSV B.. jullie ook van de KNjb ?
[ link | afbeelding ]

Hahahahahahahha maatje toch heb je gezopen?quote:Op maandag 24 januari 2022 00:38 schreef Ciscus het volgende:
Dat Ajax speelt ook echt belabberd zeg, wat een kleurloos team. Saaie spelers. Ik vind die Timber wel een leuke speler, en Mazraoui is ook interessant. Tadic misschien ook wel, maar dat vind ik zo'n nerd.
Psv is gewoon nog zwakker, maar de spelers zijn individueel echt zo beroerd niet hoor. Iets meer lef , Van Ginkel eruit voor Sangare én een echte spits er voila: een dikke tweede plek en met veel geluk ietsjes meer.

Je kunt toch niet serieus zeggen dat Ajax deze wedstrijd goed was?quote:Op maandag 24 januari 2022 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahahahahahahha maatje toch heb je gezopen?
61 doelpunten al gescoord maar meneer vind het saai.

Ajax was niet goed maar dat is omdat PSV niet wilde spelen. PSV ging voor de GAE tactiek, hopen op gelijkspel en misschien een keer goed counteren. Tegen een ploeg die niet wilt ballen kan je niet leuk spelen.quote:Op maandag 24 januari 2022 01:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt toch niet serieus zeggen dat Ajax deze wedstrijd goed was?

Ze speelden bij PSV voorzichtig, dat mag in voetbal. Sterker nog; dat is meer toegestaan dan nichterig terugrollen in het veld. Kun je ook wereldkampioen mee worden enzo. met voorzichtig spelen..quote:Op maandag 24 januari 2022 01:42 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
De koploper die met poep in de broek aan de wedstrijd begint, spelend voor een gelijkspel. Die 5-0 stond denk nog vers in het geheugen.
Hoewel Ajax niet goed speelde, is het natuurlijk lastig spelen tegen zo’n counterploeg.

Ik heb Ajax veel beter en leuker zien ballen dan dit gebeuren ja. Jij niet? Zie ze wel domineren, maar het is weinig sprankelend of leuk. Misschien moet ik nog meer zuipen...quote:Op maandag 24 januari 2022 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahahahahahahha maatje toch heb je gezopen?
61 doelpunten al gescoord maar meneer vind het saai.

Voor een leuke wedstrijd heb je 2 ploegen nodig en als jij dat prima vindt van je eigen ploeg waarom verwacht je dan wel zoveel van de andere ploeg?quote:Op maandag 24 januari 2022 07:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ze speelden bij PSV voorzichtig, dat mag in voetbal. Sterker nog; dat is meer toegestaan dan nichterig terugrollen in het veld. Kun je ook wereldkampioen mee worden enzo. met voorzichtig spelen..
Ik mag hopen dat Ajax een wat hoger niveau nastreeft dan dat van gisteren, want dat was erg lafjes en saai.

Ben het eigenlijk wel met je eens over Ajax maar niet over PSV. Vind het echt een matig team. Kleurloos en onmachtig.quote:Op maandag 24 januari 2022 00:38 schreef Ciscus het volgende:
Dat Ajax speelt ook echt belabberd zeg, wat een kleurloos team. Saaie spelers. Ik vind die Timber wel een leuke speler, en Mazraoui is ook interessant. Tadic misschien ook wel, maar dat vind ik zo'n nerd.
Psv is gewoon nog zwakker, maar de spelers zijn individueel echt zo beroerd niet hoor. Iets meer lef , Van Ginkel eruit voor Sangare én een echte spits er voila: een dikke tweede plek en met veel geluk ietsjes meer.

Ik geef je op een briefje dat als het andersom was geweest, het doelpunt was afgekeurd.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:57 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Je doelt nu vast op rode kaarten/penals, die inderdaad een stuk subjectiever van aard zijn. Bij dit is het gewoon zoals door mij eerder beschreven. Had de grens ‘m uitgegeven, dan kon op basis van de beelden óók niet bepaald worden dat ie wél in was.

In dit soort complotten geloof ik niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik geef je op een briefje dat als het andersom was geweest, het doelpunt was afgekeurd.
We kunnen er lang en breed over praten maar zo werkt het wel.

Nee, ook dan was er namelijk geen enkel beeld gevonden waarop je het met 100% zekerheid kon zeggen.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik geef je op een briefje dat als het andersom was geweest, het doelpunt was afgekeurd.

Het is geen complot, maar bij twijfel zal een club als Ajax, Bayern, Real Madrid, etc altijd aan het langste eind trekken. Dat is gewoon menselijk, want waarneming is bij twijfelgevallen subjectief.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In dit soort complotten geloof ik niet.
Misschien wel als het Ajax of PSV tegen Cambuur was in een vol stadion en Cambuur scoort zo, maar niet bij wedstrijden tussen topclubs in een leeg stadion

En dat had dan geen donder uitgemaakt, want dan had men het wel gezien. Waarneming is niet 100% objectief. Ga maar eens ooggetuige verklaringen lezen. Zien allemaal hetzelfde en dus ook allemaal iets anders.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ook dan was er namelijk geen enkel beeld gevonden waarop je het met 100% zekerheid kon zeggen.

Nee als de VAR twijfelt blijft de beslissing die de arbitrage heeft genomen gewoon staan.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is geen complot, maar bij twijfel zal een club als Ajax, Bayern, Real Madrid, etc altijd aan het langste eind trekken. Dat is gewoon menselijk, want waarneming is bij twijfelgevallen subjectief.

ik vind het wat overdreven, de grens wist op dat moment niet dat er een goal zou uitrollen, Makkelie vraagt op het moment of de bal in was en de grens bevestigt dat, dit was voor de goal.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is geen complot, maar bij twijfel zal een club als Ajax, Bayern, Real Madrid, etc altijd aan het langste eind trekken. Dat is gewoon menselijk, want waarneming is bij twijfelgevallen subjectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |