Dat siert jequote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:01 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm ik wacht op jou wel voor lunch
Geeft niet, eet smakelijk maatquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik kom net van de wc
Ik ga nu lunchen. Excuus voor het laat beginnen @:ggmm heb gisteren bruine bonen gegeten
(lol)quote:
Voor de winter voorbij is want vooral nu heeft Europa z'n gas nodig.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer denk jij dat ome Vlad zijn move gaat maken?
Vlad is een man van de symboliek. Dus 9 mei lijkt me een uitgemaakte zaakquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer denk jij dat ome Vlad zijn move gaat maken?
quote:Het beeld van Ali B maakt al "een jaar of vijf tot zeven" geen deel meer uit van de collectie. De artiest was in 2004 de eerste rapper ooit die in het museum te zien was. "Maar we krijgen een stuk of zeven nieuwe beelden per jaar, dus beelden worden vaak weer weggehaald."
Beelden die uit de collectie van Madame Tussauds verdwijnen, worden vernietigd. Dat is ook met het beeld van Ali B gebeurd.
Dat schijnt tegenwoordig synoniem te staan aan een doodsverwensing. Kennelijk worden er bij tribunalen alleen maar doodstraffen uitgedeeld.quote:
In ieder geval nooit meer Marco B en Ali B op de radio en tv, ieder nadeel heeft een voordeel.quote:
Al die meiden direct benoemen tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In ieder geval nooit meer Marco B en Ali B op de radio en tv, ieder nadeel heeft een voordeel.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De suicide hotline draait overuren
met dit account nooit als ik het niet via mail vraag denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer mag je eigenlijk weer terug naar BTC?
Doen ze ook niets mee hoor, die mails.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met dit account nooit als ik het niet via mail vraag denk ik
Altijd lekker, een beetje licht in de duisternis.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:40 schreef Caland het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
VRIJDAG 21 JANUARI
20:10 - 21:10
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie (lamp)
die paar keer dat ik wat stuurde meestal welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doen ze ook niets mee hoor, die mails.
Doet hij dit?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:10 schreef aTypisch het volgende:
ik pas dit weekend op een duitse herder
(geen pics)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doet hij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Geen enkele M&M is veilig voor Angela.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ twitter ]
@:KingRoland graag jouw mening.
Ik ben ook erg benieuwd wat @Scrummie hiervan vindt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ twitter ]
Geen mening.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd wat @:Scrummie hiervan vindt.
Erg wokequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 02:50 schreef KingRoland het volgende:
nog 10 dagen tot het chinees nieuwjaar is
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gefeliciteerd met het jaar van de tijger!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 02:50 schreef KingRoland het volgende:
nog 10 dagen tot het chinees nieuwjaar is
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bedankt voor de vroege felicitatie Nielsie.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 03:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd met het jaar van de tijger!
quote:Politie stuurt sms-bom naar 3500 drugsgebruikers uit Nijmegen (e.o.); nummers uit telefoons van dealers
Liefst 3500 drugsgebruikers uit Nijmegen en omgeving krijgen maandag op hun mobiel bericht van de politie waarin hulp wordt aangeboden om te stoppen met drugs. De telefoonnummers zijn verzameld uit telefoons van opgepakte drugsdealers.
@Caland kan maandag een appje verwachten denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:44 schreef Caland het volgende:
Ik vind het altijd wonderbaarlijk hoe dealers die je soms al 10 jaar niet hebt gebeld je toch altijd meenemen in de nieuwe sms-lijst
Prima marketing
ohhhquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Zaterdag Paul. De dag voor de dag des Heeres @:kingroland
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:23 schreef GGMM het volgende:
Woordle 217 X/6
⬛🟩⬛🟩🟩
🟨🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:23 schreef GGMM het volgende:
Woordle 217 X/6
⬛🟩⬛🟩🟩
🟨🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:28 schreef GGMM het volgende:
Woordle6 13 5/6
⬛🟩⬛🟨⬛🟨
🟩🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel je pijn
Woordle 217 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨⬛⬛
🟨🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
1 potje gespeeld en na 2 beurten had ik hem goed. Beter gaat het niet worden, dus ik stop maar op mijn hoogtepunt.quote:
Als ik daar zeg dat het een nogal domme uitspraak van je was, hang ik zelf ookquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:27 schreef Bolasie het volgende:
Geen kritiek op @:Nattekat in COR gaarne, @:Caland
Als ik je daar een idioot noem, hang ik zelf ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik daar zeg dat het een nogal domme uitspraak van je was, hang ik zelf ook
Maar dan kan je mij weer de schuld geven, ik heb niemand om te beschuldigen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als ik je daar een idioot noem, hang ik zelf ook.
Dus bij dezen: idioot.
Ali B, Marco B, Jeroen R, kies maarquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan kan je mij weer de schuld geven, ik heb niemand om te beschuldigen.
Zal het onthouden voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ali B, Marco B, Jeroen R, kies maar
Potje tafelvoetbal gespeeld vier jaar geleden met Doc van FOK! toen ik opgenomen was in Zevenaar. Aftrap en ik schoot gelijk in eigendoel. Gelijk gestopt. Leuker kon het niet meer worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
1 potje gespeeld en na 2 beurten had ik hem goed. Beter gaat het niet worden, dus ik stop maar op mijn hoogtepunt.
ga gewoon wegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal het onthouden voor de volgende keer.
Ik ga dadelijk denk ik een wijntje drinken. (dan weet je dat)quote:
Weekend gifdump #33 (15)quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk denk ik een wijntje drinken. (dan weet je dat)
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@monkyyyquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is misschien een hele domme vraag maar rode of witte wijn?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
wat ordinair @Cocoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weekend gifdump #33 (15)
[ afbeelding ]
jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is misschien een hele domme vraag maar rode of witte wijn?
(als er nu een user 'ja' zegt mag diegene corona krijgen)
Welke variant?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
(als er nu een user 'ja' zegt mag diegene corona krijgen)
Ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga een genottelijke pizza maken
Net visite met achterlating van één lekkerbekje. Andere lekkerbekje net verorbert.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met plakken kaas?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geraspte kaasquote:
Wat een gekkie ben je toch.quote:
quote:
Een ovenschotel met sperziebonen en zoete aardappelquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patatquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
had ik je even te pakken he hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, ik herkende je bijna niet met je nieuwe UI
Ik denk wie is dat nou weer haha
Is dat AS Roma of iets christelijks ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, ik herkende je bijna niet met je nieuwe UI
Ik denk wie is dat nou weer haha
Ik denk iets Chinees, het jaar van de tijger.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat AS Roma of iets christelijks ?
Hoe heette ook alweer dat goochelaars duo waarvan er één werd opgevreten door een witte tijger ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk iets Chinees, het jaar van de tijger.
KingRoland houdt heel erg van tijgers
Siegfried & Royquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heette ook alweer dat goochelaars duo waarvan er één werd opgevreten door een witte tijger ?
Penne bolognese.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
Net een bamischijf op en een broodje kroket.
Dit is hemels voer echt waar.
Ik heb ook Grieks gegeten! Een moussaka met aubergine. Maar echt heel lekker was het ook nietquote:
tonijnfilet van de marktgodquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit was köfta. Ik vond het héérlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook Grieks gegeten! Een moussaka met aubergine. Maar echt heel lekker was het ook niet
Heerlijk manquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit was köfta. Ik vond het héérlijk.
Broodje bami schijf, is samen met opgewarmde spaghetti uit moeders keuken m'n favoriete eten.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
Net een bamischijf op en een broodje kroket.
Dit is hemels voer echt waar.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef KingRoland het volgende:
zo even een aflevering kijken van The Wire
Hand uit je broek halen dan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:19 schreef tong80 het volgende:
Voel me kut jongens. Mag ik dat zeggen? Denk het wel.
Goed idee. Maar noem me geen dan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hand uit je broek halen dan.
Wanneer ga je onder het mes?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:19 schreef tong80 het volgende:
Voel me kut jongens. Mag ik dat zeggen? Denk het wel.
Niet meer doen he, foei.quote:Een 31-jarige man die in maart vorig jaar een andere man met een stanleymes in zijn gezicht stak na een verkeersruzie in Osdorp is door de rechtbank veroordeeld tot een celstraf van twaalf maanden, waarvan zes voorwaardelijk.
Ik wacht op bericht. Kreeg vier boekjes mee. Uit het ziekenhuis over het hele proces. Ik werd er niet vrolijk van. Heb het zoveel mogelijk gebagataliseerd. Hakte er even in vandaag. Ook qua nazorg en revalidatie. Maar ik ben een positivo. Wilde het alleen even kwijt in deze sc. Dat het allemaal niet meevalt. Gisteren en vandaag bijvoorbeeld gevraagd of de visite naar huis wilde gaan. Had m'n rust nodig. Dat voelt naar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wanneer ga je onder het mes?
Sterkte kerel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wacht op bericht. Kreeg vier boekjes mee. Uit het ziekenhuis over het hele proces. Ik werd er niet vrolijk van. Heb het zoveel mogelijk gebagataliseerd. Hakte er even in vandaag. Ook qua nazorg en revalidatie. Maar ik ben een positivo. Wilde het alleen even kwijt in deze sc. Dat het allemaal niet meevalt. Gisteren en vandaag bijvoorbeeld gevraagd of de visite naar huis wilde gaan. Had m'n rust nodig. Dat voelt naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
lijkt me ook niet dat het meevalt maat, hopelijk erna meer, je zit er nu toch een soort van tegenaan te hikken lijkt me, sterkte verder!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wacht op bericht. Kreeg vier boekjes mee. Uit het ziekenhuis over het hele proces. Ik werd er niet vrolijk van. Heb het zoveel mogelijk gebagataliseerd. Hakte er even in vandaag. Ook qua nazorg en revalidatie. Maar ik ben een positivo. Wilde het alleen even kwijt in deze sc. Dat het allemaal niet meevalt. Gisteren en vandaag bijvoorbeeld gevraagd of de visite naar huis wilde gaan. Had m'n rust nodig. Dat voelt naar.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sterkte kerel.
En als je er ooit over wilt praten, bel gerust.Ik ga nu dit nummer bellen. Vraag me af wat het is. Laat me graag verrassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sterkte kerel.
En als je er ooit over wilt praten, bel gerust.Kut lul. Dit soort humor had ik net niet nodig klootzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Tim Hofman zat in een relatie waarbij zijn vriendin geen behoefte had aan seks met hem.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
Tim Hofman nu zelf aangesproken op gedrag (uit 2012), lol.
Ooit een fragment van gezien. Leek me een moeilijke, vermoeiende vrouw. Wegrennen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tim Hofman zat in een relatie waarbij zijn vriendin geen behoefte had aan seks met hem.
Tim Hofman is ook wel een vermoeiende gast met zijn morele toontje.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ooit een fragment van gezien. Leek me een moeilijke, vermoeiende vrouw. Wegrennen.
Moet jij weten. Ondankbare putdekselquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut lul. Dit soort humor had ik net niet nodig klootzak
Dat ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tim Hofman is ook wel een vermoeiende gast met zijn morele toontje.
Toch hou ik van je.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ondankbare putdeksel
Na drie scheldwoorden in één post heb ik even een nachtje slaap nodig Tong, voor ik die liefde weer kan beantwoorden.quote:
Koester mijn hartverwarmende scheldwoorden kuthoer.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Na drie scheldwoorden in één post heb ik even een nachtje slaap nodig Tong, voor ik die liefde weer kan beantwoorden.
Of je meneer de Leeuw even terug wilt bellen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koester mijn hartverwarmende scheldwoorden kuthoer.
Je kent me. Ik bel gelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of je meneer de Leeuw even terug wilt bellen.
0317 650 200
@Haagsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of je meneer de Leeuw even terug wilt bellen.
0317 650 200
Beter als dat je de hele dag niet kan lopen. Zoals @Wereldgozerquote:Op zondag 23 januari 2022 02:50 schreef tong80 het volgende:
Het klinkt raar. Heel de dag niet kunnen eten. Een lekkerbekje. Van de visite vanmiddag. Een nacht niet kunnen slapen. Net wakker om half drie vannacht en hutspot met rookworst op. Idioot natuurlijk maar voor mij momenteel normaal. Eén om de honger te stillen en twee om op krachten te komen. Schijnt normaal te zijn. Waarom ik dit hier post? Dat is een tweede natuur en kan ik m'n ei kwijt. Ik ga nu weer liggen. Geen idee hoe laat ik wakker word en of ik in slaap val. Beschouw dit ook als een soort dagboek. Alleen door PSV-Ajax heb ik het besef welke dag het is. Weird. Trusten en tot straks. Blijf van de medicijnen af lieve mensen. Mits nodig Je gaat zweven. Ha ha ha. Ik ruim de vaat op en leg m'n oor te rusten.
Over 2 weken kunnen we weer maat. Eindelijk.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:51 schreef Caland het volgende:
Weer een weekend voetbal op de bank kijken
Woedend word ik ervan
Ik hoop het ja, toch jammer vandaag had ik weer eens een keer lopends naar Feyenoord kunnen gaan. Al is het niet mijn favoriete uitwedstrijd eigenlijk.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Over 2 weken kunnen we weer maat. Eindelijk.
Tja, al zit er maar publiek. Zonder publiek ligt het niveau echt een stuk lager. Laat staan de amusementswaarde.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het ja, toch jammer vandaag had ik weer eens een keer lopends naar Feyenoord kunnen gaan. Al is het niet mijn favoriete uitwedstrijd eigenlijk.
Zoek alvast een goede therapeut uit voor het geval het zover is.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, al zit er maar publiek. Zonder publiek ligt het niveau echt een stuk lager. Laat staan de amusementswaarde.
Hopelijk is dit de laatste keer tot een eventuele volgende pandemie dat we zonder publiek spelen door dit soort maatregelen. Weer stappen terug volgende winter trek ik echt niet meer
Jellyquote:
Wat is jouw beginwoord?quote:
Lekker bezig makker! Geen primetime maar maakt niet uit.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-V-VIER OP EEN RIJ
5 eigenlijk, maar wie doet me wat?
@:lange_lans
Goh, wat gek dat ze er als een varken uitziet.quote:
Je hebt dus verloren.quote:
flinke borrelhap he nielsiequote:Op zondag 23 januari 2022 13:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goh, wat gek dat ze er als een varken uitziet.
Dat noem ik geen borrelhap meer. @RamboDirk eet dat in 2 dagen nog niet op.quote:
Kan iemand me dat woodle uitleggen?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:49 schreef GGMM het volgende:
Woordle6 14 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Maar natuurlijkquote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 14:58 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)p-werkplek~ad224ece/
@:Scrummie
> GAM.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
1. Ga naar www.woordle.nl
2. Raad het woord door een woord te typen!
3. Groene letters staan op de juiste positie
[ afbeelding ]
Oranje letters komen in het woord voor, maar staan op de verkeerde plaats
[ afbeelding ]
Donkere letters komen niet in het woord voor (ik ben tegen racisme overigens)
[ afbeelding ]
4. Als je binnen 6 pogingen het woord geraden hebt (of niet) klik je op 'Delen'
[ afbeelding ]
5. Je plakt (ctrl+v) je score hier in drukt op invoeren!
Idem.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel een uitsmijter.
In de rust even gaan liggen en in slaap gevallen. Moeke gebeld en met enige moeite het goede resultaat gehoord.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2022 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de rust even gaan liggen en in slaap gevallen. Moeke gebeld en met enige moeite het goede resultaat gehoord.
Bruine bolletjes ham/kaas
Nu hup Nederland in de zaalinterland tegen de Europees kampioen.
![]()
Dit was wijzigen bedoeld. Nu ik toch bezig ben.....quote:
Sushi he. Sushizondagquote:Op zondag 23 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmmm. Dat had ik vrijdag. We lopen uit sync.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sushi he. Sushizondag
@:behoorlijkkritisch
Godverkut.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hmmm. Dat had ik vrijdag. We lopen uit sync.
Ik vind vrijdag eerlijk gezegd ook veel meer een dag voor sushiquote:Op zondag 23 januari 2022 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Godverkut.
Ben nog nooit zo kwaad geweest.
Dank je.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind vrijdag eerlijk gezegd ook veel meer een dag voor sushi
Hahahaha. Nee.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind vrijdag eerlijk gezegd ook veel meer een dag voor sushi
Hij is herstellende hè. Ik kan hier wel mee leven.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 22:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Je mag ook niks meer tegenwoordig
Net als jij.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:55 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
de kanker woekert door
NFT's
niet mijn probleemquote:Op maandag 24 januari 2022 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Ik heb net wat reports uitgezet op posts van jou.
@:skysheriff graag ingrijpen
wefquote:Op maandag 24 januari 2022 09:55 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
de kanker woekert door
NFT's
leuk, en nu?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/h(...)nt-duurder~a4e44b5a/
@:Elan
@:aTypisch
Oh, er waren mensen die een jaar geleden zeiden dat de huizenmarkt over zijn piek was. Ik post dit louter om mensen ermee om hun oren te slaan zonder er verder ook maar iets inhoudelijks aan toe te voegenquote:
Goh.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, er waren mensen die een jaar geleden zeiden dat de huizenmarkt over zijn piek was. Ik post dit louter om mensen ermee om hun oren te slaan zonder er verder ook maar iets inhoudelijks aan toe te voegen
Wij verwachten jouw bestelling vandaag te kunnen leveren tussen 17:23 uur en 18:23 uur .quote:
Leuk man back to the eightiesquote:Op maandag 24 januari 2022 10:58 schreef KingRoland het volgende:
Wat een gedoe in de oekraine he boys
Nu welquote:
Oh ja ik volg geen b-sportenquote:Op maandag 24 januari 2022 12:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NFL GOAT, dacht kan wel in het football forumgedeelte. Of noem jij het soccer?
Meer een groot reclameblok met tussendoor wat stukjes handegg. Maar de SuperBowl pikken we mee.quote:
We spreken hier Nederlands.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Meer een groot reclameblok met tussendoor wat stukjes handegg. Maar de SuperBowl pikken we mee.
fiat erbij houden terwijl er de keuze is om er bitcoin van aan te schaffenquote:Op maandag 24 januari 2022 12:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nu welin 2025 niet.
Als het goed is zit je er in voor de lange termijn en niet met al je geld. Mag ik hopen![]()
[ afbeelding ]
Wie?quote:
Vaste prik sinds The Chicago Bears in de eighties.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Meer een groot reclameblok met tussendoor wat stukjes handegg. Maar de SuperBowl pikken we mee.
Weer een believerquote:Op maandag 24 januari 2022 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
fiat erbij houden terwijl er de keuze is om er bitcoin van aan te schaffen![]()
@:Atypisch check deze man.
quote:Bij een brand in een woonboot aan de Oostenburgergracht zijn afgelopen nacht twee gewonden gevallen. De slachtoffers zijn overgebracht naar het ziekenhuis. Drie katten en een hond zijn overleden aan de gevolgen van de brand.
Ik ben meer van de honden maar heb niks tegen katten. Met een hond kan je wel een betere band opbouwen.quote:
Ga dan aan het astronautenvoer.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:08 schreef tong80 het volgende:
Ik moet eten maar krijg niks binnen. Gisteren een paar plakjes rosbief
Goed ideequote:Op maandag 24 januari 2022 13:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga dan aan het astronautenvoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |