Dat puntverlies heeft Ajax niet geleden tegen mega-aanvallende ploegen. Achterin dichthouden en dan hopen dat je voorin genoeg hebt aan één of twee kansjes.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor dat vind ik helemaal niet, het is begrijpelijk dat ploegen de deur niet openzetten tegen Ajax, alleen wil PSV toch voor het kampioenschap gaan dan zal je toch moeten proberen te winnen ipv niet te verliezen, zeker als je weet dat Ajax onnodig veel puntverlies heeft geleden de 1e seizoenshelft. Het stond verdedigend goed maar aanvallend was PSV machteloos, dan was je uiteindelijk de tegenstander toch niet te slim af tactisch gezien en is het niet meer dan leuk geprobeerd maar gefaald.
dat klopt maar ik vind het toch een verschil of het Go Ahead is of PSV die op deze manier speeltquote:Op maandag 24 januari 2022 11:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat puntverlies heeft Ajax niet geleden tegen mega-aanvallende ploegen. Achterin dichthouden en dan hopen dat je voorin genoeg hebt aan één of twee kansjes.
Van Kemenade moet even een pot koffie zetten.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen warm bad zoals ze ons altijd willen doen geloven
Ik niet. Beide gaan er waarschijnlijk dik af als ze vol op de aanval gaan spelen.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat klopt maar ik vind het toch een verschil of het Go Ahead is of PSV die op deze manier speelt
Wat ik dan niet snap is dat Schmidt zo lang wacht met het brengen van Vertessen. Dat lijkt mij tegen Blind echt één van de grootste gevaren die PSV kan hebben. En dan breng je hem in de 82e minuut, als Ajax voor staat en alleen nog maar hoeft te verdedigen..quote:Op maandag 24 januari 2022 11:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat puntverlies heeft Ajax niet geleden tegen mega-aanvallende ploegen. Achterin dichthouden en dan hopen dat je voorin genoeg hebt aan één of twee kansjes.
quote:Op maandag 24 januari 2022 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Kemenade moet even een pot koffie zetten.
30 miljoen schuld, wijf bij mij wegquote:Op maandag 24 januari 2022 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ twitter ]
Rik gaat ook full calimero al kan ik het artikel niet lezen
Het is op basis van de regels die we nu hebben gewoon een correcte beslissing.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ twitter ]
Rik gaat ook full calimero al kan ik het artikel niet lezen
er zit nog wel wat tussenin bij PSV, het blijft tactisch altijd een compromis maar nu was het accent teveel op verdedigen en te weinig op wat te doen in balbezitquote:Op maandag 24 januari 2022 11:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik niet. Beide gaan er waarschijnlijk dik af als ze vol op de aanval gaan spelen.
Aanvallend was PSV ook wel wat gekortwiekt. Vond de tactiek, gezien het beschikbare materiaal, niet heel raar. Wel wat te laat aanvallend gewisseld.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit nog wel wat tussenin bij PSV, het blijft tactisch altijd een compromis maar nu was het accent teveel op verdedigen en te weinig op wat te doen in balbezit
Ik denk dat de 5-0 oorwassing ook wel heeft gezorgd voor de voorzichtigheid en dan dus hopen op net die ene goede aanval. Zo kregen we toch een paar kansen. Een gelijkspel was vervolgens ook prima geweest, kampioen word je tegen de kleintjes (zei Vd Kuylen ooit😈).quote:Op maandag 24 januari 2022 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor dat vind ik helemaal niet, het is begrijpelijk dat ploegen de deur niet openzetten tegen Ajax, alleen wil PSV toch voor het kampioenschap gaan dan zal je toch moeten proberen te winnen ipv niet te verliezen, zeker als je weet dat Ajax onnodig veel puntverlies heeft geleden de 1e seizoenshelft. Het stond verdedigend goed maar aanvallend was PSV machteloos, dan was je uiteindelijk de tegenstander toch niet te slim af tactisch gezien en is het niet meer dan leuk geprobeerd maar gefaald.
maar Willy won regelmatig ook de topwedstrijdenquote:Op maandag 24 januari 2022 11:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik denk dat de 5-0 oorwassing ook wel heeft gezorgd voor de voorzichtigheid en dan dus hopen op net die ene goede aanval. Zo kregen we toch een paar kansen. Een gelijkspel was vervolgens ook prima geweest, kampioen word je tegen de kleintjes (zei Vd Kuylen ooit😈).
Denk dat er weinig op de tactiek van PSV was aan te merken gisteren. Vind het wel een erg saaie ploeg verder met weinig kwaliteit.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar Willy won regelmatig ook de topwedstrijden
Ik vond het starten met alleen Gakpo als speler met echte diepgang toch wel opvallend. Dan weet je dat je jezelf aanvallend erg onmachtig maakt.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat er weinig op de tactiek van PSV was aan te merken gisteren. Vind het wel een erg saaie ploeg verder met weinig kwaliteit.
Ja maar wat heb je verder voor materiaal? Spelers als Vertessen enzo gaan het toch ook niet voor je doen.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond het starten met alleen Gakpo als speler met echte diepgang toch wel opvallend. Dan weet je dat je jezelf aanvallend erg onmachtig maakt.
Er was ook weinig anders beschikbaar natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond het starten met alleen Gakpo als speler met echte diepgang toch wel opvallend. Dan weet je dat je jezelf aanvallend erg onmachtig maakt.
Hoe is dat anders dan jij die een uur aan het zelfde ding verpest door er over te discussiëren op een forum.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Super logisch inderdaad, dat je je door random schreeuwers op het internet laat triggeren om een 3d programma op te starten, een uur van je tijd te verneuken om een 3d weergave te maken van een situatie die toch niet meer gaat veranderen
Vertessen kun je dan beter in laten vallen als je iets moet forceren. Wel eerder dan de 86e minuut. Snap wel dat je die achter de hand houdt.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je hebt nog steeds een Bruma en een Vertessen. Bij uitstek spelers die diepgang hebben. Dat je niet va banque van start gaat tegen Ajax kan ik heel goed begrijpen, maar zó weinig aanvallend vermogen op het veld zetten is toch wel vrij kansloos.
zo ver is PSV niet, al begon het seizoen heel goed. Als je punt is dat Ajax het beter doet dan PSV, dan prima. Ik vind het een onsympathieke club, maar ze doen het goed hoor. Het is verder niet mijn verdienste dat PSV het beter doet dan Heerenveen, net zomin als dat het jouw verdienste is dat Ajax het beter doet dan PSV.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar Willy won regelmatig ook de topwedstrijden
Ik vind dat een beetje onzin dat zo ver is PSV niet en Ajax had het voor het goeie nooit zover moeten laten komen, die hebben echt teveel punten laten liggen.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
zo ver is PSV niet, al begon het seizoen heel goed. Als je punt is dat Ajax het beter doet dan PSV, dan prima. Ik vind het een onsympathieke club, maar ze doen het goed hoor. Het is verder niet mijn verdienste dat PSV het beter doet dan Heerenveen, net zomin als dat het jouw verdienste is dat Ajax het beter doet dan PSV.
Ik heb lang getwijfeld, maar nu denk ik toch ook dat de bal over de zijlijn is geweest.quote:Van de Kerkhof-broers hekelen arbitrage: 'Laf van Makkelie om niet zelf te kijken'
René en Willy van de Kerkhof vinden het belachelijk dat de 1-2 van Ajax tijdens de topper tegen PSV werd goedgekeurd. De bal zou voor het doelpunt van Noussair Mazraoui nog over de zijlijn zijn geweest. De arbitrage vond echter dat er geen duidelijk bewijs was dat de bal na contact met Daley Blind over de lijn was en zo telde het doelpunt alsnog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |