Nu welquote:
Oh ja ik volg geen b-sportenquote:Op maandag 24 januari 2022 12:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NFL GOAT, dacht kan wel in het football forumgedeelte. Of noem jij het soccer?
Meer een groot reclameblok met tussendoor wat stukjes handegg. Maar de SuperBowl pikken we mee.quote:
We spreken hier Nederlands.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Meer een groot reclameblok met tussendoor wat stukjes handegg. Maar de SuperBowl pikken we mee.
fiat erbij houden terwijl er de keuze is om er bitcoin van aan te schaffenquote:Op maandag 24 januari 2022 12:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nu welin 2025 niet.
Als het goed is zit je er in voor de lange termijn en niet met al je geld. Mag ik hopen![]()
[ afbeelding ]
Wie?quote:
Vaste prik sinds The Chicago Bears in de eighties.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Meer een groot reclameblok met tussendoor wat stukjes handegg. Maar de SuperBowl pikken we mee.
Weer een believerquote:Op maandag 24 januari 2022 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
fiat erbij houden terwijl er de keuze is om er bitcoin van aan te schaffen![]()
@:Atypisch check deze man.
quote:Bij een brand in een woonboot aan de Oostenburgergracht zijn afgelopen nacht twee gewonden gevallen. De slachtoffers zijn overgebracht naar het ziekenhuis. Drie katten en een hond zijn overleden aan de gevolgen van de brand.
Ik ben meer van de honden maar heb niks tegen katten. Met een hond kan je wel een betere band opbouwen.quote:
Ga dan aan het astronautenvoer.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:08 schreef tong80 het volgende:
Ik moet eten maar krijg niks binnen. Gisteren een paar plakjes rosbief
Goed ideequote:Op maandag 24 januari 2022 13:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga dan aan het astronautenvoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |