Doorslaggevend dit. KNJB!quote:Op maandag 24 januari 2022 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb lang getwijfeld, maar nu denk ik toch ook dat de bal over de zijlijn is geweest.
En gij Renéquote:Op maandag 24 januari 2022 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb lang getwijfeld, maar nu denk ik toch ook dat de bal over de zijlijn is geweest.
Gelukkig plaats jij vervolgens een post die precies dezelfde discussie aanzwengeltquote:Op maandag 24 januari 2022 13:25 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een discussie hier over die bal wel of niet uit.
Ik zwengel helemaal niks aan. Ik post alleen de feiten waarmee ik de discussie juist probeer te stoppen.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig plaats jij vervolgens een post die precies dezelfde discussie aanzwengelt
Oh nou je mening is al een keer of 40-45 gepost inmiddels.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zwengel helemaal niks aan. Ik post alleen de feiten waarmee ik de discussie juist probeer te stoppen.
Welke mening?quote:Op maandag 24 januari 2022 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh nou je mening is al een keer of 40-45 gepost inmiddels.
Daar heb ik wel echt van genoten ja.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:28 schreef Buitendam het volgende:
Zonder reconstructie met schilderstape en bal neem ik niemand serieus.
quote:Op maandag 24 januari 2022 13:28 schreef Buitendam het volgende:
Zonder reconstructie met schilderstape en bal neem ik niemand serieus.
We hebben hier een wat objectiever mening voor nodig,quote:Op maandag 24 januari 2022 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:“Zijn ze nou helemaal gek geworden? Ze lullen alleen maar over of de bal wel of niet uit was.
Iedereen is in de war over die VAR. Ze hebben met zijn tweeën een kwartier lopen gluren: de bal was gewoon in, het was een zuivere goal. Niemand kan het zien met die beelden. Ze hebben gister foto’s getoond dat ik achter de VAR zou zitten: ze moeten niet zo zeuren, lekker voetballen.
Vraag het eens aan die trainer (Roger Schmidt, red.) die zondag zei ‘ze moeten die cup vast naar Amsterdam sturen.’ Nou, daar heeft hij gelijk in, want Ajax is de beste.
Het is gewoon 2-1. Het was een wereldgoal met een fantastische aanval. Een zeer verdiende overwinning van Ajax. Ajax wilde voetballen en PSV wilde verdedigen. En dan moeten we niet meer zeuren over of die bal over de lijn is of niet. Voor de overtreding op het middenveld bij Ajax-AZ (1-2) werd ook niet voor gefloten en toen werd het 1-1. Daar heeft niemand het over.”
"Niemand kan het zien met die beelden"quote:Op maandag 24 januari 2022 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hebben hier een wat objectiever mening voor nodig,
Sjaak Swart, Mister Ajax: ‘Ze hebben een kwartier lopen gluren’
[..]
klopt alle driequote:Op maandag 24 januari 2022 13:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
"Niemand kan het zien met die beelden"
"Die bal was gewoon in"
Dorpsgek.
Er was een volwassen man het veld aan het uit- en inrollen.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar ipv te klagen over of die bal in of uit was zou ik me vooral zorgen maken over dat schmidt er werkelijk niks van kan. Kwam ook gewoon geen echt slotoffensief
Leg je toch weer vakkundig de schuld bij een ander dat is ook knap!quote:Op maandag 24 januari 2022 13:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er was een volwassen man het veld aan het uit- en inrollen.
al vond ik dat wel een gele kaart waard, jammer want hij speelde solidequote:Op maandag 24 januari 2022 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leg je toch weer vakkundig de schuld bij een ander dat is ook knap!
Ja zeker mee eens maar om dan je eigen falen weer af te schuiven is ook wel knap.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
al vond ik dat wel een gele kaart waard, jammer want hij speelde solide
wat ik niet zo goed begrijp is dat hij bijtekent als hij weet dat hij aankomende zomer vertrekt, al denk ik zelf dat hij nog een seizoen blijft ivm wkquote:Op maandag 24 januari 2022 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Gakpo dus de interesse gewekt van Liverpool, Man City en Bayern. Dat is wel echt de top van top hè. Lijkt mij allemaal wat hoog gegrepen, maar allez.
Lijkt mij een gevalletje meer salaris en pas na het WK weg, en PSV gaat niet al te moeilijk doen bij een goed bedrag, wat met een contract t/m 2026 een betere onderhandelingspositie geeft. Win/win situatie voor beide, als er geen ernstige blessures oid om de hoek komen kijken.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik niet zo goed begrijp is dat hij bijtekent als hij weet dat hij aankomende zomer vertrekt, al denk ik zelf dat hij nog een seizoen blijft ivm wk
Is toch gewoon een heerlijke discussie man. Net als die strafschop bij Ajax-Utrecht in 2016. (Die Ajax het kampioenschap leek op te leveren.) Was iedereen ook weken vies mad over.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh nou je mening is al een keer of 40-45 gepost inmiddels.
Swartact.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hebben hier een wat objectiever mening voor nodig,
Sjaak Swart, Mister Ajax: ‘Ze hebben een kwartier lopen gluren’
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |