Doet hij dit?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:10 schreef aTypisch het volgende:
ik pas dit weekend op een duitse herder
(geen pics)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doet hij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Geen enkele M&M is veilig voor Angela.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ twitter ]
@:KingRoland graag jouw mening.
Ik ben ook erg benieuwd wat @Scrummie hiervan vindt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ twitter ]
Geen mening.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd wat @:Scrummie hiervan vindt.
Erg wokequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 02:50 schreef KingRoland het volgende:
nog 10 dagen tot het chinees nieuwjaar is
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gefeliciteerd met het jaar van de tijger!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 02:50 schreef KingRoland het volgende:
nog 10 dagen tot het chinees nieuwjaar is
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bedankt voor de vroege felicitatie Nielsie.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 03:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd met het jaar van de tijger!
quote:Politie stuurt sms-bom naar 3500 drugsgebruikers uit Nijmegen (e.o.); nummers uit telefoons van dealers
Liefst 3500 drugsgebruikers uit Nijmegen en omgeving krijgen maandag op hun mobiel bericht van de politie waarin hulp wordt aangeboden om te stoppen met drugs. De telefoonnummers zijn verzameld uit telefoons van opgepakte drugsdealers.
@Caland kan maandag een appje verwachten denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:44 schreef Caland het volgende:
Ik vind het altijd wonderbaarlijk hoe dealers die je soms al 10 jaar niet hebt gebeld je toch altijd meenemen in de nieuwe sms-lijst
Prima marketing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |