Ben vrij neutraal maar dit is toch ook voor PSV-fans een van de meest kleurloze elftallen ooit? Vreemdelingenlegioen waarbij alleen Gakpo af en toe uitblinkt.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:19 schreef RipCity het volgende: Onze stad, onze wedstrijd Onze spelers die elke topper in geen als 11 slapzakken zonder inzet en passie.
Eens… we hebben 3 potjes genoten aan t begin van t seizoen en verder doffe ellende..quote:Op zondag 23 januari 2022 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben vrij neutraal maar dit is toch ook voor PSV-fans een van de meest kleurloze elftallen ooit? Vreemdelingenlegioen waarbij alleen Gakpo af en toe uitblinkt.
De helft is geblesseerd. Dit is een halve B teamquote:Op zondag 23 januari 2022 15:25 schreef hanns het volgende:
Weinig gevaar weer voorin van PSV..
Als Ajax nog 1 of 2x gevaarlijk wordt is het klaar.
Eens. Alleen blijf ik het gevoel houden dat dat niet ligt aan de spelers. Het moet echt zoveel beter kunnen met dit materiaal.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben vrij neutraal maar dit is toch ook voor PSV-fans een van de meest kleurloze elftallen ooit? Vreemdelingenlegioen waarbij alleen Gakpo af en toe uitblinkt.
De helft is geblesseerdquote:Op zondag 23 januari 2022 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo'n Götze valt wel echt gruwelijk tegen. Puur op basis van naam lijkt hij in de basis te staan.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. Alleen blijf ik het gevoel houden dat dat niet ligt aan de spelers. Het moet echt zoveel beter kunnen met dit materiaal.
Het hele voetbal is steeds kleurlozer geworden. Vind het in context tot andere Eredivisie teams met een Sangaré en Madueke nog wel meevallen.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
‘Vreemdelingenlegioen’, aldus een fan van het team dat met net zoveel Nederlanders aan de aftrap verscheen als PSV, en er nu minder op het veld heeft staan.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Komt ook door het spelen zonder publiek lijkt me. Maar het voetbal is mij ook te steriel ja. Je ziet zelden nog echt technische individuele kwaliteit.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Het hele voetbal is steeds kleurlozer geworden. Vind het in context tot andere Eredivisie teams met een Sangaré en Madueke nog wel meevallen.
Ja, maar ook de echte karakters ontbreken steeds meer. Er zijn nog maar weinig interessante mooie figuren te vinden in de voetballerij. Alle ziel wordt er uitgehaald lijkt t wel.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Komt ook door het spelen zonder publiek lijkt me. Maar het voetbal is mij ook te steriel ja. Je ziet zelden nog echt technische individuele kwaliteit.
Kan ik me zeker in vinden. Het is teveel robotvoetbal.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ja, maar ook de echte karakters ontbreken steeds meer. Er zijn nog maar weinig interessante mooie figuren te vinden in de voetballerij. Alle ziel wordt er uitgehaald lijkt t wel.
Gakpo haalt prima statistieken. Maar als je een heel jaar geen topwedstrijd wint dan is er weinig aan. Eigenlijk was alleen de maand augustus leuk dit jaar.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eens… we hebben 3 potjes genoten aan t begin van t seizoen en verder doffe ellende..
Zelfs gakpo zeer matig seizoen.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo'n Götze valt wel echt gruwelijk tegen. Puur op basis van naam lijkt hij in de basis te staan.
Vind jij het materiaal verder goed ja? Vind dat ook nog wel tegenvallen eigenlijk. Kutkeeper op doel, 4 nietszeggende verdedigers, Van Ginkel en Guti zo kleurloos als wat.
Tja dan wordt het al behoorlijk lastig.
Dan moet je langs Hans Anders.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:09 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal niet zien vanuit deze hoek.
Hoi Vincent Bijlo.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:09 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal niet zien vanuit deze hoek.
Ow dan is het goed jaquote:Op zondag 23 januari 2022 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach, het is niet dat het kampioenschap hierop uiteindelijk beslist gaat worden.
quote:Op zondag 23 januari 2022 16:11 schreef Zorro het volgende:
Erg jammer dat er geen type Huub Stevens of Ola Toivonen meer bij PSV speelt.
quote:
Bedankt maat.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:20 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nog een voorbeeld. Hopelijk snap je het nu. Geeft niet dat je niet zo slim bent, maar komt goed
2 weken break ook weer. Kansloos.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Terecht verloren. Klaar met voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |