quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sterkte kerel.
En als je er ooit over wilt praten, bel gerust.Ik ga nu dit nummer bellen. Vraag me af wat het is. Laat me graag verrassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sterkte kerel.
En als je er ooit over wilt praten, bel gerust.Kut lul. Dit soort humor had ik net niet nodig klootzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Tim Hofman zat in een relatie waarbij zijn vriendin geen behoefte had aan seks met hem.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
Tim Hofman nu zelf aangesproken op gedrag (uit 2012), lol.
Ooit een fragment van gezien. Leek me een moeilijke, vermoeiende vrouw. Wegrennen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tim Hofman zat in een relatie waarbij zijn vriendin geen behoefte had aan seks met hem.
Tim Hofman is ook wel een vermoeiende gast met zijn morele toontje.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ooit een fragment van gezien. Leek me een moeilijke, vermoeiende vrouw. Wegrennen.
Moet jij weten. Ondankbare putdekselquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut lul. Dit soort humor had ik net niet nodig klootzak
Dat ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tim Hofman is ook wel een vermoeiende gast met zijn morele toontje.
Toch hou ik van je.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ondankbare putdeksel
Na drie scheldwoorden in één post heb ik even een nachtje slaap nodig Tong, voor ik die liefde weer kan beantwoorden.quote:
Koester mijn hartverwarmende scheldwoorden kuthoer.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Na drie scheldwoorden in één post heb ik even een nachtje slaap nodig Tong, voor ik die liefde weer kan beantwoorden.
Of je meneer de Leeuw even terug wilt bellen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koester mijn hartverwarmende scheldwoorden kuthoer.
Je kent me. Ik bel gelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of je meneer de Leeuw even terug wilt bellen.
0317 650 200
@Haagsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of je meneer de Leeuw even terug wilt bellen.
0317 650 200
Beter als dat je de hele dag niet kan lopen. Zoals @Wereldgozerquote:Op zondag 23 januari 2022 02:50 schreef tong80 het volgende:
Het klinkt raar. Heel de dag niet kunnen eten. Een lekkerbekje. Van de visite vanmiddag. Een nacht niet kunnen slapen. Net wakker om half drie vannacht en hutspot met rookworst op. Idioot natuurlijk maar voor mij momenteel normaal. Eén om de honger te stillen en twee om op krachten te komen. Schijnt normaal te zijn. Waarom ik dit hier post? Dat is een tweede natuur en kan ik m'n ei kwijt. Ik ga nu weer liggen. Geen idee hoe laat ik wakker word en of ik in slaap val. Beschouw dit ook als een soort dagboek. Alleen door PSV-Ajax heb ik het besef welke dag het is. Weird. Trusten en tot straks. Blijf van de medicijnen af lieve mensen. Mits nodig Je gaat zweven. Ha ha ha. Ik ruim de vaat op en leg m'n oor te rusten.
Over 2 weken kunnen we weer maat. Eindelijk.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:51 schreef Caland het volgende:
Weer een weekend voetbal op de bank kijken
Woedend word ik ervan
Ik hoop het ja, toch jammer vandaag had ik weer eens een keer lopends naar Feyenoord kunnen gaan. Al is het niet mijn favoriete uitwedstrijd eigenlijk.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Over 2 weken kunnen we weer maat. Eindelijk.
Tja, al zit er maar publiek. Zonder publiek ligt het niveau echt een stuk lager. Laat staan de amusementswaarde.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het ja, toch jammer vandaag had ik weer eens een keer lopends naar Feyenoord kunnen gaan. Al is het niet mijn favoriete uitwedstrijd eigenlijk.
Zoek alvast een goede therapeut uit voor het geval het zover is.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, al zit er maar publiek. Zonder publiek ligt het niveau echt een stuk lager. Laat staan de amusementswaarde.
Hopelijk is dit de laatste keer tot een eventuele volgende pandemie dat we zonder publiek spelen door dit soort maatregelen. Weer stappen terug volgende winter trek ik echt niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |