Dat siert jequote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:01 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm ik wacht op jou wel voor lunch
Geeft niet, eet smakelijk maatquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik kom net van de wc
Ik ga nu lunchen. Excuus voor het laat beginnen @:ggmm heb gisteren bruine bonen gegeten
(lol)quote:
Voor de winter voorbij is want vooral nu heeft Europa z'n gas nodig.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer denk jij dat ome Vlad zijn move gaat maken?
Vlad is een man van de symboliek. Dus 9 mei lijkt me een uitgemaakte zaakquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer denk jij dat ome Vlad zijn move gaat maken?
quote:Het beeld van Ali B maakt al "een jaar of vijf tot zeven" geen deel meer uit van de collectie. De artiest was in 2004 de eerste rapper ooit die in het museum te zien was. "Maar we krijgen een stuk of zeven nieuwe beelden per jaar, dus beelden worden vaak weer weggehaald."
Beelden die uit de collectie van Madame Tussauds verdwijnen, worden vernietigd. Dat is ook met het beeld van Ali B gebeurd.
Dat schijnt tegenwoordig synoniem te staan aan een doodsverwensing. Kennelijk worden er bij tribunalen alleen maar doodstraffen uitgedeeld.quote:
In ieder geval nooit meer Marco B en Ali B op de radio en tv, ieder nadeel heeft een voordeel.quote:
Al die meiden direct benoemen tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In ieder geval nooit meer Marco B en Ali B op de radio en tv, ieder nadeel heeft een voordeel.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De suicide hotline draait overuren
met dit account nooit als ik het niet via mail vraag denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer mag je eigenlijk weer terug naar BTC?
Doen ze ook niets mee hoor, die mails.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met dit account nooit als ik het niet via mail vraag denk ik
Altijd lekker, een beetje licht in de duisternis.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:40 schreef Caland het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
VRIJDAG 21 JANUARI
20:10 - 21:10
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie (lamp)
die paar keer dat ik wat stuurde meestal welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doen ze ook niets mee hoor, die mails.
Doet hij dit?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:10 schreef aTypisch het volgende:
ik pas dit weekend op een duitse herder
(geen pics)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doet hij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Geen enkele M&M is veilig voor Angela.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ twitter ]
@:KingRoland graag jouw mening.
Ik ben ook erg benieuwd wat @Scrummie hiervan vindt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ twitter ]
Geen mening.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd wat @:Scrummie hiervan vindt.
Erg wokequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 02:50 schreef KingRoland het volgende:
nog 10 dagen tot het chinees nieuwjaar is
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gefeliciteerd met het jaar van de tijger!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 02:50 schreef KingRoland het volgende:
nog 10 dagen tot het chinees nieuwjaar is
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bedankt voor de vroege felicitatie Nielsie.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 03:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd met het jaar van de tijger!
quote:Politie stuurt sms-bom naar 3500 drugsgebruikers uit Nijmegen (e.o.); nummers uit telefoons van dealers
Liefst 3500 drugsgebruikers uit Nijmegen en omgeving krijgen maandag op hun mobiel bericht van de politie waarin hulp wordt aangeboden om te stoppen met drugs. De telefoonnummers zijn verzameld uit telefoons van opgepakte drugsdealers.
@Caland kan maandag een appje verwachten denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:44 schreef Caland het volgende:
Ik vind het altijd wonderbaarlijk hoe dealers die je soms al 10 jaar niet hebt gebeld je toch altijd meenemen in de nieuwe sms-lijst
Prima marketing
ohhhquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Zaterdag Paul. De dag voor de dag des Heeres @:kingroland
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:23 schreef GGMM het volgende:
Woordle 217 X/6
⬛🟩⬛🟩🟩
🟨🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:23 schreef GGMM het volgende:
Woordle 217 X/6
⬛🟩⬛🟩🟩
🟨🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:28 schreef GGMM het volgende:
Woordle6 13 5/6
⬛🟩⬛🟨⬛🟨
🟩🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel je pijn
Woordle 217 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨⬛⬛
🟨🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
1 potje gespeeld en na 2 beurten had ik hem goed. Beter gaat het niet worden, dus ik stop maar op mijn hoogtepunt.quote:
Als ik daar zeg dat het een nogal domme uitspraak van je was, hang ik zelf ookquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:27 schreef Bolasie het volgende:
Geen kritiek op @:Nattekat in COR gaarne, @:Caland
Als ik je daar een idioot noem, hang ik zelf ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik daar zeg dat het een nogal domme uitspraak van je was, hang ik zelf ook
Maar dan kan je mij weer de schuld geven, ik heb niemand om te beschuldigen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als ik je daar een idioot noem, hang ik zelf ook.
Dus bij dezen: idioot.
Ali B, Marco B, Jeroen R, kies maarquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan kan je mij weer de schuld geven, ik heb niemand om te beschuldigen.
Zal het onthouden voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ali B, Marco B, Jeroen R, kies maar
Potje tafelvoetbal gespeeld vier jaar geleden met Doc van FOK! toen ik opgenomen was in Zevenaar. Aftrap en ik schoot gelijk in eigendoel. Gelijk gestopt. Leuker kon het niet meer worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
1 potje gespeeld en na 2 beurten had ik hem goed. Beter gaat het niet worden, dus ik stop maar op mijn hoogtepunt.
ga gewoon wegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal het onthouden voor de volgende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |